Pages

Wednesday, August 9, 2017

Bronzers for summer



Nakon dužeg vremena, ponovo je tu post o dekorativi, tačnije o dva proizvoda koja jako volim ovog leta. U pitanju su, naravno, bronzeri! Bilo da ste prirodno osunčani ili ne, verujem da volite da dodate svom licu još malo dodatnog preplanulog sjaja. Danas za vas predstavljam dva slična, a opet potpuno različita bronzera. Oba su prilično sjajna, pa ih preporučujem za leto, dok je jedan u kamenu, a drugi tečan. No, oba su mi jako draga već par meseci, pa je ovo idealna prilika da vam ih predstavim. Cena NYX bronzera je oko 650 dinara, dok Llums košta oko 250 dinara (ja sam ga kupila na akciji, kad je bio još povoljniji).




Dakle, ovo zvanično nije bronzer već HD rumenilo u nijansi "beach babe" koja je bronzana, pa ga ja koristim isključivo kao bronzer. Prilično je sjajan i dosta pigmentovan, pa treba biti obazriv pri nanošenju. Najčešće sam ga nanosila RT "powder brush" četkom po obodu lica, kako bih utoplila ten. Ovo je pravi letnji bronzer, posebno ako vam je lice dobilo malo boje. Ne rasipa se gotovo nimalo, ali mi se čini da se brže troši nego npr. Sephora bronzer koji je bio jedini koji sam koristila godinu dana, a nema trag korišćenja. Pod prstima je gotovo svilenkast i dopada mi se njegova trajnost, pa sam gotovo sigurna da ću probati još neke nijanse iz HD kolekcije.


Llums Glow Tan je prvi tečni bronzer koji sam ikada koristila. Da mu cena nije bila izuzetno niska, ne verujem da bih se usudila da ga probam. Izabrala sam svetliju nijansu, jer iako sam bila 7 dana na moru, "to nije to" (možda se posle drugog letovanja situacija promeni tj. nadam se). Može se koristiti na više načina- tako što ćete ga dodati tečnom puderu za "dewy" finiš, kao klasičan bronzer ili hajlajter, ukoliko se možete pohvatiti osunčanim tenom (takođe, predviđen je i za telo, a ne samo za lice). Meni je trenutno u ulozi bronzera, a kada nabacim još malo boje, postaće predivan hajlajter. Pošto su podloge koje koristim potprilično mat, najbolji način da ga nanesem preko jeste sunđer (konkretno, Sephora). Neverovatno je pigmentovan i (siiitna) tačkica je dovoljna za polovinu lica. 


Tu su i svočevi- iznad je NYX, a ispod Llums bronzer. Llums bronzeru se boja definitivno može nadograđivati, pa imajte na umu da je na pravljenje svoča korišćenja jedna trunčica, bukvalno. Bolje je pigmentovan prvi, što je meni išlo u prilog jer sa klasičnim bronzerima imam iskustva (naravno, kao i sve mi) dok sam se sa tečnim tek sada upoznala. U svakom slučaju, oba su moja topla preporuka!

Koji je vaš omiljeni bronzer ovog leta?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je u toku (blogo)rođendanski GIVEAWAY!

No comments:

Post a Comment