Pages

Thursday, August 24, 2017

Llums: nail polish & spray



Iako sam sve o čemu danas pišem relativno skoro kupila, shvatila sam da na blogu dugo nije bilo posta o proizvodima za nokte, pre svega o lakovima. Prvi Llums proizvod koji sam probala je bio upravo lak, jedan od dva sa slike. Čim sam kupila još jedan, jasno je da sam zadovoljna, a uz njih se sasvim slučajno u korpi našao i sprej za brzo sušenje. 
Kako su se pokazali, pročitajte u nastavku!




Dakle, posedujem dva laka- prvi je pod nazivom "marsala", a drugi "lavanda". Sviđa mi se kad su lakovi obeleženi imenom, a ne samo brojem. Pakovanje nije ništa specijalno, mada se meni dopada mat čep. Količina je sasvim u redu, takođe. Ipak, mislim da se ono najbolje nalazi unutra! Sve u vezi ova dva laka mi se sviđa, a jedino što bih promenila jeste spektar boja, jer smatram da ih nema dovoljno. Kao neko ko ne nosi bordo lakove, smatram da je izbor loš. A zbog toga mi je žao jer bih sigurno pokupovala još! Široka, pljosnata četkica, kojom iz jednog poteza pređete celu nokatnu ploču, odlična formula pune pigmentacije (više od dva sloja vam ne treba koliko god da ste nevešti), pravi efekat gela, a nije potrebna večnost da se lak osuši (čak i bez pomagala u vidu spreja) i sasvim solidna trajnost od 4 dana bez korišćenja nadlaka.

Marsala

Lavanda

Za mene su ovi lakovi pravo iznenađenje u najpozitivnijem mogućem smislu. Nadam se iskreno, da će poraditi na proširenju ponude, jer je to jedina zamerka koju imam. Puna cena im je oko 220 dinara, ali se često mogu naći na akciji, pa sam ja oba platila po 170 dinara (trenutno su sniženi, takođe). Već vidim da će mi ove dve nijanse biti favoriti jeseni, pogotovo "marsala" jer sam takvu boju mesa jako dugo tražila.


Što se tiče sprejeva za sušenje lakova godinama sam verna Avon-ovom i ne menjam ga. Međutim, nedavno sam se prevarila misleći da u šteku imam bočicu, a kako ne mogu da čekam da stigne jer idem sutra na letovanje, morala sam naći zamenu. Prilično se razlikuju. Ovaj je u boci pod pritiskom, manje mastan, ali mu treba više vremena (čini mi se, i proizvoda) da deluje. Na uputstvu piše da je potrebno sačekati 30 sekundi od mazanja, a potom naprskati nokte sa udaljenosti od 30 cm. Ja ove sprejeve uvek prskam napolju na terasi zbog bebe, pa je bilo nemoguće da sa tolike udaljenosti išta ostane na noktima (jer vetar uglavnom odnese sve). Prskala sam ga sa udaljenosti od 10 cm i činilo mi se da je to sasvim u redu. Sviđa mi se što je manje mastan, ali ipak nastavljam da kupujem Avon-ov jer definitivno brze osuši nokte. Ne treba ovom večnost, ali ako imate malo dete znate koliko znači svaki minut uštede. On je trenutno takođe na akciji i košta 170 dinara.

Da li ste probale neki Llums proizvod za nokte?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment