Pages

Tuesday, November 1, 2016

Eucerin face wash



Danas vam pišem o proizvodu koji koristim za umivanje već oko mesec dana. U pitanju je Eucerinova umivalica koju sam dobila na poklon prilikom kupovine letos, kada je bila promocija. Trenutno su takođe aktuelne promocije, gde za kupovinu preko 1000 dinara dobijete jedan proizvod gratis. Većinu njihovih proizvoda sam isprobala i veoma mi se dopadaju, pa sam se ovog puta odlučila za ovaj. Za redovnu cenu nisam sigurna, ali je, pretpostavljam slična toniku, mleku ili micelarnoj vodi i ne prelazi 1000 dinara.




Jedina zamerka ide na račun ambalaže. Kada su u pitanju gelaste umivalice, mislim da je pumpica pravo rešenje, jer sada, kada sam proizvod već do pola potrošila, imam blagih poteškoća sa doziranjem. Pošto je gust, moram jače da pritisnem ambalažu koja je u principu tvrda, pa već vidim da ću uskoro morati da okrenem bočicu naopačke. No, vratimo se na sam proizvod... Meni, koja imam normanu do mešovitu kožu, on sasvim odgovara. Osetim blago zatezanje nakon pranja lica, ali ono nije neprijatno. Prosto, imam utisak da je koža temeljno očišćena. Naravno, uvek odmah nakon umivanja nanosim serum i kremu, tako da taj osećaj ne traje ni pola minuta. Mislim da bi osobe sa suvom kožom trebalo da ga zaobiđu, ipak. Dovoljna je količina zrna graška za jednu upotrebu, pa mi se čini da se dugo potrajati, iako mi često izađe i više od toga (pumpica bi zaista rešila taj problem).


Sastav možete videti na slici iznad.
Sa umivalicama generalno nemam problema inače, jer mi koža nije osetljiva, ali oči i te kako jesu. Zato ih, iz navike tj. straha, ne otvaram dok se umivam. Sa ovim Eucerin proizvodom sam i njih testirala jednom prilikom i nije bilo peckanja. Tako da, što se mene tiče, ovo je odličan proizvod za izabrati tokom promocije (ako imate isti tip kože kao ja). 

Koju umivalicu vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment