Pages

Tuesday, November 4, 2014

Victoria's Secret



Već par meseci ih čekam... Nestrpljivo! Pokušavam da ne brojim dane do novembra. I konačno, drugarica se vratila iz Amerike! Kojom sam samo brzinom otpakovala svaki proizvod. Prvo sam ih samo gledala i divila se, a onda uzela da pomirišem svaki. I ostala sam bez teksta! Ne bih mogla da izdvojim jedan koji najlepše miriše, ali zaista.

Mirise sam birala pre svega po opisu sa sajta. Jedino sam bila sigurna da želim vanilu jer kao što već znate, njom sam opsednuta. Passion Struck sam imala prilike da pomirišem i svideo mi se jako kao letnji miris, a ostale sam birala bukvalno ceo jedan dan. 
Naime, slučajno sam videla da imaju akciju 5 komada za 30 dolara, setila se da imam ko da mi donese i odlučila da naručim. Plaćena je samo još dostava do grada u kom je drugarica bila i ona je iznosila 5 dolara i tako sam, za oko 30 evra dobila pet Victoria's Secret mazalica za telo. Nisam želela ni mistove ni gelove za tuširanje jer mi je hidratacija najbitnija pa sam se odlučila za dva losiona, jednu kremu i dva putera za telo.


Za početak tu su losioni za telo Vanilla Lace i Passion Struck. Vanilla Lace ima zavodljiv miris vanile i mošusa, a Passion Struck je spoj fudži jabuke i vanil orhideje. Brzo upijajuće formule uz dodatak aloje, ovasa i grožđa, kao i vitamina E i C. Koža ostaje glatka, svilenkasta i nahranjena. 
Meni lično Vanila Lace miriše na milkšejk od vanile, a ne na onaj veštački miris kakav nažalost jako često dobijemo u proizvodima koji je sadrže. Passion Struck ima tipičan ženski miris, mešavinu cvetnog i mlečnog (tj. vanile) i smatram da je idealan za leto.


Zatim, na redu je krema za ruke i telo od vodene orhideje i cvetnog trna puzavice koja miriše božanstveno. Možda bih mogla reći na mi je ovaj miris najlepši, ako bih baš morala da biram. Intenzivno bogata formula koja je obogaćena uljem slatkog badema i avokadom namenjena posebno za suvu kožu kojoj vraća glatkost i pruža dodatnu hidrataciju.
Ja ne znam kako bih opisala ovaj miris sem da je savršen, a to vam mnogo ne znači, znam. Mene je privukao spoj sastojaka i ambalaža koja deluje nekako prefinjeno i elegantno, a i miris je upravo takav. Ako budete u prilici obavezno probajte!


I za kraj, meni omiljeni proizvodi za zimu- puteri. Secret Charm ima miris jasmina i cvetnog trna puzavice, a Pure Daydream miriše na bisernu orhideju i ribizlu. Oba su obogaćena ši puterom i puterom jojobe, kao i vitaminom E koji je antioksidant. Takođe su predviđeni za suvu kožu kojoj vraćaju vlažnost i daju glatkoću.
Secret Charm mi miriše na "čisto" pre svega, ima veoma svež miris, za koji bih rekla da je idealan i za letnji i za zimski period godine. Ja ću ga koristiti preko zime jer tada koristim putere zbog jače nege. Pure Daydream je cvetni miris, ali takođe ima i notu svežine, tako da mi se dopada iako sam ja uvek pre za blage i mlečne nego za cvetne mirise. Ovog puta sam rešila da eksperimentišem i nisam se pokajala.

Ja sam oduševljena svim Victoria's Secret stvarčicama koje su mi stigle i ne mogu dočekati da ih isprobam. Pre svega me zanima da li je trajnost mirisa na visokom niovu o kom svu pričaju. Posebno mi je drago što sam za 30 evra uspela da kupim pet proizvoda, jer bih da nije bilo ove opcije, na aerodromu za iste pare kupila samo dva. Međutim, oni samo po aerodromima otvaraju radnje i jedino se u Americi mogu naći po povoljnoj ceni, ali to već verovatno sve znate.

Da li ste vi probale neki od ovih mirisa ili ako ste neke druge koristile slobodno podelite svoje utiske sa nama ostalima?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment