Pages

Thursday, November 6, 2014

Bioten face care



Da sam jako zadovoljna Bioten proizvodima mogli ste pročitati još u ovom postu. Od tada sam još više obogatila svoju kolekciju njihovih proizvoda. Danas ću vam pisati o gelu za umivanje i pilingu za lice. Gel za umivanje koristim već oko mesec dana, dok sam piling tek par puta koristila. Mogu se naći u tubama od po 150 ml i cena im je oko 300 dinara, ali Bioten vrlo često pravi akcije sa popustima tako da su cene više nego pristupačne. Ja sam oba platila po ceni od 220 dinara.


Gel za umivanje je aposlutni favorit meseca oktobra. Koristim ga pre svega ujutru, a često i uveče jer sam oduševljena kako čisti lice. Ima osvežavajući miris dunje koji vas ujutru gotovo razbudi svojom svežinom. Ne znam kako skida šminku, jer je uvek uklanjam micelarnom vodom ali ostatke uklanja odlično i zaista imate osećaj svežine na koži. Srednje je gustine za jedan gel i potrebna je jako mala količina za celo lice jer veoma lepo peni. Ovo je proizvod kome ću se sigurno iznova vraćati u budućnosti.


Piling sam tek nedavno počela da koristim jer sam želela da potrošim prethodni i tek onda pređem na ovaj da bih imala realnu sliku o tome šta "radi" mojoj koži. On je dosta blaži od prethodnog pilinga koji sam koristila (ima ga u ovom postu) i na prvo korišćenje nisam bila preterano zadovoljna. Međutim već drugi put sam shvatila da je to samo iz navike da koristim grublji piling. Ovaj je prilicno kremast, sa manje čestica ali to nikako ne umanjuje njegovo dejstvo. Ne suši lice, što je meni jako bitno i lepo miriše, iako nisam preterani ljubitelj kajsije (kao što sam već jednom rekla). Ja ću na smenu kupovati jače i blaže pilinge jer volim i jedne i druge, a ovo je takođe jedan od proizvoda koji ću iznova kupovati.


Inače, moj ritual sa čišćenjem lica je sledeći: prvo se umijem gelom za umivanje, zatim naizmenično po danima kombinujem masku i piling tako što jedan dan stavim masku, pa sutradan pauziram, pa onda ide dan za piling, pa opet dan sa pauzom, pa opet maska i tako u krug (dođe da u 8 dana koristim dva puta masku i dva puta piling), zatim prsnem termalnu vodu, sačekam da je koža upije i nanosim kremu ujutru, odnosno ulje uveče.

Da li ste vi oduševljene Bioten proizvodima koliko i ja?
Pozdrav :)

14 comments:

  1. Imam gel za umivanje i obožavam ga! Super post. :)

    ReplyDelete
  2. Slazem se... Jako su dobri...i predivno mirisu.. :)

    ReplyDelete
  3. Totalno oduševljena i očarana :)

    ReplyDelete
  4. Ja se u taj gel za umivanje kunem :D Predobar je, jako nezan i neodoljivo mirise. :)

    ReplyDelete
  5. Imam mleko za skidanje sminke sa ekstraktom dinje.... Auuu ljudi kako to dobro miiiriiiiseeee... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mleko nemam, ali imam tonik i slažem se za miris :)

      Delete
  6. Imala sam zeleni gel,tonik i kremu,jedino mi se gel nije dopao,bas mi je isusivao kozu,a tonik i krema su mi odlicni:) A ovaj piling uzimam cim potrosim ove koje imam:) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je piling za nijansu blazi, ali mi gel zaista odgovara i srecom mi ne isusuje kozu :)

      Delete
  7. Imam piling,i bas mi dugo traje! Ali cu sledeci put uzeti malo jaci!! :) Svidja mi se sto mi uopste ne isusuje kozu lica,a lepo je pilinguje!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam vec davno smislila koji sledeci kupujem :) I ja licno volim malo jace ali ne mogu da kazem da mi je ovaj los ili da mi ne odgovara jer zaista nije tako ;)

      Delete