Pages

Thursday, November 10, 2016

Hair care #2



Prošlo je godinu i po dana od prethodnog posta ovog tipa. Pisala sam u međuvremenu o mnogim proizvodima za kosu, ali nisam ih nijendom nakon toga skupila sve na gomilu. Pošto mi se rutina nakon porođaja dosta promenila, sad su tu nove stvarčice koje već neko vreme koristim. Jedna se našla i prošli put na gomili, a to vam je sa slike već jasno- Macadamia No Tangle četka. U nastavku pročitajte moje utiske o proizvodima sa slike, kao i mini recenzije.




Po dolasku kući iz porodilišta sam odmah počela sa korišćenjem Insight šampona protiv opadanja kose. Iako nisam bila sigurna "radi" li posao, sad mogu sa sigurnošću da kažem da je bio ODLIČAN. Njegovu recenziju pročitajte ovde. Trajao mi je tačno 4 meseca i ja sam, misleći kako je opasnost prošla, prešla na običan šampon. Međutim, nakon 2-3 nedelje kosa je počela baš da opada. Uz to, imala sam problema i sa nadraženim temenom zbog stresa (što mi se i ranije dešavalo) pa sam iz Srbotrade apoteke naručila Klorane šampon od božura koji smiruje kožu glave. Koristila sam ga nekoliko puta i to je bilo dovoljno da se sve vrati u normalu (pisaću poseban post o njemu), a onda sam prešla na Parusan šampon protiv opadanja koji sam dobila od njih na poklon u istoj porudžbini. Njega koristim već neko vreme i čini mi se da je situacija maaaalo bolja. Kada potrošim celu bočicu, daću konačni utisak u "Empties" postu.

Kada su maske u pitanju, vratila sam se na Angel Therapy masku od makadamije o kojoj sam takođe već pisala (klik). Trenutno mi veoma odgovara jer je blaga, a delotvorna. Krajem meseca planiram i da prilično skratim kosu, tako da će tada tek doći do izražaja njen efekat. U principu, sve sam rekla u recenziji, a vama preporučujem da je probate jer ima prilično dobar sastav, a i cena joj je povoljna.



Mane 'n Tail sprej sam kupila na iHerb-u i sigurno ću ga ponovo naručiti jer je odličan. Već se mogao naći u jednim favoritima meseca ali nije na odmet da ga opet pohvalim. Fantastično raščešljava kosu, bolje nego ijedna prskalica pre. Ne znam koliko bi mi tek kose opalo da nije njega (i četke). Miriše prelepo što je dodatni plus. Cena mu je zaista smešna (oko 3 evra) za pakovanje od 355 ml. 

Matrix proizvodi su dugo bili na listi želja i konačno su tu! Kupila sam sprej za zaštitu od toplote i ulje. Na blogu "Zdrava kosa" sam pročitala hvalospev o ovom ulju pa sam odlučila da ga kupim. Iako cena deluje jača (2400 din) treba imati na umu količinu od 125 ml jer većina ulja poput Macadamia ili Amika ulja dolazi u pakovanju od 30 ml (oko 1000 din). Ja sam njim za sada prezadovoljna i nanosim ga i na mokre i na suve krajeve. Tek očekujem čuda kada se ošišam... Miris mu je lep, ali ne i najlepši, pošto mi je miris Orofluido eliksira ubedljivi favorit! S druge strane, miris speja obožavam! Što se njegovog dejstva tiče, ne mogu ništa da kažem jer prosto nikad nisam znala da ocenim da li bilo koja prskalica za zaštitu od toplote "radi". Nadam se da je tako! Kupila sam ih online prodavnici salona Bellissima.


Macadamia No Tangle četku ne bih menjala ni za šta na svetu, posebno sada kada bukvalno brojim dlake koje mi otpadnu. Zaboravila sam kako je češljati se običnom četkom, pošto i frizer kod koga idem koristi nju. Kakva god da vam je kosa, ona će vam 100% olakšati raščešljavanje.

Za kraj, tu je sporedna stvar koju povremeno koristim, a to je Balea Trend It Up "parfem" za kosu. Prskam ga isključivo ako idem negde gde će biti puno pušača i čini mi se da odlično odbija dim. Ne izlazim puno od kada je beba tu, a dosta ljudi i ne puši u mom pristustvu kao ranije, tako da nije pravo merilo, ali bih rekla da deluje. U svakom slučaju, miris je lep, pa može da posluži i kao osveženje kada izvetri miris šampona, maske ili ulja.

Jako mi je žao što više nemam tu mogućnost da koristim kokosovo ulje kao masku, ali čim beba poraste i počne da spava celu noć, vraćam se toj "tradiciji", jer mislim da je kokosovo ulje nešto najbolje što možete priuštiti svojoj kosi.

Kako vi negujete kosu?
Pozdrav :) 

8 comments:

  1. Uff, odavno merkam ovaj Mane n tail, ali nikad nista nisam narucivala preko neta. Ono što je spasilo krajeve mojoj mami i meni je Aura Explicit Nourishing Hair Oil Treatment sa arganovim uljem, a cena je sića u odnosu na ucinak :) Peremo kosu Afroditinim samponom od belog luka, jer jos nisam nasla nešto sto ce da mi spreci opadanje, a pospesi rast kose. Ako ima neko neku foru ili savet, dobrodošlo je.. Pozdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam ja i nove kose, vidim, samo puno vise opadne :(

      Delete
    2. Manjak stresa je resenje za većinu problema, rekla bih :) koristila sam i ricinusovo ulje, ne mogu ga oprati ljudski posle, ne volim to..

      Delete
    3. Meni opada zbog dojenja... samo ne znam hoce li se sve vratiti na staro nakon toga... vec primecujem veeelike zaliske na slikama :/

      Delete
  2. Bas mi je drago sto ti Murumuru odgovara i mnogo ti hvala na pominjanju u ovom postu :)

    ReplyDelete
  3. I ja koristim No Tangle cetku dok ostale proizvode nisam imala prilike da isprobam. Zelela bih takodje da nabavim neke Matrix i Dikson preparate ali ne zivim u Beogradu, pa je to problem. Da li si koristila Brahmi Amla ulje? Ko ima strpljenja da ga redovno koristi, vidi i rezultate. Primetila sam novu kosicu u periodu kad sam ga redovno stavljala na kosu par sati pre pranja. Kokosovo je sjajno, slazem se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matrix mozes poruciti preko sajta salona Bellissima na kucnu adresu. Eee cula sam za to Brahmi ulje, dobro si me podsetila :)

      Delete