Pages

Friday, April 14, 2017

Alverde sensitiv deo roll- on



Danas vam donosim kraću recenziju proizvoda koji koristim preko mesec dana. U pitanju je Alverde prirodni dezodorans namenjen osetljivoj koži sa mirisom kamilice i aloje. Kao što znate, već nekoliko godina koristim dezodoranse bez aluminijuma, najčešće one prirodne. Iz Alverde ponude sam probala još dva i jednim sam bila oduševljena (klik), dok mi drugi nikako nije odgovarao (klik). Takoreći, nisam znala šta sada da očekujem ali sam se nadala najboljem...




Dolazi u staklenoj ambalaži, u količini od 50 ml, a cena mu je oko 350 dinara, čini mi se. Zaista sam želela da mi odgovara jer nije lako naći prirodan dezodorans koji zaista fino sprečava neprijatne mirise, posebno sada kada je već polako počelo toplije vreme. Pošto mi je i koža pazuha osetljiva, odlučila sam se za ovu varijantu. Još jedna stvar koja je presudila da ga kupim jeste kombinacija dva neutralna mirisa- kamilice i aloje. Sam dezodorans je bele boje, gotovo kremast. Miris je prisutan, ali veoma blag. Nije mi ni najmanje isušio kožu, kao što su neki dezodoransi imali običaj da urade. Ne sadrži alkohol, pa ne pecka ni ako ga naneste odmah nakon brijanja. Odlično se bori sa neprijatnim mirisima, pa planiram i na leto da ga koristim (javiću kako se pokazao u nekon narednom "Empties" postu). Sve u svemu, ja sam prezadovoljna!


Sastav možete videti na slici iznad.
Od svih do sada isprobanih zdravih dezodoranasa mogu slobodno da kažem da mi je ovaj omiljeni. Najpre zbog toga što je blag i nežan, a i zbog posla koji radi. Ukoliko razmišljate da pređete na prirodne dezodoranse (što vam uvek savetujem) slobodno probajte ovaj. Ni cena mu nije visoka, pa i ako vam ne bude odgovarao nije velika šteta. Meni je savršen!

Koji je vaš omiljeni zdrav dezodorans?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment