Pages

Wednesday, April 5, 2017

Tarte: tarteist pro to go



Iako nisam u mogućnosti da vam pišem koliko i o čemu sam planirala, jer sam u gipsu, odličila sam da vam predstavim ovu mini paletu pošto sam slike davno napravila. Ja sam jako dugo želela da isprobam neki Tarte komad šminke, ali je to bilo prilično teško jer nam ovaj brend nije dostupan u Srbiji. Čak i kada su nas uvrstili među zemlje u koje dostavljaju razočaranje je usledilo jako brzo zbog izuzetno skupog šipinga. No, ja sam se pretplatila na novosti, pa mom oduševljenju nije bilo kraja kada sam primila mail da je tih 24h bila besplatna dostava za ceo svet. Pošto sam smatrala da mi ne treba još jedna velika paleta senki, odlučila sam se za "tarteist: pro to go". Platila sam je 3100 dinara.




Dolazi u pakovanju od tvrdog kartona, na magnet, u mat crnoj boji. Ima i klasičnu kutiju kao dodatnu žaštitu, ali mi se čini da je magnet dovoljno jak i da se neće otvarati u neseseru. Sa unutrašnje strane postoji ogledalo, koje nije veliko, ali može da posluži. Četkica se ne dobija, što iskreno i volim, jer mi se uglavnom ne dopadnu i onda to mesto za njih stoji prazno. Svi Tarte proizvodi su bez parabena, mieralnih ulja, SLS-a, glutena i nisu testirani na životinjama. Sastav možete videti klikom na sliku iznad.


U samoj paleti se nalazi 6 senki za oči, od kojih je svaka u količini od 0,9g. Poput Too Faced čokoladnih paleta i ova miriše na kakao, tako da je još veće uživanje koristiti je. Ja bih ovu paletu opisala kao neutralnu, ali sa maaalo neobičnijim nijansama od većine "nude" paleta. Odlična je i za dnevnu i za noćnu šminku, a kako je mala i kompaktna već vidim da će me pratiti na većini putovanja. Kvalitet je fantastičan! Mat nijanse se malo više rasipaju (što je uobičajeno) ali se savršeno blendaju i ne pomeraju se sa oka, sa ili bez baze. Ostale, sa šimerom, su gotovo kremaste i najlakše mi je bilo da ih nanosim prstom, jer su izuzetno pigmentovane pa je i najnežniji dodir dovoljan da boja ostane na kapku. Dok sam čekala da mi paleta stigne plašila sam se da nijanse ne budu previše slične Too Faced: Chocolate bar paleti, ali sam se uverila da zaista nisu, iako su sve u principu neutralne.


DRIVE (nude)- Savršena "nude" nijansa kojom izjednačim boju kapka, na kom se često provide venice. Potpuno je mat i kada sam u žurbi često samo nju nanesem preko celog kapka, stavim maskaru i izlećem napolje.

STYLIN (brown)- Ovo je (topla) mat braon senka. Ona je najtamnija u celoj paleti i uz njenu pomoć možemo dnevnu šminku pretvoriti u večernju. Super se blenda i nadograđuje pa može da posluži i za "smokey eye".

BOSS (bronze)- Treća u gornjem redu je predivna šimerasta, tamno- zlatna nijansa! Delovalo mi je kao da imam već sličnu senku po drugim paletama, ali nemam. Izuzetno je pigmentovana i najčešće stavim samo trunčicu na sredinu kapka.


HYPE (gold)- Ovo je prava zlatna senka, svetlija od prethodne, ali podjednako lepa. Nju, recimo nanosim na sredinu kapka danju ili u unutrašnji ugao oka uveče. Najsličnija je nijansi "marzipan" iz već spomenute čokoladne palete, ali se ipak na dnevnom svetlu razlikuju.

CRISP (chestnut)- Dolazimo do baš posebne braon nijanse. Vuče gotovo na narandžasto i izdvaja se od svih senki koje imam. Veoma utopli "look", a i samostalno izgleda odlično!

DOMINATE (shimmering raspberry)- Poslednja nijansa je razlog što sam prvobitno i kupila ovu paletu. Ovo je sjajna roze- malina- burgundy senka kakvu nisam viđala kod drugih brendova. Ona je razlog što mislim da ovo nije samo "još jedna neutralna paleta".

Kako vam se dopada ova paleta i koji Tarte proizviod biste volele da pobate?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment