Pages

Tuesday, January 14, 2020

THE BODY SHOP SHOWER GELS


Nikako da postanem redovna sa recenzijama u 2020. godini, jer virus ni meni ni deci ne da mira preko dve nedelje. Ali, konačno nađoh malo vremena da vam napišem ovaj post, za koji su slike nastale pre više od mesec dana, a proizvodi su mahom već potrošeni. No, kako The Body Shop trenutno ponovo ima praznično sniženje od 30% na deo kolekcije, mislim da je ovo idealan trenutak da vam napišem koju reč o njihovim tuširalicama, koje koristim i volim godinama unazad...


Dakle, dolaze u putnim pakovanjima od 60 ml i regularnim od 250 ml (pune cene su 290 din tj. 690 dinara, ali često budu snižene 20-30%). Postoje dve varijante- gelaste i kremaste tuširalice. Probala sam obe i podjednako ih volim, mada zimi radije biram kremaste. Izbor mirisa je izuzetan i sigurna sam da će svako naći nešto po svom ukusu. Ja najčešće biram orašaste, tople mirise tokom cele godine, mada mi leti prijaju i voćni. Ako ih prvi put kupujete, ši linija je uvek moja preporuka i glavna asocijacija na ovaj brend. Limitirane kolekcije su uvek posebne, pa i njih volim da isprobam. Iskreno, nije prevelika razlika između gelastih i kremastih, u smislu da nijedne ne isušuju kožu. Nije potrebna ogromna količina, lepo pene i blage su. Čak i kad se ne mažem redovno, ne primećujem da koži fali hidratacije. Ono što ih definitivno razlikuje od drugih (povoljnijih, drogerijskih) jeste miris koji je veoma dugotrajan, a ako na to dodate neku kremu (jogurt, losion, puter ili čak mist) mirisaćete do narednog kupanja sigurno i parfem vam ne treba. Na mene je najjači utisak ostavio ovogodišnji "limited edition" gel od vanile, koji je nešto najdivnije što sam u životu probala i pomirisala. Za njim ne zaostaju ni drugi, ali eto, on je baš iznenadio jer mi je dosta lepši od praznične linije sa vanilom od pre dve godine. Bukvalno miriše kao najfiniji kolači! Njam! Ne znam da li ste znale, ali ako im vratite pet praznih ambalaža (bilo kog proizvoda u plastici) možete preuzeti besplatno mini gel za tuširanje po svojoj želji. 

Da li ste probale TBS gelove i koji vam je omiljeni? 
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment