Pages

Tuesday, November 29, 2016

NYX ombre blush



Dekorativni proizvodi se daleko sporije troše i smenjuju nego preparativni, pa su stoga i recenzije ređe. No, ovaj post planiram već duže vreme da vam napišem, ali nikako da pronađem vremena. Bar sam na pravi načim testirala proizvod čekajući da vam prenesem utiske... Rumenila zaista obožavam, a posebno kada kupim neko koje je "drugačije", kao ovo. Mislim da je nijansa koju sam izabrala prelepa ("mauve me") i da nema u ponudi po drogerijama puno sličnih. Cena mu je oko 1200 dinara na NYX štandu u Ušću. 




Dolazi u klasičnom, crnom, plastičnom pakovanju, koje ni najmanje ne prenosi lepotu proizvoda koji se unutra nalazi. Čim sam videla da su se pojavila ova ombre rumenila, čekala sam dan kada će doći u Srbiju i odmah sam znala da baš ovo, "mauve me", mora biti moje. Dugo sam tragala za ovakvom nijansom koja je apsolutno savršena uz bilo koji ruž, a posebno uz ruževe boje mesa, kakve ja najčešće i nosim. Mislim da je odlična varijanta za poklon, jer ova boja stoji gotovo svima. Nosila sam ga uz sve moguće boje na usnama i uvek se savršeno uklapalo. Mogu slobodno reći da, od kako ga imam, u 99% slučajeva sam upravo njega nanosila na obraze.


Boja se menja iz tamnije u svetliju, pa najsvetliji deo možete koristiti i kao hajlajt. Zbog toga se može smatrati 2u1 proizvodom. Ja pomešam sve boje i tako ga nanesem na obraze. Na slici iznad možete videti svoč, a brojevi su kompatibilni sa prethodnom slikom, pa je tako broj 1 prelaz iz tamne u svetlu, broj 2 tamnija, a broj 3 najsvetlija nijansa. Ovo je najprirodnija boja koju možete zamisliti. Savršeno je ako niste ljubitelj jarkih rumenila ili rumenila uopšte. Ako volite boju mesa na usnama, ovo će vam se sigurno svideti.


Sastav možete videti iznad,
Što se tiče trajnosti, ja sam jako zadovoljna. Nosila sam ga i na svadbe i izdržalo je ceo dan na obrazima (sa fiksatorom, naravno). U svakodnevnim prilikama izdrži oko 6-8h, što je meni sasvim dovoljno. Veoma se jednostavno nanosi i lako blenda, a kako nije previše pigmentovano ne možete pogrešiti. Potrebna je mala količina i gotovo uopšte se ne rasipa. Ja ga nanosim Real Techniques četkom za rumenilo. Ovo je moja topla preporuka ako tražite univerzalno rumenilo za svaki dan!

Imate li vi neko ombre rumenilo?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment