Pages

Wednesday, November 2, 2016

Weleda baby lotion



Poslednja bebi recenzija je bila pre skoro mesec dana, pa je došlo vreme da napišem novu. Ovog puta pišem vam o proizvodu koji koristimo skoro od Tarinog rođenja, ali ne redovno. Nisam želela da joj se koža previše navikne na mazalice, pa sam je u prvih mesec dana možda svega par puta namazala nakon kupanja. Kupka koju koristimo je iz iste linije i o njoj sam već pisala (klik) i kako je jako kremasta i nežna, nije ni neophodno da se koža maže svaki dan. Sada je koristimo oko dvaput nedeljno, pa ću kako bude rasla češće koristiti losione. Cena je oko 1200 dinara u Srbotrade apoteci.




Miris je identičan kao kod kupke, sapuna ili kreme za pelensku regiju o kojoj sam takođe podelila utiske (klik). U pitanju je biljni bebeći miris, koji se meni, a i bebi jako dopada. Sam losion je malo masniji, pa bih ga pre nazvala kremom, ali jedini razlog tome su ulja u njegovom sastavu. Samim tim, treba mrvica proizvoda po upotrebi, pa već vidim da će nam dugo trajati. Brzo se razmaže i još brže upije pa nemam potrebu da čekam pre oblačenja pižamice. Ja odmah vidim da njenoj koži jako prija, ali bez obzira na to, ne koristim ga svaki dan iz gore navedenog razloga. Mislim da je ovo proizvod koji bi bez problema odgovarao i odraslima sa osetljivom, suvom kožom. Ja se jedva suzdržavam da ga ne probam, hehe.


Aktivni sastojci: ulje badema, ulje susama, neven.
Sada kada smo sve fino testirali, neven linija od Welede je definitivno nešto što svakoj mami mogu sa sigurnošću da preporučim za novorođenče. Planiram da probam i par stvari koje imaju iz bebi linije sa belim slezom, jer ne sumnjam u njihov kvalitet. A sada se "bacamo" na testiranje i ne-prirodnih proizvoda za negu tela, pa ćete u budućnosti čitati i recenzije Uriage, Bioderma, Sebamed i Mustela proizvoda za telo (ne samo krema protiv ojeda kao do sada).

Da li ste probale neku prirodnu kozmetiku za svoju bebu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment