Pages

Wednesday, April 12, 2017

HELLO HAIR: first impressions



Hello hair je australijski brend za negu kose. Sastojci od kojih se prave šamponi, regeneratori i maske su 100% prirodni.Pogodni su za vegane i nisu testirani na životinjama. Ne sadrže parabene, sulfate, silikone, ni veštačke mirise. Cena je prilično visoka za naše uslove (2200 dinara), a ja sam ih ulovila na sniženju pa je svaki koštao 1200 dinara. Kupila sam ih preko instagram profila: @hello_hair_srbija. Iako sam planirala recenziju tek kroz neko vreme, da bih smanjila broj stvari u "New in" postu, odlučila sam da vam pišem o prvim utiscima (nakon dva korišćenja), jer kada su šampon i regenerator u pitanju, mislim da je lako odmah proceniti kakvi su...



Šampon



Trenutno nisam u mogućnosti da koristim puno stvarčica kada perem kosu, pa je ovo bila idealna prilika da isprobam kako samostalno "rade" ova dva proizvoda. Već istog dana kada su stigli, probala sam ih. Koristila sam relativno malu količinu šampona (kako ga ne bih potrošila pre regeneratora, što se često desi) i šamponirala sam kosu samo jednom (jer je jako komplikovano zbog gipsa biti duže nego što je neophodno u kupatilu). Miris je lep, ali nije preterano jak. Šampon je srednje gustine, ali veeeoma dobro peni, posebno ako uzmem u obzir sastav. Imala sam utisak da je kosa sasvim dobro oprana, a bila je i evidentno mekša nego nakon drugih šampona.

Regenerator



Regeneratore nisam koristila godinama, barem ne klasične (samo one u spreju). Nakon što sam isprala šampon, nanela sam istu količinu regeneratora i rasporedila pre svega na krajeve kose. Držala sam ga na kosi tri minuta, kako i piše na pakovanju, a potom isprala. Usledilo je veeeliko iznenađenje. Kosa mi je bila meka, kao da sam na nju nanela baš jaku hidrirajuću masku. Zaista, ni posle nekih maski, nije tako izgledala. Miris je identičan, pa regenerator omogući da se on na kosi oseti i nakon sušenja. Kosu sam izuzetno lako raščešljala, uzimajući u obzir da nisam koristila nikakav sprej, kao inače.

Nakon svega, usledilo je sušenje kose. Želela sam da vidim da li će kosa nakon toga izgledati fino, kao što sam imala osećaj. Bila sam u pravu! Em sam je izuzetno brzo osušila, em je izgledala fantastično. Nije bilo antenica na vrhu glave i samo par provlačenja kroz presu bilo je dovoljno da je potpuno ispravim. Dodatni plus je što mi nije mi ostala linija nakon stavljanja šnale prilikom kupanja, što je takođe retkost. Ono najbolje tek sledi... Kosa mi je bila čista čitavih pet dana, što stvarno dobro dođe kada vam je noga u gipsu, haha. A mislim da niko ne bi ni pogodio da nisam pet dana prala kosu kada bi video kako je izgledala. Nemam inače velikih problema sa mašćenjem, ali ne mogu da izdržim duže od četiri dana, nikad. Tako da sam ja PREZADOVOLJNA sa ova dva proizvoda, zaista! 

Koji su najbolji šampon i regenerator koje ste vi probale?
Pozdrav :)



2 comments:

  1. Sa Nivea Hairmilk sam imala saroliko iskustvo.☺ Kosa mi se inace brzo masti. Prvi put sam ga probala kad sam dobila kesicu iz novina i svi su pohvalili sjaj moje kose. A kad sam ga kupila imala sam osecaj da mi slepljuje kosu ,a sad opet mislim da je super �� ne znam da li sam utripovala,ali izgleda manje masno i na 4 dana perem kosu. P.S.Isti takav balzam je sjajan! Sto se tice tvog posta,deluje bas primamljivo ali bacam akcenat na cenu ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste cena visoka to stoji, ali ja sam imala bas veliku zelju da probam pa sam se castila. Srecom ispalo je da je proizvod super :) Ja sa Nivea samponima nemam lepa iskustva pa me ni taj novi nije privukao...

      Delete