Pages

Friday, November 14, 2014

Bioten CC cream



Konačno, došao je red i na ovaj post. Mogli ste videti da sam kupila ovu CC kremu i da sam je više puta pominjala u pozitivnom kontekstu. Pošto je ovo zaista proizvod koji me je oduševio, danas imate priliku da pročitate poseban post o njoj. Može se kupiti u drogerijama i marketima po ceni od oko 450 dinara, ali se često viđa i na akcijama, pa sam je ja tako platila 330 dinara.


Priznajem, imala sam loše iskustvo sa toniranim kremama. Kada su se na tržištu pojavile prve BB kreme, kupila sam jednu, međutim promašila sam boju. Sačekala sam leto, da pocrnim i da je testiram, ali jednostavno to nije bilo to. Nisam primećivala da na bilo koji način pomaže mom tenu. 
Čitajući mnooogo recenzija, odlučila sam da probam Bioten CC kremu i zaista je opravdala sva očekivanja. Naravno, nisam ni mislila da će prekrivna moć da joj bude kao kod pudera, ali zaista ono što obećavaju, to i dobijete. Za prekrivanje sitnijih nepravilnosti i neujednačenosti tena, ova krema odlično dođe kao dnevna varijanta. Želela sam nešto što će mom licu biti lakše od pudera za svakodnevno korišćenje i pronašla sam ovaj divan proizvod.



Odlično se stapa sa vašim tenom, naravno ako pogodite nijansu. Ali to ne bi trebalo da bude problem jer postoje samo dve: medium i light. Mislim da je česta greška koju mnoge devojke prave ta, što se odluče za medium nijansu u želji da ne izgledaju previše bledo, ali nemojte to raditi, već uzmite light ako ste svetlije puti da bi se krema stopila sa vašim tenom. Moja je u light verziji i savršeno mi odgovara (a priznajem, dvoumila sam se). Ako želim još malo boje na licu, ja preko stavim trunku pudera u kamenu. 


Ovo je definitivno proizvod kome ću dugo biti verna. Jako mi je drago što je zamenio tečne pudere koje sada koristim samo u noćnim izlascima. Ukoliko vam se lice sija više nego što biste želele, možete preko nje naneti i matirajuci puder. Ja konkretno koristim onaj iz Essence kolekcije i zaista su odlican tim. Na slici iznad možete videti i sastav Bioten CC kreme. Ono što je bitno još da napomenem je to da, pošto ova CC krema ima zaštitni faktor SPF 20, pazite kada je nanosite oko očiju jer će vas peći ako zakačite. Ja svakako koristim korektor za podočnjake, pa tu regiju preskočim.

Da li ste probale ovu ili neku drugu CC kremu i kako ste zadovoljne?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment