Pages

Tuesday, November 27, 2018

Weleda kids: 2 in 1 shower & shampoo



Kao i ranije, Weleda slavi mesec novembar i sve je u znaku dece, pa je i ove godine bilo puno akcija pod zajedničkim nazivom #detembar (većina popusta po apotekama traje do petka). Meni je jako žao što Tara i ja nismo bile u mogućnosti juče da odemo na događaj posvećen najmlađima, ali želela sam da vas, dok još traje mesec, ponovo podsetim da ako do kraja novembra kupite pelensku kremukremu za telo ili šampon-gel za tuširanje od nevena, donirate po 5 dinara za svratište. Ja akciju planiram da iskoristim i kupim šta mi još treba za bebu, pošto ne planiram da menjam ništa od proizvoda koje sam koristila za starije dete. Kad smo kod proizvoda za decu, danas vam predstavljam 2 u 1 šampon i kremasti gel za tuširanje od vanile. Ranije smo potrošili verziju od pomoranže, koja nam je stigla na testiranje, a kako sam bila prezadovoljna, za zimu sam joj kupila sa drugim mirisom. 
Utisci su u nastavku...




Baš poput kremaste 2 u 1 kupke od nevena ze bebe, ova kupka je savršena za nešto veću decu, nakon što napune dve godine. Postoji u tri verzije- pomoranža, limeta i vanila. Kao što u uvodu rekoh, pomorandžu smo potrošili dok je bilo leto, pa sam se sada opredelila za topliji, zimski miris, a to je svakako vanila. Definitivno planiram da probamo i treću. Namenjena je nežnom čišćenju tela i kose, dok formulacija sa organskim uljem susama održava prirodnu vlažnost kože i ne isušuje. Ne sadrži sintetičke konzervanse, mirise, boje ni derivate mineralnog ulja. Iako sa ovom konkretno kosu još uvek nismo prali, jer ima načet šampon koji je pri kraju, sa prethodnom jesmo i apsolutno ne zaostaje za klasičnim bebi šamponima, iako je kremasta. Miris je prisutan, ali jako blag, biljni i prijatan, što se od Welede i očekuje. Iako u ovom periodu godine Tara često dobije ekcem, ovog puta smo ga (sem po obrazima) potpuno izbegli, iako je nisam svako veče mazala, pošto je trenutno u fazi da se što pre obuče u pidžamu nakon kupanja. Dakle, ovo je još jedan proizvod koji vam slobodno mogu preporučiti, jer je idealan za nežnu dečju kožu. Pri tome, pakovanje je atraktivno i za decu, pa dok je ja "sapunjam" ona se igra sa delfinom tj. tubom u vodi. Regularna cena je oko 850 dinara za 150 ml.

Koji je omiljeni Weleda proizvod vaših mališana?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment