Pages

Saturday, September 16, 2017

Baby bubble bath: Mustela vs. Sebamed



Prvobitno nisam planirala da pišem ni o jednom o ova dva proizvoda, već da ih samo spomenem u "Empties" postu, pošto o peni za kupanje nema šta puno da se kaže. Ali, pošto se prva koju smo potrošili (Sebamed) vukla po kući mesecima, a u međuvremenu je potrošena i druga, rešila sam da vam ih uporedim. Kakvi su moji utisci i koja se bolje pokazala, saznajte ispod...



*zeka je iz Ikee*

Dakle, obe se mogu kupiti u apotekama ili u drogerijama koje imaju deo sa medicinskom kozmetikom. Ja sam ih kupila u Srbotrade apoteci, pa ću vam te cene i navesti. Mustela dolazi u pakovanju od 200 ml (nisam sigurna postoji li veće) i cena je oko 800 dinara, dok Sebamed možete kupiti u manjem i većem pakovanju (200 ili 500 ml) i ovo veće sam platila oko 1000 dinara na promociji. Odmah možete videti da je Mustelina kupka duplo skuplja. Da li se primećuje razlika između ove dve kupke? I ne baš! Istina je, Mustela jeste za nijansu gušća, pa će malo duže trajati i ima divnu plavu boju, kao i malo intenzivniji miris, ali na koži se uvek zadrži miris gela za kupanje i kreme koju kasnije nanesem, tako da to nije od prevelikog značaja. Sebamed kupka ima njihov klasičan miris, koji je pravi bebeći. Verovatno sam mogla i manje da koristim, ali najčešće bih u kadicu istisnula dve pumpice (ili čak tri ako ima više vode, tj. kada peremo kosicu). Obe su jako nežne i apsolutno su prijale Tari, koja ima osetljivu kožu. Trenutno koristimo treću, koja je još povoljnija (slučajno sam je isprobala i oduševila se), pa ću vam uskoro i o njoj pisati. Novitet koji uskoro planiramo da probamo jeste Mustela 2u1 kupka za telo i kosu (što jedva čekam), tako da će i to biti jedna od budućih bebi recenzija.

Koju penu za kupanje vaša beba koristi?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment