Pages

Thursday, January 9, 2020

Klorane anti- pollution hair mist


Danas vam pišem o jednom delimično neobičnom proizvodu, koji sam sasvim slučajno probala. U pitanju je Klorane sprej za osvežavanje kose, koji sam kupila u Srbotrade apoteci, po ceni od oko 450 dinara. Jako često, a posebno zimi, svi boravimo u zagušljivim, zadimljenim prostorijama (kafićima, restoranima), pa se kosa neretko oseća na duvan, čak iako niste pušač. Pokušala sam da nađem rešenje za taj problem, a u nastavku saznajte jesam li uspela...

Nisam isprobala puno "parfema" za kosu. Najčešće sam kupovala Baleine, ali brzo odustajala od njih jer me miris gušio i činilo mi se da mi kosa još neprijatnije miriše kad se taj miris pomeša sa duvanskim. A znate i sami da se, na primer posle noćnog izlaska, sve- od odeće do kose, oseća na cigarete. Ono čemu sam se uvek vraćala su bili regeneratori u spreju (Elseve ili Gliss), ali oni ipak ne eliminišu neželjene mirise u potpunosti. Ovaj Klorane sprej sam davno kupila i strpljivo je čekao moj prvi noćni izlazak nakon porođaja. I ranije sam mrzela što kosu moram da perem i pre izlaska a i odmah sutradan, a sada, pošto spavam sa bebom, bilo mi je nezamislivo da prenesem miris duvanskog dima u spavaću sobu. Ovaj sprej ima ekstrakt mente, pa tako i miriše. Ne guši ni najmanje, jer je miris svež i prirodan. Ali, ono što je najvažnije jeste da on u potpunosti osveži kosu, koja miriše kao tek oprana. Bukvalno, ne želim da pomislim na drugi mist, dokle god se ovaj bude proizvodio. Miris se zadrži do sutradan i apsolutno nema potrebe da perem kosu čim se probudim. Nisam neko kome inače smeta duvanski dim u velikoj meri u izlasku i tek sada, zbog dece, primećujem koliko može biti neprijatan.

Sastav možete videti na slici iznad. 

Dakle, ovo je definitivno proizvod koji svima preporučujem. Bilo da želite baš da eliminišete mirise nakon boravka u zadimljenim prostorijama ili samo date kosi svežinu između dva pranja, ovo je odlična stvar. Bilo bi divno da je izbor mirisa veći, ali menta jeste univerzalna i uniseks nota, koja bi se većini ljudi dopala. Plus, mislim da je baš u njoj i trik za neutralisanje mirisa "od zagađenja", kako su naveli na pakovanju. 

Imate li vi neki sprej koji vam pomaže u ovakvim situacijama?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment