Pages

Saturday, September 23, 2017

Avon Anew Vitale day & night face cream



Jedina Avon krema za lice koju sam ranije probala je bila Nutra Effects koju sam već davno potrošila. U trenutku kad sam se dvoumila koju kremu za lice da kupim, pojavila se super akcija gde su se mogle kupiti mini kremice od po 15 ml za samo 170 dinara. Odlično za putovanje, ali i za testiranje! Koristila sam ih oko mesec dana, a druženje nastavljamo čim potrošim Norevu, koja im je preuzela ulogu zbog kraćeg roka trajanja. Ali, verujte mi na reč, da jedva čekam da im se vratim...!




Dnevna krema

Ovo je, kako proizvođač kaže, "lagana, hidrirajuća krema koja tokom vremena pruža koži mladalački izgled i čini je kvalitetnijom, blistavijom i vitalnom". Ima i zaštitni faktor spf 25, što je dodatni plus. Mene je ona na prvo korišćenje potpuno oduševila. Veoma prijatan miris, predivna hranljiva, a nemasna tekstura, brzina upijanja i dejstvo na moju kožu bih ocenila sa 10. Koža lica mi ostane hidrirana do uveče. Nisam je koristila kao bazu za šminku jer mislim da su za to pogodnije vodenastije kremice i serumi, ili prosto prajmeri. Definitivno ću kupiti nekad i full size pakovanje!

Noćna krema

U ovom slučaju proizvođač obećava "trenutno prikrivanje nesavršenosti i pora, kao i svežu, besprekornu, podmlađenu kožu ujutru". Možda će vam delovati čudno ovo što ću napisati, ali slika ispod je tu da se i sami uverite- dnevna krema je definitivno masnija i jača od noćne. To nema neke logike, a jedini razlog tome je što dnevna ima zaštitni faktor (koji je čini masnijom od ove). No, iako deluje lagano i vodeno, meni je ona savršeno odgovarala kao noćna krema, s obzirom da imam normalnu/ kombinovanu kožu. Moja koža bi upila apsolutno sve, tako da ujutru nije bilo nikakvih problema pri umivanju!

Iznad je dnevna, a ispod noćna krema.

Sastav obe možete videti klikom na sliku iznad.
Dakle, jasno je da su mi se obe kreme veoma svidele. Nisam imala nikakva posebna očekivanja i zaista sam ih kupila samo da "premostim" dok ne smislim koju bih kremu kupila, a ispostavilo se da su odlične. Da nije bilo ove ponude sa mini pakovanjima, verovatno mi nikad ne bi ni zapale za oko. Ali, drago mi je da jesu. Veoma! 
(Kupila sam i okoloočnu kremu iz iste linije koju uskoro počinjem da koristim, pa ću vam i o njoj pisati.)

Da li ste vi skoro probale neku Avon kremu za lice?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment