Pages

Thursday, August 3, 2017

Vichy quenching mineral mask



Kao što znate, na letovanju u Crnoj Gori nisam ništa kupovala, ali sam dobila par stvarčica od tetke, a jedna od njih je bila upravo i ova Vichy maska za lice. U pitanju je jedna od tri mineralne maske i to hidratantna maska za umirivanje kože (postoje još maska sa glinom za čišćenje pora i maska za blistav izgled kože). Upakovane su u duplu kesica sa po 6 ml, a cena je oko 350 dinara. 
Moje utiske pročitajte u nastavku...




Da se razumemo, nisam imala ni najmanju nameru da pišem zaseban post o maski iz kesice. Plan je bio da je spomenem u "Empties" postu u vidu mini recenzije. Međutim, toliko me je oduševila da sam morala da joj posvetim ceo post na blogu. Od maski za hidrataciju imam jako velika očekivanja nakon što sam imala i potrošila (šmrc!) GlamGlow masku (klik). Retko me je neka od tada oborila s nogu, do sad! Već kada sam prvu "dozu" iskoristila, pomislila sam da je jedina negativna stvar to što se proizvodi u većem pakovanju (bar 30 ml). No, sačekala sam da iskoristim i drugu polovinu pre pisanja recenzije, kako bih bila sigurna da me prvi utisak nije prevario. Sada sa sigurnošću mogu da kažem da je meni ovo najbolja maska za hidrataciju koju sam probala i da može rame uz rame da stane sa gorepomenutom GG maskom. Dok sam imala utisak da ta maska pomalo greje, za ovu potvrđujem da hladi tako fino, da mi po ovim vrućinama ništa nije prijalo više od nje. Mislim da je savršena after sun maska, jer omogući da koža nadoknadi sve što je izgubila celodnevnim izaganjem suncu. 


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Dakle, nanosi se na lice veoma lako iako je providna, gotovo gelasta, drži se 5 minuta (ja sam je držala na licu bar 15- 20 minuta), a potom se sadržaj utrlja u kožu, kako bi ona upila i ostatak maske. Prvi put je nisam ispirala, dok sam drugi put morala (verovatno je nisam ravnomerno nanela) pošto su mi obrazi bili "lepljivi". No, u oba slučaja mojoj normalnoj do mešovitoj koži apsolutno nije trebala krema. Lice je osveženo i hidrirano, a ten ujednačen. Ja definitivno planiram da kupim još jednu i ponesem u Italiju, a verovatno ću uzeti i druge dve varijante da isprobam.

Da li ste probale neku Vichy masku za lice?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je počeo (blogo)rođendanski GIVEAWAY!

No comments:

Post a Comment