Pages

Sunday, September 17, 2017

Sofi deodorant



Sigurno ste do sad čuli, ako ne i isprobali Sofi kozmetiku! Ako niste, puno propuštate. Nakon oduševljenja njihovim sapunima i glinenom maskom, konačno je došao trenutak da isprobam i dezodorans. Davno sam ga stavila na listu želja, ali sam u međuvremenu dobijala i kupovala neke druge, a on je pao u zaborav. Nisam mogla da ga ne primetim kada je bio snižen 50%, pa sam se konačno odlučila na kupovinu. Redovna cena mu je oko 500 dinara na njihovom sajtu i u drogerijama. Kako se pokazao ovog leta, pročitajte u nastavku...




Dvoumila sam se da li da ga kupim samo iz jednog razloga- jer ima alkohol. Čak i kada sam njih kontaktirala sa pitanjem u vezi peckanja kože, dobila sam potvrdan odgovor. Sada ni sama ne znam zašto sam se nakon svih informacija odlučila na kupovinu. Ali, dobro je da jesam! Pri prvom korišćenju sam bila razočarana i uverena da sam bacila novac (srećom, samo 250 dinara) jer sam ga naprskala nakon kupanja i brijanja i zamalo su mi suze na oči krenule koliko je peklo. Znala sam da ga više na taj način sigurno neću nijednom koristiti. Onda sam odlučila da vidim kakva će situacija biti ukoliko koža pazuha nije sveže obrijana. Peckalo je i tada, ali znatno manje. Pre nego što sam odlučila da prekinemo druženje, palo mi je na pamet da mu dam poslednju šansu tako što bih ga nanosila u toku dana kao osveženje, dakle ne nakon tuširanja. Ispostavilo se kako sada ne mogu da živim bez njega! Ovo je jedini dezodorans koji sam ikada probala, koji ne izaziva nikakve neprijatne mirise, ako se ne nanese na potpuno čistu, tj. tek okupanu kožu. 


Družili smo se bez prestanka celo leto i mislim da nijedan ranije nisam tom brzinom trošila. Ujutru kad ustanem (tuširam se pred spavanje, jer mi je tako najlakše zbog bebe) ja naprskam njega i do uveče sam apsolutno sigurna da će me štititi, čak i po najvećim vrućinama koje su iza nas. Izabrala sam miris koji je meni delovao najviše osvežavajuće, jer volim dezodoranse koji mirišu na citruse leti. Sigurno, ali sigurno, ću ponoviti kupovinu. 

Koji dezodorans je vaš favorit leta?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment