Pages

Sunday, November 9, 2014

Exfoliating foot mask by Purederm


Današnji post će biti o proizvodu koji sam testirala pre oko mesec dana i kojim sam bila jako zadovoljna. Reč je o maski za stopala koju sam naručila preko sajta Kozmetika Teatar. Cena joj je 565 dinara, a ima je i u DM-u čini mi se za isti novac, možda 20 dinara više. U pakovanju dobijate par takozvanih "čarapica" tj. kesa za stopala koja su natopljena i u kojima treba da držite stopala 60- 90 minuta.


Nakon što ste zavrsili da držanjem stopala u kesicama, prelazite na proces čekanja da koža odreaguje. To se uglavnom dešava oko četvrtog dana, kada već polako možete videti "mehuriće" tj. odvajanje mrtvog sloja kože. Već peti ili šesti dan koža počinje da se odvaja u većim komadima. Da, zvuči gadno, možda i izgleda, ali zaista nije nista strašno, jer je to ionako mrtav sloj kože. Čitav proces traje oko dve nedelje i onda možete nastaviti sa uobičajenom negom svojih stopala. Bitno je da tokom tih 14- 15 dana nikako ne turpijate, pilingujete i ne mažete stopala (samo pranje dolazi u obzir, naravno). Moram da napomenem da veća zadebljanja neće nestati (vidim po iskustvu moje mame) ali možete ponoviti postupak ukoliko želite. U mom slučaju, koža nakon ovog tretmana daleko brže i lakše upija i veoma masnu kremu i stopala mi se dosta sporije suše ukoliko zaboravim svaki dan da nanesem neku mazalicu na njih. Takođe sam proredila turpijanja, jer jednostavno nije neophodno više da to radim dva puta, već jednom nedeljno. Tako da sam veoma zadovoljna kako mi je ova maska pomogla u nezi stopala.
Ako ste radoznali, slike ljuštenja kože možete pogledati na internetu ukoliko u Google ukucate "Exfoliating Foot Mask". Zaista su blago rečeno užasne pa nisam želela da ih kačim na blog iako sam uslikala taj najbitniji dan u ovom procesu.

Da li biste probale ovu masku i vi?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ovo je proizvod koji definitivno planiram da kupim pa javljam rezultate.

    ReplyDelete