Pages

Saturday, November 1, 2014

Ziaja day cream



Ovu kremu ste mogle videti u jednom od prethodnih "New in" postova. Još tada sam napisala da sam je kupila zajedno sa noćnom, po ceni jedne, tj. za 585 dinara. Odmah bih se nadovezala da u DM-u opet ima ista akcija, tako da ko je propustio, može je do 9.11. nabaviti po veoma povoljnoj ceni. 


Ja sam ovu kremu izabrala za zimu jer spada u malo masnije kreme. One blaže koristim u ostatku godine, jer lice počne da mi se suši dolaskom hladnijeg vremena. Ona je predviđena za suvu kožu sa prvim tragovima starenja. Pošto sam tek napunila 26 godina, ne bih se opterećivala tim kremama za "starije" ali ova može da prođe. Miris je veoma blag, mene lično podseća na neke kreme koje su mama i baka svojevremeno koristile. Uglavnom, pretpostavljam da slično miriše i Ziaja losion od kozjeg mleka. Veoma se lako nanosi jer je srednje gustine i potrebna je jako mala količina za celo lice tako da pretpostavljam da će mi ovo pakovanje od 50 ml trajati oko 3 meseca. 


Krema se veoma brzo upija i kada dodirnete lice ono je veoma meko, nežno i nahranjeno. Ono što se meni najviše dopada kod ove kreme je što mi koža do uveče ne postane suva bez obzira na to koliko vremena provedem napolju. Sve u svemu, nisam sigurna da bih se opredelila za nju da nije bila na akciji 1+1 gratis, ali sada, nakon mesec dana korišćenja mogu reći da bih platila i punu cenu jer mi zaista odgovara. Ziaja proizvodi se često mogu naći na akcijama, sniženi i po 50% i ja sam svakim do sad bila više nego zadovoljna (kremom za ruke, kremom za tuširanje i kremom za lice). Tako da, ako ste u potrazi za kremom za lice za suvu kožu tokom hladnijih dana, toplo vam preporučujem ovu od kozjeg mleka.

Da li i vi imate letnje i zimske kreme za lice ili ste verne jednoj?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment