Pages

Tuesday, January 28, 2020

LVLY toner


Sa kiselinama sam počela da eksperimentišem relativno skoro, jer nisam želela da rizikujem koristeći nešto što ne treba dok dojim bebu. Uglavnom sam birala hijaluronsku, koja se preporučuje svima, bez obzira na tip kože, ali kada čujete izraz "kiseline" u kozmetici, sigurno pomislite na neku drugu, recimo glikolnu koja je u ovom toniku, salicilnu, mlečnu itd. Najpoznatiji tonik sa glikolnom kiselinom je zasigurno Pixi glow, ali i drogerije imaju šta da ponude, a to je upravo ovaj LVLY tonik iz DMa. Cena mu je oko 400 dinara, što ga svrstava u najpovoljnije. 
Koristim ga preko mesec dana pa su i utisci tu...

Dakle, glikolna kiselina, koja spada u grupu AHA kiselina, radi čuveni enzimski piling kože, uklanjajući izumrli sloj ćelija i dajući koži osvežen i blistav izgled. Naravno, mogu je koristiti svi, ali oni sa osetljivom kožom izuzetno obazrivo, jer nije retkost da izazove peckanje i crvenilo. Zato bi je trebalo u rutinu uvoditi postepeno, vodeći računa o procentu, a potom sve češće i u većoj koncentraciji. Ovaj proizvod ima mali procenat, koji nigde nije naglašen, ali važi za blaži od Pixi tonika, koji ima 5%, čini mi se. Bez obzira na to, moja koža, koja inače nije osetljiva- odreagovala je prvih par korišćenja. Osetila sam blago peckanje i javilo se crvenilo u predelu oko nosa na kom i imam hiperpigmentaciju, inače. Nakon nekoliko korišćenja, reakcije više nije bilo. Preporučljivo je ovakve proizvode koristiti uveče uz obavezan zaštitni faktor danju (ako ga koristite ujutru, onda to mora biti i visok spf).

Sastav možete videti na slici iznad. 

Sve u svemu, od ovoliko povoljnog tonika nisam imala nikakva očekivanja, a dopao mi se. Veoma! Koža mi zaista deluje blistavije od kad ga koristim i izuzetno mi prija. Ukoliko vam je budžet ograničen, ovo je definitivno proizvod koji bih preporučila za početak druženja sa kiselinama. Konačno sam kupila čuveni Pixi glow tonik (a i druge dve vrste uz njega), pa jedva čekam da ga probam i uporedim ih! Naravno, recenzija vas čeka čim steknem utiske.

Privlače li vas kiseline i koje proizvode ste do sada probale, a da ih sadrže?
Pozdrav :) 

1 comment:

  1. Kako bi mi zbog moje suve kože, zbog nepokretnosti sam stalno u zatvorenom, suv vazduh, klima, TA peć, sve isušuje kozu, zategnuta mi je do pucanja, baš bi mi odgovaralo.

    ReplyDelete