Pages

Tuesday, April 11, 2017

"Get to know me" tag



Dugo nisam pisala nijedan "tag" post, a delovalo mi je zanimljivo da ponovo podelim sa vama nešto više o sebi. Našla sam na internetu ovaj, koji se sastoji od baaaš puno pitanja, pa sam ja izdvojila najzanimljivija. Verujem da prateći fejsbuk stranicu i blog verovatno već znate neka moja interesovanja van kozmetike, ali evo, možda se nakon ovog posta još bolje "upoznamo"...




1. Koja ti je omiljena boja?
Plava. Sve nijanse plave- od najsvetlije pa do teget. Zato imam problem kad oblačim Taru jer zbog manjka roze boje svi misle da je dečak, hehe.

2. Koliko si visoka/ teška?
172 cm. 62 kg. 

3. Psi ili mačke?
Psi definitivno. Mačaka se plašim, ali bez zezanja. 

4. Koliko si zemalja posetila?
Tačan broj je 9, a reći ću da su na mene najveći utisak ostavile Turska tj. Istanbul, Engleska (London i Oksford) i Španija (Palma de Majorka).

5. Da li si išla/ ideš na fakultet?
Upisala sam Građevinski fakultet u Beogradu, koji sam manje- više uspešno studirala, dok nije naišao predmet koji mi je napravio haos. Izgubila sam 4 godine života na taj ispit, a onda se prebacila na Višu školu, koju sam iste godine završila. Pošto sam ipak želela da imam fakultetsku diplomu nakon puno godina mučenja i ulaganja, u oktobru sam upisala građevinu u Subotici tako da sam faktički još uvek student, samo sa zvanjem, hehe. To je razlog što skoro svaki vikend putujem u Suboticu. Nekako uspevam da se organizujem sa bebom, pa se nadam da ću do Nove godine diplomirati.


6. Koji ti je bio omiljeni i najmanje omiljeni predmet u školi?
Matematika omiljeni, a istoriju sam, blago rečeno, prezirala. Čak sam, nakon što sam upisala fakultet, pred bitne ispite sanjala kako me proziva profesorka istorije i ja ništa ne znam, haha.

7. Koje ti je omiljeno piće?
Čaj, bez razmišljanja. Ranije sam jedva pila čajeve čak i kad se razbolim, a sad uživam u tom ritualu. Ako govorimo o alkohonim pićima, volim belo vino i leti somersby.

8. Koji ti je omiljeni parfem?
Iako sam trenutno zaljubljena u Hugo Boss "Ma Vie" intense, moram reći da mi je omiljeni parfem svih vremena D&G "Light Blue". Srećom, mama ga uvek ima, pa pozajmim kad sam kod nje. 

9. Koja ti je omiljena knjiga?
Ima ih više, jer jako volim da čitam. Recimo da su omiljene "Ana Karenjina", "Plavi bicikl" i "Una i Selindžer", baš tim redom.

10. Koji ti je omiljeni film?
Iako nije iz omiljenog žanra, moram priznati da obožavam "Aliens" (to je II deo). Od novijih najveći utisak na mene su ostavili "Interstellar" i "The Artist".


11. Kako izgleda idealni "dejt" po tvom mišljenju?
Uvek sam mrzela "dejtove" jer je nekako sve veštački i usiljeno. Mislim da je najbolje upoznati dečka preko prijatelja, u opuštenoj atmosferi. Tako sam i upoznala svog muža.

12. Koje strane jezike govoriš?
Engeski, kao maternji. Za ostale nemam ni diplome, ni potvrde, ali sam učila italijanski i španski pomalo. Na španskom znam da se sporazumem, iako ne znam gramatiku. U srednjoj školi sam učila i francuski, ali mi nikad nije legao, iako mi je baka profesor francuskog (ni to nije pomoglo, jer baš nemam talenta za taj jezik).

13. Imaš li braće i sestara?
Jedinica sam, ali nisam previše razmažena :)

14. Koji je tvoj omiljeni restoran?
Pošto je i meni i mužu suši omiljena hrana reći ću da su mi omiljeni W sushi (u kom nismo nikad bili, ali redovno naručujemo hranu) i Moon Sushi Bar, gde me je zaprosio. Pored toga, često idemo u Intergalactic Diner.

15. Koje su ti omiljene TV serije?
Trenutno ne stižem da gledam nijednu, zbog bebe, a redovno sam pratila "Grey's anatomy", "Wayward Pines" i "Modern family". Pored te tri jaaako volim "Lost" i "Prison break" (čiji nastavak je počeo pre neki dan). Muž i ja smo pratili redovno i "MasterChef" i "MasterChef Junior" sa čuvenim Gordonom Remzijem.

Slobodno mi dajte odgovore na vama zanimljiva pitanja, kako bih i ja malo bolje upoznala vas!
Pozdrav :) 


No comments:

Post a Comment