Pages

Wednesday, February 20, 2019

Fails #8



Prošlo je skoro godinu dana od poslednjeg posta sa proizvodima koji mi nisu odgovarali. To je jako dobro, jer znači da nisam imala puno promašaja kada je kupovina u pitanju. Uvek se tu nađu i neki za koje smatram da nisu dobri ni za koga, a ne samo za mene. Danas je dobrim delom takva skupina na slici. 
Koji su razlozi za anti- recenzije, saznajte ispod...




Benefit BAD gal lash maskara me je dugo privlačila zbog svoje klasične četkice. Ulovila sam je na finom sniženju u Sefori, ali nisam sigurna koliko je to dobro. Naime, ona je poprilično suva, a ne verujem da je baš takvu proizvode. Pre bih rekla da im je predugo stajala pa se osušila iako nije bila otvarana (nadam se). Na četkici gotovo da nema proizvoda i jedva uspem i da obojim svoje prirodno svetlo- smeđe trepavice. Neću je baciti u smeće, već ću joj dati još koju šansu u kombinaciji sa nekom drugom maskarom. Kupila sam i na poslednjem sniženju još jednu maskaru, baš od brenda Sephora, koja takođe deluje prilično suvo, tako da mislim da ih više neću kupovati, jer očigledno snize samo proizvode koji im stoje jako dugo. Ako neko ima drugačije, pozitivno iskustvo, nek piše u komentaru, ali mi je čudno da mi se isto dogodi dva puta...


Alverde so za kupanje nogu sam dobila prošle godine u njihovom advent kalendaru, ali se zagubio pa sam ga tek nedavno iskoristila. Nisam sigurna može li se kupiti kod nas, ali i da može, moj savet je da ga zaobiđete. Sem finog mirisa koji se oseti samo dok punite lavor/ kadu ili gde god da radite pedikir, nisam primetila da išta radi. Penu ne pravi, boju vodi ne daje, tako da izostaje i vizuelni efekat. Nisam primetila nikakvu razliku u odnosu na bilo koju kupku ili čak samo toplu vodu bez ičega. Jedan potpuno bespotreban proizvod, koji i da košta 100 dinara, apelujem da preskočite i bolje umesto njega kupite neku masku za lice, gel za tuširanje ili šta god drugo.


Makeup Geek je brend kog nema kod nas, ali je većina zaluđenika za šminku sigurno čula za isti. Poznati su po svojim mono senkama za oči, a ja sam se odlučila za tečni mat karmin koji je bio snižen 50% tom prilikom na sajtu Beauty Bay. No, tih 10 evra sam mogla mnooogo pametnije potroštiti, jer ima gomila drogerijskih ruževa koji su višetruko jeftiniji, a kvalitetniji. Na slici možete videti da je nijansa jako lepa za jesen/ zimu, ali je postojanost nikakva. Nemoguće je da se dočeka da on bude potpuno suv, a nestaje kada dodirnete bilo šta usnama. Ja sam ga prstom razmrljala nakon desetak minuta, tako da vam za njegovo uklanjanje ne treba ništa, jer spada sam. Ja bih ovako pre zamislila neko tečno rumenilo, pošto mi nije jasno zašto je jedan mat karmin ovoliko nepostojan.

Koji su vas proizvodi razočarali u poslednje vreme?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment