Pages

Tuesday, November 8, 2016

NYX ROUND LIPSTICK



Ovaj komad šminke sam relativno skoro otkrila, ali sam uspela da steknem utiske i podelim ih sa vama. Uvek sam pažnju obraćala na ruževe mat završnice, a sada, kada im imam već puno, odlučila sam da potražim i klasične, kremaste. Dugo sam želela NYX karmin u nijansi "Thalia" ali sam konstantno zaboravljala da ga uživo pogledam (i kupim). Kada sam se konačno setila to da uradim otkrila sam drugu nijansu koja mi se dopala, a nedugo zatim se počastila još jednom. Moćete ih naći u Aleksandru po ceni od 430 dinara.




Prva nijansa za koju sam se odlučila je "Heather", a onda sam nakon što me je oduševila otišla i kupila nijansu "Lala". Dolaze u klasičnom, crnom pakovanju, koje je spolja zaštićeno folijom, pa kao i kod većine NYX proizvoda, ne morate brinuti o tome da li ga je neko pre vas probao. Količina koja se dobije je 4g. Sa jedne strane pakovanja možete videti naziv (slika iznad), a sa druge strane i nijansu (poslednja slika). Ne možete izmešati poklopce jer stoji šifra i na drugoj strani sa bojom (kod nijanse "Heather" stoji 623, a kod nijanse "Lala" 612). Pakovanje nije ništa specijalno, ali za tu cenu i ne očekujem da bude. Fino se odvrće, nije labavo, pa nemam neke zamerke.


Same nijanse ruževa su jako slične. Rekla bih da su obe "my lips but better" boje, bar za moj ten. "Heather" je nešto svetlija i svrstavam je u dnevnu varijantu, a "Lala" u noćnu verziju ruža boje "mesa". Izuzetno su kremasti na usnama i osećaj je identičan balzamu. Samim tim, trajnost nije na zavidnom nivou, ali za poprakve kod ovakvih boja ne treba ogledalo, tako da sam zadovoljna. Prežive piće, što je najbitnije. Takođe, ukoliko poželite da u toku dana promenite ruž, ovaj će se jednostavno ukloniti i bez problema ćete moći da nanesete potpuno drugu nijansu bez korišćenja dvofaznog sredstva, koje je neophodno kada na usnama imate mat, a posebno tečni mat ruž.

Na slikama su više braon nego uživo.

Iznad možete videti svočeve na ruci. Nisam ih slikala na usnama jer dnevnog svetla ima jako malo, a ove boje je teško "uhvatiti". Pored toga, od vašeg tena i boje usana zavisi kako će vam stajati, pa slike na mojim usnama i ne bi bile od ponoći. U svakom slučaju, savetujem vam da ih pogledate uživo, jer je izbor boja oooogroman, i sigurno ćete naći neku (čak i više njih) za sebe. Završnica je satenska, kod obe nijanse. O ovoj "round lipstick" liniji se ne piše puno, a ja mislim da to zaslužuju, posebno ako u obzir uzmem jako nisku cenu (u poređenju sa drugim NYX karminima).

Imate li vi neki NYX kremasti karmin?
Pozdrav :)

P.S. GIVEAWAY još uvek traje, prijavite se ako do sada niste!

No comments:

Post a Comment