Pages

Friday, April 5, 2019

New in #25



Posle više od godinu dana, ponovo vam pišem o novitetima. Glavni razlog što sam prestala da pišem ovaj tip posta, iako je uvek bio u najčitanijima, jeste što mi je predstavljao opterećenje. Ne u smislu samog pisanja, jer mi "Empties" oduzima podjednako puno vremena, ako ne i više, već što sam primetila da sam neke stvari počela da kupujem potpuno bez veze, samo da bih imala materijala da vam što češće izbacim "New in" post. A tako se najlakše počne sa gomilanjem... Tako da sam rešila da kupujem tek kada potrošim izvesnu količinu proizvoda, mada naravno, ni sada ne čekam da nešto potpuno potrošim pre nego što nabavim zamenu. No, pošto sam nedavno potrošila gomilu proizvoda kako za negu lica, tela, tako i kose, shvatila sam da bi ovakav post zaista imao smisla i da je pravi način da vam predstavim proizvode o kojima ću vam pisati narednih meseci. Pa da počnemo...



Nega lica


Nakon što sam potrošila gomilu maski za lice koje sam koristila par meseci, red je bio da dopunim zalihe. Opredelila sam se za nekoliko od Oriflame-a jer njihove proizvode godinama nisam kupovala, a dobre akcije prethodnih meseci su me navele na kupovinu glinene, hidrirajuće i noćne maske, kao i parne kupke za lice. Počinjem sa korišćenjem za desetak dana, a čim steknem utiske, delim ih sa vama ovde. 

It's skin je korejski brend koji se od nedavno može naći u DM drogerijama i iskrena da budem, privukao me je ceo asortiman, tako da sam imala problem šta da odaberem za početak. Iako sam želela jedan od "šarenih" seruma, odlučih da kupim dva proizvoda iz iste linije, sa hijaluronskom kiselinom, tako da ću njima negovati lice narednih par meseci. Bili su na akciji od 35% prošlog meseca, što sam morala iskoristiti. 

Weleda je meni jedan od omiljenih brendova za negu kako tela, tako i lica (a znate koliko volim i njihove proizvode za decu). Pena za umivanje me je privlačila od kad se pojavila, ali nikako da potrošim zalihe svega i kupim je. No, tome je došao kraj, tako da kroz nekoliko dana počinjem da je koristim. I ona je bila na finom sniženju u DM-u, pa sam je platila 800 dinara. Njihov tonik je kupljen po ko zna koji put i još uvek stojim pri tvrdnji da je jedan od najboljih koje sam ikada probala.

Tu je i Balea sredstvo za uklanjanje šminke sa očiju. Ranije sam koristila ono dvofazno, ali ga sada nije bilo, pa reših da dam šansu ovom. Cena je zaista simbolična (oko 150 dinara), a o njemu vam uskoro pišem u okviru novog Mixology posta.

Eucerin


Ako me duže pratite navikli ste da jednom godišnje imam ove "Eucerin" momente, kad pokupujem pola apoteke, hehe. Ali, pre dva meseca, čini mi se, u Srbotrade apoteci su svi proizvodi bili sniženi JOŠ 20% tako da sam se snabdela svim i svačim. Tu su proizvodi za sunčanje za mene i decu, dezodorans bez soli aluminjuma, nova Aquaphor mast, koju koristim kao pelensku kremu za bebu, q10 okoloočna krema, kao i pokloni prilikom kupovine. Sad vidim da sam zaboravila da slikam i intimnu kupku koja mi je godinama pre pisanja bloga bila omiljena, a onda sam u naletu testiranja drugih zaboravila na nju. Prijavom na aplikaciji "Put lepote" sam dobila po dva pakovanja micelarne vode i ulja za tuširanje, a gel za umivanje sam dobila uz kupovinu preko 1000 dinara na promociji, dok sam balzame za usne ulovila na akciji 1+1 u Liliju, koja je i trenutno aktuelna. 

Nega tela


Kada je nega tela u pitanju, kao i obično brojčano vodi Balea. Jako dugo sam odolevala njihovim šarenim novitetima, koji mame sa polica, pa sam zaista kupovala samo kad mi je nešto trebalo. Dakle, tu su moja najdraža krema za umirivanje kože nakon brijanja/ depilacije za osetljivu kožu (kupujem je 100. put), pena za tuširanje, pena za brijanje, losion i krema za telo, kremica za ruke i dečja pena za sunčanje sa spf 50, da pošaljem mami da Tara ima kad smo u Valjevu. 

Tu su i Bioderma Atoderm gel za tuširanje, koji koristi Tara i mislim da će joj odgovarati tokom proleća i leta. Za sada nisam primetila da ima potrebe da joj svakodnevno mažem telo, pošto nema dovoljno strpljenja. Ja trenutno trošim Weleda kremastu tuširalicu sa mirisom citrusa i to mi je definitivno omiljen njihov miris za toplije dane, dok zimi preferiram liniju od badema. 

Nega kose


Najviše promena sam uvela kada je u pitanju nega kose. Nedavno sam shvatila da sam je godinama relativno pogrešno negovala, forsirajući maske za hidrataciju misleći da farbanoj kosi samo one trebaju. Dobra hidrantna maska se podrazumeva u nezi, ali ono što ja nisam znala jeste koliko će mi prijati proteinska pakovanja. Samim tim, istražujući preporuke sa bloga Zdrava kosa pokupovala sam još gomilu stvari i zaista sam sa svime oduševljena. Neću vam sad prenositi utiske ni o jednom od ovih proizvoda jer planiram da napišem opširniji post na temu nege kose u narednom periodu. Uglavnom, Redken masku sam poručila sa sajta Look fantastic za 20 evra (platila sam poštaru PDV 500 dinara, ali je svakako ispala povoljnija nego kod nas), dok sam Matrix ljubičasti šampon, Alfaparf dvofazne kristale i Tigi balzam za feniranje poručila sa domaćeg sajta Bellissima. Phyto šampon za jačanje kose sam dobila uz drugi šampon i balzam o kojima sam vam pisala, a Klorane mini šampon protiv opadanja sam kupila za probu, pošto je kosa ponovo strašno počela da mi opada u 4. mesecu dojenja, baš kao i sa ćerkom. Semi di lino ampulu sam juće uzela u Liliju jer je stajala pored kase i bila snižena, pa reših da se podsetim zašto sam je ranije volela.

 Šminka


Kada je šminka u pitanju, jasno je da nisam preterivala... Na zimskom sniženju u Sephori sam kupila njihovu najpoznatiju maskaru za oko 700 dinara i reći ću da mi se jako dopada za sad. Tom prilikom sam se počastila i Kat Von D tečnim mat ružem u nijansi "bauhau5", ali tu recenziju vam spremam uskoro, samo da ga isprobam u još jednoj prilici, gde će biti puno hrane :)

Ponovo sam kupila moj omiljeni puder svih vremena, Bourjois 123 Perfect, pošto imam par bitnih događaja narednih meseci, pa nisam želela da rizikujem sa drugim, iako Healthy mix serum koji trenutno koristim jako volim, ali za svakodnevnu šminku. Ovaj je jači, pa ga biram za specijalne prilike. Svakako, na blogu već postoji recenzija, pa je pročitajte ako vas zanimaju detalji u vezi sa njim. I on je ulovljen na sniženju od 30% u DM-u nedavno.

Kako vam se dopadaju moji noviteti i o čemu biste prvo da vam pišem?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment