Pages

Thursday, November 3, 2016

CAUDALIE: S.O.S thirst-quenching serum



Već dugo imam potrebu da sa vama podelim utiske o Caudalie serumu i kremi, ali nisam želela da vam odam svoje mišljenje pre recenzije. Ona je mogla biti napisana i pre mesec dana, jer sam odmah znala da je prvi utisak i pravi utisak, ali kako proizvodima za negu lica dajem mesec i po dana da se pokažu, ja vam je tek danas pišem. Za početak je tu recenzija seruma, jer je on ipak prvi korak u hidrataciji lica, a za nekoliko dana ćete moći da pročitate i utiske o kremi tj. sorbetu za lice. Ukoliko želite da se više informišete o Caudalie brendu, to možete učiniti u uvodnom postu (klik). Ja sam proizvode dobila na testiranje (bez ikakve obaveze da o njima pišem), a vi ih možete kupiti u bolje snabdevenim apotekama. Cena seruma u Liliju je oko 3200 dinara.




Šta kaže proizvođač?
"Savršen je za maksimalnu hidrataciju i umirenje kože, prilagođen za svaki tip kože, a posebno za dehidriranu i osetljivu. On vezuje i kontinuirano prenosi vodu do najdubljih slojeva kože, sve u cilju vraćanja mekoće, nežnosti i blistavosti."


Serum nanositi ujutru i uveče na očišćeno lice i vrat, pre dnevne i noćne kreme. Izbegavati zonu oko očiju. 
97% prirodna formula, bez ulja, hipoalergen.
Dokazana efikasnost: hidratacija +127%, osetljivost kože -61%.

Moja koža je normalna do mešovita, u trenutku kada sam počela sa korišćenjem ovog seruma je, zbog brojnih obaveza oko bebe i nedostatka sna, bila i dehidrirana. Kao što možete primetiti koristim prošlo vreme, jer ona to zahvaljujući ovom proizvodu više nije. Nanosila sam ga svako jutro i veče pre sorbeta, ali bih sačekala 2-3 minuta da koža upije serum. (Izuzetak je jedan dan u nedelji kada pred spavanje nanosim Glamglow hidrirajuću masku.) On se upije brzinom svetlosti. Kao i većina seruma, ređe je teksture, mlečno bele boje i dolazi u staklenom pakovanju od 30 ml, na pumpicu. Retko komentarišem ambalažu, ali moram da spomenem da je ovo najbolja pumpica tj. dozer ikada! Po prvi put mi se desilo da je količina koja jednim stiskom izađe apsolutno savršena. Miris je tu, ali je toliko blag da ga možda i ne primetite, što posebno volim kod proizvoda za lice, posebno kod onih koji su namenjeni osetljivoj koži. Kao podloga za šminku se takođe pokazao fenomenalno.


Sastav možete videti iznad.
Od kada koristim Caudalie proizvode u nezi lica, moja koža je zaista blistavija i ovo je definitivno jedan od favorita prethodnog meseca, čak i godine. Koristim ga mesec i po dana, dva puta dnevno po pumpicu i preostalo mi je malo manje od 1/3 bočice. U kombinaciji sa sorbetom, ja sam prezadovoljna šta je ovaj serum učinio za moju kožu. Uskoro vam pišem i o njemu, pa ću u tom postu dati konačni zaključak o oba proizvoda. U svakom slučaju, ovo je najbolji serum koji sam do sada probala i ukoliko ste u potrazi za novim, razmotrite Caudalie ponudu i pronađite odgovarajući za svoj tip kože.

Koji je vaš omiljeni serum za lice?
Pozdrav :)



No comments:

Post a Comment