Pages

Monday, November 19, 2018

Empties #46



I ovog meseca tu je post o potrošenim proizvodima, pošto zbog dolaska bebe uskoro, zaista ne mogu da gomilam prazne bočice. O mnogima ste već čitale recenzije, pa je ovo prilika da vam kažem ako mi se mišljenje slučajno u vezi nečega u međuvremenu promenilo. Takođe, tu će biti neki davno potošeni proizvodi, čije bočice su se zagubile, ali mislim da su i te kako vredni spomena. Da ne dužim, već da počnemo...



Nega tela


Alverde kremasti gel za tuširanje od kokosa mi se nije puno dopao. Glavni razlog je dosta retka i vodena tekstura, zbog čega se izuzetno brzo potrošio. Miris je lep, ne zadržava se dugo na koži, ali ne guši. Potrebno je dosta proizvoda po korišćenju jer će vam se deo sigurno izliti iz ruke, a pošto slabije peni moraćete nekoliko puta da sipate. Navikla sam da prirodne tuširalice slabo pene, ali onda uglavnom super neguju, poput Welede. No, sa ovim to i nije slučaj, tako da su mi draži njihovi klasični gelovi.

Eucerin ph5 losion za telo mi se jako dopao. Nedavno sam pisala detaljnije o njemu (klik) pa znate da mi je pomogao kod osipa. Izuzetno bogat, a nemastan i nežan prema koži. Definitivno je za svaku preporuku bez obzira kog vam je tipa koža, a posebno za suvu i osetljivu.

Weleda kremaste tuširalice redovno trošim jer ih obožavam. Nar sam već ranije koristila pa sam znala šta da očekujem. Miris je pomalo gorak, dakle nije klasičan voćni. Ali, u poređenju sa Alverde-om i kom sam iznad pisala ovo je druga klasa. Tako da zaista postoji razlog zašto nešto košta više. Izuzetno je kremasta, nežna, poput losiona za pod tušem, dugo traje i apsolutno ne morate svaki put da se mažete nakon kupanja, čak i ako vam je koža suva.

Summer & Spice losion ide u smeće nepotrošen jer mu je istekao rok. Počela sam sa korišćenjem davno, pa sam letos napravila pauzu zbog vrućina, a potom prešla na Eucerin, tako da je on ostao nepotrošen do kraja. Davno sam vam pisala o njihovim proizvodima (klik) i zaista mislim da su dobri, izuzetno mirišljavi, ali nisam sigurna proizvode li se još uvek.


 Tu je i Summer & Spice sprej za telo koji sam letos obožavala. Njihovi sprejevi su bili najsličniji Victoria's secret mistovima, ali kao što rekoh, nisam sigurna ima li ih u ponudi. Šteta ako su prestali da ih proizvode, jer su bili među najkvalitetnijima kada je trajnost mirisa u pitanju.

Farmasi intimna kupka mi je sasvim odgovarala. Poprilično je blaga, nežnog, gotovo nepostojećeg mirisa. Pakovanje na pumpicu dosta olakšava korišćenje. Ja sam koristila po pola pumpice i zaista je jako dugo potrajala. Preporučujem da probate ako ste se razmišljali šta od ovog brenda da poručite.

Dr. Hauschka ulje protiv strija mi je bilo njadraži proizvod u tu svrhu od početka ove trudnoće. I o njemu ste mogli čitati detaljnije nedavno, u favoritima (klik). Potrošila sam ga brzo jer nisam ni malo štedela, a često sam ga nanosila i dva puta dnevno jer mi je jako prijalo, dok se inače teram da mažem stomak svako veče.

Potrošena su i dva mini Caudalie proizvoda. O celoj ovoj kolekciji sam vam pisala pre mesec dana, ovde. Ova dva putna pakovanja su mi potrala za po četiri korišćenja, tj. dva vikenda kada sam putovala. Obožavam miris ove linije i ulje još štedljivo trošim jer ne želim da ostanem bez njega.

Nega lica


O Rilastil gelu za umivanje sam pisala početkom meseca u okviru Mixology posta (klik) i jako mi je žao što je potrošen iako je mesecima potrajao. Evo, da otkrijem, ide u favorite godine, za koje ću dati sve od sebe da vam predstavim (pošto će mi tada i termin za porođaj). Jako sam želela da kupim i kremu za lice iz ove linije ali bila je rasprodata nažalost. Iako je kupljen na velikom sniženju od 40% bez razmišljanja bih platila punu cenu- toliko mi se dopao.

Weleda 2u1 sredstvo za toniranje i čišćenje lica je još jedan proizvod u koji sam se zaljubila. Znate da njihov tonik obožavam (bio je u prošlogodišnjim favoritima), ali bojim se da je ovo odnelo pobedu. I o njemu ćete čitati detaljnije uskoro, ali mogu da dodam da sam obožavala kako čisti, tonira i osvežava lice i ujutru i uveče. Kupovaću ga ponovo sigurno!

Zoja Zec serum mi nije odgovarao iako sam prethodni obožavala (klik). Mislim da je ovaj pre za suvu i zreliju kožu, pošto moja nije mogla da ga upije nikako. Takođe, miris mi je bio prejak da bih ga nanosila na lice. Davala sam mu šansu i na proleće, potom ga sklonila u stranu za hladnije dane, ali mi ni sada ne odgovara, tako da ide u đubre.

Clinique kremica je, iako jako mala, dosta dugo potrajala. Da nemam blog i opsesiju da uvek kupim i isprobam nešto novo, ovu kremu bih sigurno kupila u velikom pakovanju. Detaljnije o njoj sam vam pisala u ovom postu.

Tu je i Dr. Hauschka mini noćni serum za lice, kog sam potrošila davno, ali mi se tubica zagubila. Ako ste se raspitivali o ovom brendu, onda vam je poznato da oni nemaju proizvode namenjene za noćnu negu (poput klasičnih krema) već predlažu samo ovaj serum i odmaranje kože. On je jako blag, poput vodice i potrebna je trunčica za korišćenje, pa je meni ovo minijaturno pakovanje od 2,5 ml potrajalo čak needelju dana. O ovom serumu defintivno razmišljam i mislim da ću sigurno u budućnosti kupiti full size.

Proizvodi za decu (bebe)


Babylove sensitive pena za kupanje je bila prošlogodišnji favorit, a nastavili smo sa redovnom kupovinom i ove godine. Ako vaša beba ili dete ima osetljivu kožu, a ne biste baš da mu skroz uskratite kupanje u mehurićima, ova pena je odličan izbor. Nema miris i ne peni previše, ali dovoljno da se dete malo poigra u kadi. Mi je ne koristimo pri svakom kupanju zbog problema sa atopijom, već 2-3 puta nedeljno, recimo.

Deep steep ulje od kamilice sam poručila preko iHerb-a, tako da je jasno da je u pitanju prirodan proizvod. Ovo je preostalo od prošle zime, pa zbog roka ide u smeće iako je ostalo malo. Za leto je bilo teško, ali je za zimu odličan izbor. Ove zime ponovo biram Weledu i za Taru i za bebu.

O A-derma ulju za kupanje sam pisala nedavno, pa ne bih sada da dužim. Recenziju možete pročitati ovde. Zbog neobičnog mirisa ga neću kupiti opet, iako mislim da po kvalitetu ne zaostaje za ostalim brendovima u suštini. 

Babylove sensitive pelenska krema je otkriće ove godine i ne znam ni sama koje nam je ovo pakovanje po redu. Kupila sam je slučajno, zbog niske cene, da je ima kad smo kod mojih. Međutim za tih par dana mi se toliko dopala da sam kupila još jedno pakovanje čim smo se vratili u Beograd. Od tada ne kupujem nijednu drugu. Doduše imajte na umu da je Tara već velika, pelene smo skinuli (sem noćne) tako da joj kremicu sada i mažem samo pred spavanje. Ne znam kako bi se pokazala na novorođenčetu, kada se pelene često prljaju i menjanju, pošto za bebu kao što rekoh ponavljam bar godinu dana da koristim što i njoj kada je bila mala, uglavnom Weledu od nevena.

Weleda gel za pranje zuba je jedini koji koristimo od kako joj peremo zube. Mom detetu je nemoguće objasniti da treba da pljune nakon pranja zuba, tako da samo ova pasta dolazi u obzir jer je potpuno bezbedna ako se proguta. Novo pakovanje je već u kupatilu, naravno. Recenziju pročitajte ovde.

Tu je i Weleda balzam od nevena za zaštitu lica od vetra i hladnoće koji smo trošili prošle zime. Prilično je mastan i sporo se troši pa ide u smeće iako nije do kraja potrošen, zbog roka trajanja. Ako imate dvoje dece, ovo je super izbor jer vam u tom slučaju neće trebati dve kreme za zimu. I o njemu sam pisala recenziju (klik).

Nega ruku


Dove tečni sapun sa mirisom vanile i ši putera je otkriće za mene. Miris je čaroban, ali to sam već znala jer sam davno koristila identičan gel za tuširanje. Ono što me iznenadilo jeste da mi ni najmanje nije isušio kožu, poput svih ostalih tečnih sapuna. Nisam ga koristila pri svakom pranju ruku, jer prednost dajem prirodnim tvrdim sapunima, ali sam jako zadovoljna.

Ebelin skidač laka za nokte mi je jedan od najdražih, iako me njegova ambalaža dosta nervira. Zbog ogromnog otvora često prospem više nego što treba pa potopim ceo tupfer. Kada bi zamenili otvor, bio bi potpuno savršen jer odlično uklanja lak, nije puno mastan, ne miriše prejako i ne isušuje zanoktice.

Avon sprej za sušenje laka je kozmetički proizvod koji ubedljivo najduže kupujem kad uzmem u obzir sve kategorije. Samo jednom sam bila prinuđena da probam nešto drugo jer sam ostala bez njega i nakon toga mi se nikad nije desilo da nemam zalihe jer je ubedljivo najbolji. Od kada imam dete mislim da nokte ne bih ni lakirala bez njega. A i ako nemate dece i niste uvek u žurbi, zašto ne biste vreme koje trošite na čekanje da se nokti osuše, pametnije iskoristili!?

EOS kremica za ruke je bila slaba. Ovo je više losion u jako lepom "instagram friendly" pakovanju. Nega koju pruža je jako prosečna, čak i ispod proseka. Ja njihove balzame za usne volim, ali krema je precenjena, posebno kod nas.

Za razliku od nje All nut krema je bila jedna od najboljih ikada. Bogata, biljnog mirisa, poput pravog melema za suvu kožu. Ona me od svih krema najviše podseća na Dr. Hauschka kremu, koja mi je favorit života.

Burt's bees balzam za zanoktice je dobar dodatak ako koristite lagane kremice, ali uz kremu poput prethodne vam nije potreban, jer je ona dovoljno jaka i za zanoktice. Kod nas nije veliki izbor krema za zanoktice i uglavnom su slabijeg kvaliteta, pa ako naletite u inostranstvu na ovaj balzam, slobodno se počastite- jako je dobar.

Dekorativa


Artdeco sprej za setovanje sam jako volela. U jednom starom postu sam ga poredila sa čuvenim MAC fix+ (klik). Iako stojim i dalje pri stavu da je MAC za nijansu bolji, ovaj se više isplati kada je snižen. Pošto nije bio na akciji kada sam ga potrošila ja sam se ponovo snabdela fix+ sprejem tj. dobila sam ga za rođendan, pošto je drugarica pitala šta mi treba. 

NYX wonder olovka je stara 100 godina i bila je zagubljena dobar deo tog vremena, tako da je više nego jasno da neću stavljati u oko nešto čemu je rok istekao. Jako je lepa za vodenu liniju jer ima biserni sjaj i daje prirodan izgled. Sa razlogom je jedan od njihovih kultnih proizvoda. Ja sam za rođendan dobila Makeup Revolution olovku, koja mi se podjednako sviđa, a povoljnija je.

L'oreal Paradise extatic maskara je bila jako voljena. Potrošila sam je pre nekoliko meseci ali je iz nepoznatog razloga i dalje bila među šminkom koju koristim. Poredila sam je sa čuvenom Too Faced maskarom, po uzoru na koju je očigledno rađena i bila mi je bolja (klik). Ovo jeste jedna od najboljih drogerijskih maskara iako je meni ipak Superstar draža.

Ostalo


Badger balzam za spavanje sam kupila na iHerb-u jako davno, pa nisam sigurna da li se i dalje sme koristiti. Koliko mi je pomagao da zaspim ne znam, mislim da više odradi umor od celodnevnog trčanja za detetom :)

Kada su maske u kesicama u pitanju, potrošila sam ove tri. M beauty masku za hidrataciju sam i ranije koristila i od svih njihovih ova plava mi je omiljena. Tu su i dve 3W clinic koje sam poručila iz Koreje. Obe su mi sasvim dobre, mada mi je njihova maska od mleka iz prethodne ture bila bolja. 

Macadamia ulje za kosu sam koristila pre puno godina, kada sam počela sa pisanjem bloga. Pošto sam na proleće pokupovala njihove proizvode za kosu u kesicama, uz mnoge šampone i balzame se nalazilo ulje, pa sam se podsetila zašto je jedno od najhvaljenijih. Ne znam samo što smo sve zaboravile na njega!?

Tu su i naše tri stare tepe četkice za zube. Nisu pranjem zuba dovedene u ovo strašno stanje, već se Tara malo igrala po kući sa njima i trljala podove, haha. Nova tura je već u upotrebi i ovo je jedna od stvari koje ne menjamo od kada smo ih prvi put probali. Naše dve su "supreme", a njena je za najmlađe (0-3 godine, čini mi se). 

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment