Pages

Sunday, January 26, 2020

Mixa Hyalurogel light gel- cream


Jako dugo, a slobodno mogu reći bar par godina nisam kupila nijednu popularnu drogerijsku kremu za lice. Ne zato što smatram da su loše, već sam iz navike uglavnom kreme kupovala među brendovima medicinske kozmetike. Kada sam vas na instagramu pitala za preporuke, ova Mixa krema je bila najčešći predlog. Kupila sam je na akciji za oko 600 dinara i koristim je nešto manje od dva meseca. Moje utiske pročitajte u nastavku...


Proizvođač ovu kremu navodi kao opciju za suvu do normalnu kožu, dok bih ja ovu "light" verziju ipak namenila kombinovanoj do masnoj. Moja koža je kombinovana i tokom zime ne dobijam dovoljnu hidrataciju kada je samostalno koristim (uz serum). Osećam da mi se lice "zategne" kada izađem na hladan vazduh pa sam negu morala dopuniti Hada Labo hidratorom, sa kojim je situacija bolja, mada ipak mislim da je za ove hladne mesece trebalo kupiti "rich" verziju. No, mislim da bi mi u svakom drugom periodu godine ova krema bila savršen izbor. Lagana, brzo se upije i odlična je kao podloga za šminku. Čak i u kombinaciju sa hidratorom i serumom (prvo The ordinary Hyaluronic acid, pa sada Yoskine Hokkaido) ne pravi problem zbog broja slojeva i ne sljušti se sa lica. Očekivala sam da će biti dobra zbog broja preporuka koje sam dobila i to se pokazalo kao tačno. 


Sastav možete videti iznad. 

Mislim da je za svoju cenu ovo jedna odlična krema! Fino hidrira, nije mi napravila nikakav problem na licu i bez problema se kombinuje sa različitim proizvodima. Definitivno ću nakon nje početi opet da istražujem i drogerijsku ponudu. Sa Mixa brendom generalno imam jako lepo iskustvo, a njihove kreme za ruke i sredstva za uklanjanje šminke su mi stari favoriti. Sada ću na tu listu dodati i Hyalurogel kremu! 

Koji su vaši omiljeni Mixa proizvodi? 
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. Meni je sestra kupila ovu kremu kao poklon za praznike i cim zavrsim sa starom pocinjem nju da koristim. Inace i ja imam masnu kozu i imam lepa iskustva sa mixa proizvodima pogotovu sa kremama i mlekom za telo. :)

    ReplyDelete