Pages

Thursday, April 25, 2019

Empties #49



Neverovatno je kolika gomila potrošenih bočica se napravila za samo mesec dana! Dosta stvarčica sam potrošila ni sama ne znam po koji put, a pojedine prvi put probala i sa zadovoljstvom ih privela kraju. Trenutno testiram puno novih proizvoda i jako se radujem svim recenzijama koje slede ovog i narednih meseci. Zato, pređimo odmah na prazne bočice, jer ih, kao što rekoh, ima puno, pa vas očekuje dug post!



Nega tela 


O celoj Caudalie The des vignes kolekciji sam vam pisala ovde i odmah sam vam rekla da se ulje izdvojilo kao favorit. Čitali ste o njemu više puta, jer sam ga zaista obožavala, ali i štedela od letos, pa je sad konačno potrošeno. Mislim da je predivno i sigurno ću ponovo kupovati proizvode iz ove linije jer miris obožavam. Nažalost, Caudalie se povlači sa našeg tržišta, pa ću njihove proizvode od sad kupovati samo online (Look fantastic). 

Lactacyd intimna kupka je ponovljena kupovina i još jedan stari favorit. Kad god bude na sniženju ja je kupim, mada joj ni puna cena nije visoka za kvalitet koji pruža. Posebno je pogodna za trudnice, nakon porođaja ili tokom ciklusa i sigurno ću joj se i budućnosti vraćati.

Nivea losion za telo od kakaa je za mene, zbog slabog mirisa, bio razočaranje. Pisala sam vam detaljnije o njemu nedavno u okviru Mixology posta. Defitivno bih pre preporučila verziju od vanile i trešnjinog cveta.

Alverde dezodorans je još jedan stari favorit kom sam se ove zime vratila. I dalje smatram da je ovo jedan od najboljih prirodnih dezodoranasa na našem tržištu, a pri tome je izuzetno povoljan. Detaljnu recenziju pročitajte ovde.

Weleda kremaste tuširalice obožavam, a konačno je na red došla i verzija sa mirisom citrusa. Po svim karakteristikama se ne razlikuje od ostalih koje sam probala (nar, pasji trn i badem), a miris joj je savršen za tople dane koji nam predstoje. Neguje odlično i zaista nije potrebno da se svakodnevno mažete dok koristite ove kupke.

Eucerin ph5 uljana kupka je još jedan od proizvoda kojima se godinama unazad iznova vraćam. Jedna je od najpovoljnijih uljanih tuširalica, a odlična je! Ako su vas ikada privlačile zbog problema sa suvom kožom, ovu obavezno probajte. Ja posebno volim da je koristim leti kada je koža izložena suncu pa joj je potrebna dodatna nega, jer mi kreme po vrućinama ne prijaju. 

Još jedana stvarčica koju ne menjam je i Balea krem- gel za osetljivu kožu, koji služi za umirenje nadražene kože nakon brijanja ili depilacije. Predivno hladi, jako je hidrantan, brzo se upija i nežno miriše, a pri tome apsolutno ne pecka, što je problem koji mi prave apsolutno svi losioni ako ih nanesem na obrijane noge, čak ne ni odmah nakon brijanja. Jedino sam sa ovim sigurna da neće biti neprijatnog osećaja. I o njemu sam vam davno pisala (klik).

O novom Nivea dezodoransu ste nedavno mogli čitati recenziju (klik) i sada kada sam ga potrošila mogu da zaključim da ipak neću ponavljati kupovinu jer mislim da ima boljih, koji meni više prijaju. Odvikla sam se od dezodoranasa u spreju, pa se možda odlučim na kupovinu rol-on verzije, ali nisam sigurna. Ako ne naletim na nešto zanimljivije, verovatno ću probati. 

Nega lica


Balea enzimski piling ide nepotrošen u đubre jer nisam više imala živaca da se kockam i završim sa upaljenom kožom, ukoliko bih ga na licu držala čak i samo 30 sekundi duže. A sa mojim umornim mozgom, lako je zaboraviti na vreme. Tako da, vreme je da se rastanemo. Detaljnije o njemu pročitajte ovde.

Freeman 2 u 1 glinena maska i piling mi je svojevremeno odgovarao, a onda sam poslednja dva puta počela da osećam jako peckanje koje nije bilo baš najprijatnije. Ako vam koža nije osetljiva, preporučujem da probate, jer je kao piling, jedan od najboljih koje sam probala (ako volite jače pilinge, poput mene). I o njemu sam pisala na blogu ranije (klik). Freeman proizvodi dolaze u ogromnim pakovanjima, ali kako im je rok najčešće 36 meseci, sasvim je realno da ćete ih potrošiti.

Eucerin micelarna voda je proizvod koji sam više puta trošila i iznova kupovala. Može se koristiti i kao tonik, tako da je odlična za sve vas koji volite multifunkcionalne proizvode, a i za putovanja. Trenutno je ponovo koristim, jer sam se snabdela sa dva velika pakovanja, tako da drugu micelanu nećete gledati ni u narednih par "Empties" postova.

Hada Labo superhidrator je bio jedan od prozvoda o kom se njaviše pričalo prethodne godine. Ja sam se u startu pomalo razočarala, očekujući serum, a onda sam shvatila da on to nije, niti ga proizvđač na deklaraciji definiše tako. On je, zapravo, dodatna nega za dehidriranu kožu i nanosi se nakon tonika, a pre seruma i kreme. Cele zime sam ga tako koristila i obožavala, jer se vidi razlika koju pravi kada je hidratacija u pitanju. 

Too cool for school noćna maska i enzimski piling je sa razlogom bio u favoritima godine. I pre ovoga sam potrošila mini pakovanje, a sasvim sam sigurna da ću ga i treći put kupiti jer je fantastičan. Iako trenutno koristim neku drugu noćnu masku, o kojoj vam uskoro pišem, ovo ostaje moj broj jedan za negu kože tokom noći.

Balea dvofazno sredstvo za uklanjanje šminke sa očiju kupim kad god ne znam na koje bih se drugo vratila, jer je najpovoljnije. Nedavno sam vam pisala o drugom njihovom skidaču šminke (klik) i tad sam rekla da se nadam da ću ovaj opet pronaći na policama DM-a.

Potrošena su i tri Dr. Hauschka testera iz setova o kojima sam vam pisala (klik) a to su tonik, krema za čišćenje i noćni serum. Tonik i kremu sam i ranije koristila i obožavam ih a noćni serum mi se izuzetno dopao jer je lagan, nemastan i poput vodice, a treba vam bukvalno trunčica po korišćenju. Mislim da će ići na listu želja. 


Yoskine serum za lice o kom sam vam nedavno pisala ovde je defitivno moj favorit zime i proleća i ići će kao kandidat u favorite godine. Sve što mislim o njemu sam rekla u recenziji, a mogu da dodam da je i za samostalnu večernju negu odličan, jer sam ga poslednjih par korišćenja koristila bez kreme i pokazao se super!

Dr. Hauschka balzam za usne sam koristila cele jeseni i zime i bio je moj spas. Detaljnije o njemu pročitajte u ovom postu. Potrošen je skoro do kraja, ali ide u smeće jer mu je Tara nabila poklopac dok je bio otvoren i uništila ono što je preostalo. Imate moju preporuku za njega!

Eucerin noćni serum i piling sam obožavala. Definitivno je zasluženo bio u godišnjim favoritima. Mislim da je ovo jedini pravi anti- age proizvod koji mi se dopao od starta pa sve do kraja bočice. Prava je inovacija i jako sam srećna što sam imala priliku da budem na promociji i dobijem primerak jer ne znam da li bih se usudila da kupim bez probe. Odličan!!!

O Nuxe Nirvaneque kremi za lice i okoloočnoj kremi sam vam pisala detaljnije ovde. Mislim da su obe fantastične, iako me je krema za lice malo više oduševila, možda jer od nje nisam imala posebna očekivanja, a prijala mi je jako! Okoloočna je takođe odlična, a kao tandem su pun pogodak. Definitivno ću probati još neke Nuxe proizvode za lice u budućnosti, jer sam ovima baš bila zadovoljna.

Sephora glinena maska je, uz Glamglow, najbolja glinena maska koju sam probala. Iako njena cena nekome može delovati visoko u odnosu na drogerijske, mislim da je potpuno opravdana. Detaljnije o njoj pročitajte ovde. Kupiću full size sigurno!

Skinfood šećerni piling za lice mi je jako prijao i neverovatno je koliko se sporo troši. Nisam ga potpuno ispraznila, ali mu je rok prošao, pa ide u smeće. U svakom slučaju vam preporučujem da korejske proizvode poručujete direktno iz Koreje jer su mnogo povoljniji nego kod nas. O njemu sam takođe ranije pisala (klik), a nedavno je bio i u favoritima.

Carmex balzam za usne u "teglici" sam obožavala. Nisam probala onaj u tubi, ali ovaj me je toliko oduševio da ću sigurno kupiti i taj kad potrošim zalihe koje imam. Neguje neverovatno i zaista je dovoljno da ga nanesete samo jednom dnevno, pred spavanje, i usne će vam potpuno oporaviti. Mislim da je odličan za sva godišnja doba jer nije puno mastan i blago hladi kada se nanese.

Uriage SOS pastu za nepravilnosti srećom nisam potrošila do kraja jer nisam često imala probleme na licu prethodne godine. No, i njoj je rok istekao, pa ide u smeće. Ako imate problematičnu kožu, ma i samo po koju bubuljicu mesečno, ovo je proizvod koji vredi imati u kući, jer u toku noći sredi situaciju skoro potpuno.

Tu je i Caudalie serum za masnu kožu, koji sprečava nastanak akni. On je, po mom mišljenju, glavni razlog što mi gorespomenuta Uriage pasta nije često trebala. Sve vreme dok sam ga koristila nije mi nijedna jedina bubuljica iskočila. Pomalo mi je isušivao kožu (jer ona ipak nije masna, nego kombinovana) ali sam Hada Labo superhidratorom nadoknađivala hidrataciju, tako da su mi bili super spoj ove zime. O njemu sam vam takođe napisala recenziju- klik.

Nega kose


Selective ljubičasti šampon je bio odličan. Mislim da ne postoji silver šampon prijatnijeg mirisa od njega! Odlično je "ubijao" žute tonove i sigurna sam da ćemo se ponovo družiti u budućnosti. Prilično je gust tako da nije potrebna velika količina i potrajao mi je 10 meseci sigurno.

Davines šampon protiv opadanja je još jedan proizvod kojim sam apsolutno zadovoljna. Imao je malo jači miris eukaliptusa, ali sam se navikla na njega pa mi nije smetao. Dok sam ga koristila, kosa mi nije opadala, a sada imam taj problem. Da li je do njega ili mojih hormona, ne znam, ali vam preporučujem da probate ako imate taj problem.

O Tigi kombinovanoj maski sam sve rekla u recenziji (klik) i dodaću da je sa razlogom jedna od najpopularnijih. Zahvaljujući njoj sam otkrila da mojoj kosi jako prijaju proteini tako da od sad uvek imam jednu proteinsku i jednu hidrirajuću masku kod kuće. No, to ne znači da ne planiram da isprobam još neke kombinovane, koje su hvaljene.

Tu je i L'oreal balzam za kosu koji se dobija uz Casting Creme Gloss farbe. Međutim, povukli su moju farbu, tako da prelazim na Kyo, a i balzam je izmenjen u odnosu na stari i manje mi se dopada. Ovaj je sa ekstraktima meda, ali mi je od starog kosa bila mekša i lepše je mirisala.

Nega ruku i dekorativa


Eucerin krema mi je favorit života! Sasvim slučajno sam je izabrala kao poklon na promociji i pojma ne bih imala šta propuštam da je tada ne uzeh. Ovo je ubedljivo najbolja krema za izuzetno suvu kožu ruku koju sam probala. Pri tom, izuzteno brzo se upija pa sam mogla nesmetano da je koristim iako izbegavam kreme za ruke zbog bebe. Planiram da je redovno kupujem svake naredne zime, jer je fantastična.

Weleda krema za ruke od pasjeg trna mi je takođe jako prijala, mada sam je koristila samo uveče zbog jakog mirisa. I ona odlično neguje, ali nije za izrazito suvu kožu. No, Weleda kreme su mi i dalje jedne od najdražih, tako da ću se i njoj sigurno vraćati. Iako prirodne kreme znaju da budu jake i masne, ova to nije i u zavisnosti od količine može se upiti momentalno ili kroz nekoliko minuta.

Tu je i mini L'occitane kremica od ruže, koju sam i ranije imala i jako mi je draga. Miris ruže ne podnosim u kozmetičkim proizvodima, ali mi se kod L'occitane stvarčica jako dopada. Nije mi draža od njhove najpoznatije kreme sa ši puterom, ali je na drugom mestu. Odlično neguje i miriše satima, prali vi ruke između ili ne.

Tu su i dva Avon proizvoda kojima sam jako dugo verna. Sprej za brzo sušenje noktiju kupujem od kad znam da postoji i ne menjam, a Mark nadlak sam otkrila pre par godina i od tad druge ne želim da isprobavam. Jako je povoljan i zaista produži trajanje laka na noktima bez obzira na kućne poslove. Plus, nokti izgledaju kao da imate gel na njima.

Jedina stvar od šminke koju sam potrošila je Maybelline gel/ maskaru za obrve. O njemu sam vam pisala detaljnu recenziju, koju možete pročitati ovde. Iako mi je aplikator u startu bio čudan, navikla sam se na njega i odgovarao mi je. Sada ponovo koristim Tarte, koji mi je najbolji ikada, ali ovo je bila solidna zamena dok sam čekala besplatnu dostavu sa Tarte sajta.

Muški i dečji proizvodi


Uriage micelarnu vodu redovno kupujemo tačno 3 godine. Iako nije proizvod bez kog ne možete živeti, meni i te kako olakšava svakodnevicu. Njom je mnogo lakše očistiti detetu lice nego običnom vodom, posebno ako je u pitanju beba, koja tek počnje sa kasicama, jer je pojedine jako teško oprati a da se ne iziritira koža lica. Mene to sa bebom tek čeka, tako da nastavljamo da kupujemo bebi micelarnu vodu i u budućnosti. Detaljno sam vam o njoj pisala ovde.

Tu su i dve pelenske kreme, jedna je bila Tarina do skidanja pelena zimus, a druga je bila za bebu. Kada smo bili pred ukidanje pelena, prestala sam da je mažem pri svakom presvlačenju, ali se pred spavanje krema nije smela preskočiti. Tada sam otkrila ovu Babylove i potrošili smo nekoliko pakovanja (pošto nam je nošenje pelena potrajalo duže od planiranog zbog moje komplikovane druge trudnoće). Mislim da ova krema ima najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu, mada nisam je koristila na novorođenčetu, pa ne znam kako bi se pokazala u tom slučaju. Za bebu smo potrošili tri pakovanja za redom Sebamed pelenske kreme, tako da je jasno koliko je volim. Recenziju pročitajte ovde.

Lupilu vlažne maramice možete kupiti isključivo u Lidl radnjama. Ja sam uzela malo pakovanje Tari za ranac, jer vlažne maramice koristimo samo van kuće. Ove su mi se jako dopale, jer su nežne, nemaju miris i generalno mi deluju kao da nisu pune hemije. Kupovaću sigurno i veća pakovanja da nosimo u vrtić, jer su se dobro pokazale.

Kada su muški proizvodi u pitanju, samo ova tri sam uspela da sačuvam pre bacanja u đubre, a to su dva Balea gela za tuširanje i dezodorans. Ovu teget liniju muž je i ranije koristio pa sam mu i kupila jer je bio zadovoljan, dok mu se miris ove druge tuširalice iz limitirane kolekcije i nije baš previše dopao.

Maske i testeri


Na slici možete videti gomilu korejskih "sheet" maski, kojih kod nas nema, jer sam ih poručivala direktno iz Koreje, što svakome savetujem, zbog nižih cena. Jeste da se načekate, ali ja uvek kupim veliku količinu, pa sam mirna par meseci. Dok čekam narednu turu isprobam neke nove kod nas u drogerijama i tako u krug. Natureby maske su nanovije u mojoj kolekciji i isprobala sam pet vrsta kojima sam jako zadovoljna. Dopada mi se što im je maramica nežna, a dosta natopljena tako da lepo prijanjanju na kožu i ne pomeraju se sa lica tokom pola sata koliko ih držim. Odlično hidriraju i za sad mi je favorit maska od puževe sluzi, ali imam još nekoliko vrsta da probam, pre nego što počnem sa drugim krugom. Od prethodne porudžbine su mi bile preostale dve 3W Clinic maske, od zelenog čaja i đumbira. I njih sam volela, ali izbor je prevelik da bih opet kupovala iste. Tu je i jedna M Beauty maska, od aloje, koja je ponovljena kupovina, jer mi se jako dopada kako hidrira. Potrošila sam i jednu tračicu za mitisere iz Koreje, koja mi se dopala jer radi to što obećava.

Kada su testeri u pitanju, isprobala sam po nekoliko komada L'occitane kreme od božura, gel kreme na bazi vode i ulja za lice sa ši puterom i svaki mi se jako dopao. Od božur kreme sam imala prevelika očekivanja, ali mi se drago što nisam odlepila za njom jer joj cena nije ni malo niska. Nju defitivno preskačem, dok ulje stavljam na listu želja za sledeću zimu jer mi se jako dopalo. Gel kremica je takođe veoma dobra i odličan izbor za leto, kada je hidratacija najbitnija, mada sam rešila da kupujem samo kreme koje imaju i anti- age ulogu, sada kada sam napunila 30 godina.

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment