Pages

Thursday, November 22, 2018

Caudalie Vinoperfect brightening essence



Ponovo je došao red na recenziju Caudalie proizvoda, a verovatno već znate da mi je to jedan od najdražih brendova koji uvek prvo preporučim, jer sam apsolutno svakim njihovim proizvodom bila prezadovoljna. Saradnja sa njima traje preko dve godine i ja se i dalje svaki put iznova oduševim kad god dobijem priliku da isprobam neki novitet. Ovo nije baš najnoviji proizvod, ali za mene je bio poseban, pa sam želela da se utisci lepo legnu pre pisanja recenzije...




Vinoperfect esencija za lice dolazi u staklenom pakovanju od 150 ml, po ceni od oko 2700 dinara, a rok trajanja joj je 6 meseci od otvaranja. Prvo što moram da istaknem, iako nije najbitnije, jeste da je ovo najlepša ambalaža ikada koja odiše luksuzom. Naravno, ono što se nalazi unutra mora pratiti priču svojim kvalitetom. Esencija je inspirisana rutinom žena u Aziji i kombinuje efikasnost i nežnost u uklanjanju izumrlih ćelija kože i otkriva njenu prirodnu blistavost, čineći kožu ujednačenom. Nanosi se ujutru i uveče, pre seruma, na čistu kožu lica i vrata tupferom ili vrhovima prstiju, izbegavajući predeo oko oka.  
Ja sam ovu esenciju najpre koristila kao klasičan tonik, dva puta dnevno i dopala mi se. Međutim, činilo mi se da mojoj kombinovanoj koži više prija Caudalie eliksir o kom sam vam pisala ovde. Ova esencija je po mom mišljenju savršena za svaki tip kože, pa će i one od vas sa suvom kožom, za koje eliksir nije namenjen, moći bez problema da je koriste. Dakle, eliksir mi je bio draži, dok nisam videla esenciju na delu. Njen glavni zadatak jeste da uklanja tamne fleke i posvetli kožu. Kada sam imala flekicu od stare bubuljice, shvatila sam zašto je ovaj proizvod toliko poseban. Uspeo je da mi izbledi tu fleku u roku od 2-3 dana, a inače se sa tim borim po par nedelja. Srećom, bubuljice mi ne iskaču često, ali ukoliko imate taj problem ova esencija će vam učiniti kožu ujednačenom i blistavom u izuzetno kratkom roku. Iz tog razloga sam prestala da je koristim dva puta dnevno, kako bih prištedela za situacije kada mi je apsolutno neophodna zbog fleka, pa je trenutno koristim kao deo večernje nege i jako mi prija. 

Kako vi rešavate problem sa flekama na licu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment