Pages

Saturday, April 20, 2019

Hair care #3



Prvi put sam vam o svojoj nezi kose pisala pre čak 4 godine (klik), a onda ponovo pre 2.5 godine (klik). Definitivno je ponovo došao red na ovakav post, posebno jer su se svi proizvodi izmenjali tokom godina i vidim da će se samo jedan ponoviti. To što sam skoro sve zamenila nečim novim, ne znači da smatram da su loši- šta više, neke bih rado ponovo kupila poput Weleda ulja, Amika balzama, Orofluido eliksira, Mane 'n Tail spreja itd. No, otkrila sam puno novih proizvoda za kosu, zahvaljujući recenzijama na blogu Zdrava kosa, i tek planiram da vam pišem detaljne recenzije onog što ću danas ukratko spomenuti. Pa da počnemo...




Šamponi i regeneratori


Kada je pranje kose u pitanju, zaista nisam puno izbirljiva. No, dešavalo mi se da mi pojedini šamponi protiv opadanja, kao i npr. Nivea šamponi pre 10ak godina, izazovu iritacije, skoro pa rane na glavi. Bez obzira na to, usudim se da isprobam nove, mada gotovo uvek imam i neki za osetljivu kožu glave koji umiruje, ako dođe do problema (trenutno je potrošen Phytoapaisant, ali kupiću).

Pošto se farbam u plavo, uvek imam neki ljubičasti šampon za neutralisanje žutih tonova, ali ga ne koristim često. Trenutno moram, jer moje farbe (klik) više nema u prodaji, pa eksperimentišem dok ne pronađem idealnu nijansu. Ovaj Matrix je odličan. Iako mi je Selective imao lepši miris, ni ovaj ne miriše "salonski" kao većina silver šampona, a čini mi se da fino ispira žutilo iz kose.
Tigi Catwalk šampon i regenerator sam kupila zajedno sa maskom koja je davno potrošena, ali oni su nepotrošivi. Detaljnu recenziju cele linije pročitajte ovde. Kada ne koristim silver šampon, on mi služi za drugo šamponiranje, dok za prvo koristim šampon protiv opadanja, jer se, zbog dojenja, trenutno borim sa tim problemom. Klorane sam privela kraju, a naredni me čeka Phytocyane koji je namenjen jačanju kose. Čim steknem utiske o njemu, pisaću vam recenziju. Tu je i Phyto balzam, koji sam trošila uz prethodni njihov šampon, a planiram da mu se vratim čim počnem sa korišćenjem prethodno spomenutog. Detaljnije o Phyto proizvodima pročitajte ovde.

Maske, serumi i ulja



Ovaj korak nege, smatram najbitnijim. Definitivno mogu da kažem da sam razliku u kvalitetu svoje kose primetila tek nakon što sam uložila novac u profesionalna pakovanja. Nakon što sam potrošila Kerastase i Tigi maske, odlučila sam se za kupovinu ovih sa slike. Tigi je bila kombinovana maska, koja mi je dala do znanja da mojoj kosi fale proteini, jer sam se godinama unazad koncentrisala samo na hidrataciju.

Prva čista proteinska maska koju sam kupila je upravo ova, Selective, o kojoj sam vam pisala recenziju (klik). I dalje me ne popusta oduševljenje, a mogu misliti koliko će mi se tek dopasti naredne koje imam u planu da probam (Schwarzkopf Fibre Forse i Redken Extreme). Za hidrataciju trenutno koristim Redken All soft masku i jako sam zadovoljna. No, čekam da prođe još malo vremena da mi se slegnu utisci za detaljnu recenziju, koju sigurno možete očekivati.
Kada su u pitanju proizvodi za dodatnu negu, trenutno se družim sa Tigi balzamom za feniranje koji štiti od toplote (koristila sam ga svega par puta i jako mi se dopada, a recenzija stiže u narednih mesec dana), OGX uljem koje nanosim na krajeve nakon feniranja onda kad izaberem proteinsku, a ne hidrantnu masku, kao i Alfaparf dvofaznim kristalima, koje obožavam od trenutka kad sam ih probala. Godinama svi hvale njihove kristale, koje ja nikako da kupim. Sada nisam pronašla one stare, klasične, već samo ove dvofazne, ali već vidim da je to proizvod kom ću se iznova vraćati u budućnosti. I o njima vam pišem uskoro.

Dodatna nega


Suve šampone zaista retko koristim, svega par puta godišnje, ali volim da uvek imam neki u kući, za svaki slučaj. Pošto mi traju godinu dana, uvek biram Batiste, iako sam čula da ima i povoljnijih koji rade isto. Ja sam ranije probala samo Balein, ali mi je ovaj ipak bolji. Elseve prskalicu uvek imam, a najčešće je koristim da osvežim kosu dan pred pranje ili da "ubijem" miris dima, ako sam bila negde gde se puši. Kad mi ostane ispod pola bočice, nosim je kod mojih da imam kad sam tamo, tako da ova putuje sa mnom za predstojeće praznike i ostaje kod njih. Jedini proizvod koji se ponovio u ovoj seriji postova o nezi kose jeste plava Alfaparf ampula. Ovo je nešto što kupujem svih ovih godina, kad god se setim. Jako mi se dopada što fino omekša kosu i pomaže za neke instant situacije, kad nemam vremena da držim masku 20ak minuta. Ona se ispira nakon par minuta, što je odlično ako ste u žurbi. Meni jedno pakovanje traje za dva korišćenja, jer mi je kosa trenutno kraća. Tu je i najbolji tretman koji sam ikada probala- Selective Densi fill ampule za kosu. U ovim bočicama se nalazi pravo blago! Pričala sam vam o njima puno puta, a detaljne recenzije imate kod Bamby i na blogu iz uvoda ovog posta.

Češljanje



Ovaj korak je izuzetno bitan! Godinama sam koristila Macadamia četku, ali sam prošlog leta rešila da je vreme da ide u zasluženu penziju (i ona je kod mojih, pa je tamo koristimo i ja i ćerka). Ulovila sam čuvenu Tangle Teezer četku na sniženju u Sephori za samo 1200 dinara. Ima li razlike i vredi li svoje pune cene? Prvo, za 10ak evra je skoro uvek možete naći na sajtu Look fantastic, pa smatram da nema potrebe da dajete više novca. Ali, da. Bolja mi je od Macadamia četke i to dosta. Ima čvršće i oštrije iglice (pa se ne bih usudila da je koristim za dete, na primer) ali i bolje rasčešlja kosu. Plus, pakovanje je izuzetno praktično, pa ne morate brinuti da će je putovanja uništiti. Mala je i kompaktna, pa je slobodno možete i nositi u tašni svakodnevno. Ja je koristim isključivo na mokroj kosi, jer mi tako odgovara. Za suvu kosu koristim Macadamia češalj, koji bi trebalo i da neguje kosu njihovim uljem, ali to zaista ne radi i ne znam na koji bi način mogao ispuštati ulje, iako kažu da je za njegovu izradu korišćeno upravo ono. U svakom slučaju, odgovara mi i nemam nameru da ga menjam. Takođe, morala bih da pohvalim i četku Wet brush, koju koristim za dete (klik), jer odlično rasčešljava, pa možda u budućnosti kupim i veliku za sebe.

Koji je vaš omiljeni proizvod za negu kose trenutno?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment