Pages

Friday, November 7, 2014

TAG: spend 6 'till Christmas- update


Pre tačno mesec dana ja sam kao i većina blogerki otpočela projekat u kome treba da potrošimo 6 proizvoda do Božića (u mom slučaju to je 7. januar). Prvi post možete videti ovde.
U današnjem postu ću vam pokazati kako napredujem...
Evo da se podsetimo sta sam ja to izabrala (ako vas mrzi da klikćete na link iznad):


1. Ziaja krema za tuširanje od čokolade
Nažalost ne mogu sa sigurnošću da vam kažem koliko je ostalo, jer je ovakvo pakovanje. Rekla bih da ima oko 1/4 bočice. Dečko je rešio da mi ne pomaže mada bih rekla da je ponekad i on koristi :)


2. Garnier micelarna voda
Potrošena!!! Eto, jednog proizvoda sam se rešila u roku od mesec dana. Naravno nije bila puna bočica ali mi je drago što sam potrošila, jer imam jos nekoliko micelarnih koje stoje i čekaju svoj red. O njoj će biti reči uskoro u "Empties" postu, a ja sam prešla na Mixa vodicu pa ćemo videti kako će se ona pokazati. Međutim nju sigurno ne bih uspela da potrošim na vreme, pa ću u ovaj tag ubaciti drugi proizvod, a to će biti maska za lice iz Avon-a. O njoj možete čitati ovde. Ostalo je za još par korišćenja.


3. Bioten gel za umivanje lica
O njemu je sve rečeno juče (klik), a na slici ispod možete videti kako napredujem.


4. Bioten krema za ruke
Ovo je proizvod sa kojim ću imati najviše problema, jer u svakoj torbi imam po kremu za ruke. Iako mi je ova ubedljivo najomiljenija, koristim je samo kad sam kod kuće pa se zato sporije troši. Tuba izgleda kao da nije ni načeta, ali potrošena je bar 1/4.


5. Essence puder u kamenu
Još jedan proizvod koji ću morati da zamenim ali ne zato što je potrošen već zato što mi trenutno ova boja pudera nikako ne odgovara. Njega koristim kad pocrnim, a sada sa njim izgledam kao ludak :) Tako da sam umesto njega ubacila rumenilo koje ste mogli videti u ovom postu. Na tom linku možete videti koliko ga je bilo, a na slici ispod koliko ga je sad, tako da lepo napredujem.


6. Balea balzam za usne
On se lepo troši, kao i svako drugo labelo, i zadatak će u ovom slučaju sigurno biti ispunjen. Iako sam ga zaboravila kada sam išla kući pa je bio van Beograda desetak dana, uspeću da mu vidim kraj i pre roka pa će i on već u sledećem "Christmas tag" postu biti zamenjen. Ostao je otprilike 1 cm.


Sledeće javljanje zakazujem za 7. decembar pa ćemo videti kako stoje stvari. Toliko za sad.
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Sviđa mi se ideja sa zamenom. Videcu i da ja nesto zamenim u sledem update postu. Do sada još uvek nisam ništa potrošila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam stvarno jer je puder za leto a ne mogu samo zbog ovoga da ga koristim jer ne izgleda prirodno uopste :)

      Delete