Pages

Tuesday, November 6, 2018

Bourjois Healthy mix: serum foundation



Da sam fan Bourjois pudera verovatno već znate ako pratite blog. Prethodno sam probala tri različite podloge i svaka mi se dopala: CC krema123 Perfect i City radiance puderi. Dakle, zahvaljujući Bourjois proizvodima za ten, to ostaje jedina kategorija šminke u kojoj nikad nisam probala HE proizvod. Niti ću, dok god mi ovi puderi budu odgovarali! Konačno je na red došao ultra popularni Healthy mix, koji je možda njhov najpoznatiji puder, a ja sam, shodno tipu moje kože, koja je kombinovana, odabrala "serum" verziju, dok je običan namenjen svima sa suvom kožom lica. Družimo se oko mesec dana, pa je došao trenutak da sam vama podelim utiske...




Puder dolazi u plastičnom pakovanju od 30 ml sa pumpicom. Puna cena u Jasminu mu je 1800 dinara, a trenutno je snižen na 1250 dinara (čini mi se da je i u Liliju počelo sniženje na Bourjois, pa je još povoljniji). Kao i kod ostalih njihovih pudera meni odgovara nijansa "light beige". Iako na svoču možda deluje previše žuto, meni to na licu odgovara, dok je na ovom delu ruke koža najsvetlija i sa rozikastim podtonom. Ovo je gel puder na bazi voćnih ekstrakata. Proizvođač navodi da on daje blistav, svež i ujednačen ten do 16h, da pomaže trenutno protiv umornog izgleda jer tako deluje voćna terapija, da odgovara svim tipovima kože, daje polumat finiš i ima laganu pokrivnu moć. Da li traje na licu toliko dugo neću nikad saznati, jer puder nosim najviše nekoliko časova, a ne slažem se sa konstatacijom da je za sve tipove kože. Za suvlje bi možda mogao da prođe, ali za masnu kožu nije nikako. Iskreno, ne primećujem polumat završnicu, već blistavu, što mi se kod njega baš i dopalo. Iako imam naviku da iz raznih razloga uvek setujem lice, on ni nakon toga ne deluje previše suvo, već prirodno. Pokrivna moć je lagana ka srednjoj, ali ja ga bez problema mogu nadograditi, pa sam tako nedavno na svadbu nosila dva sloja (što nikad ne radim) i nimalo mi nije bio težak na licu. Dve pumpice su mi inače sasvim dovoljne za celo lice i vrat. U sebi ima ekstrakte ličija (koji ima veliku koncentraciju vitamina), godži bobice (koje imaju jako antioksidativno dejstvo) i nar (koji relaksira kožu), kao i vitamine A, B1, B2, B5, B6 i C.

Što se mene tiče, ovaj puder je opravdao sva očekivanja. Za svakodnevno korišćenje definitivno bih ga izabrala pre mog omiljenog 123 Perfect samo zbog toga što je lagan, dok bih ovaj drugi ipak ostavila za posebne prilike. Sada deli prvo mesto sa CC kremom, tako da pretpostavljam da će se narednih godina smenjivati u mom neseseru. 

Da li ste probale Bourjois pudere i koji vam je omiljeni?
Pozdrav :)  

4 comments:

  1. Nisam probala, ali bih volela, izgleda da bi mojoj umornoj kozi vratio sjaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican je! Super je sto imaju verziju i sa one sa suvom i za one sa normalnom/ mesovitom kozom :)

      Delete
  2. Zdravo :) Serum je zapravo za suvu kozu, a obican healthy mix za mesovitu :) Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. I na samom pakovanju pise "gel foundation" sto govori da je u pitanju puder za mesovitu kozu ;)

      Delete