Pages

Wednesday, November 23, 2016

Klorane: shampoo with peony



Zbog brojnih obaveza ne stižem da pišem često koliko bih želela, ali šta je, tu je. Ova recenzija je već neko vreme u mojoj glavi, pa je red i da je podelim sa vama. U postu o trenutnoj nezi kose (klik) sam spomenula ovaj Klorane šampon i rekla da sam prezadovoljna njim, kao i da zaslužuje posebnu recenziju. U pitanju je šampon od božura za osetljivu kožu glave, kao i za nadraženo teme. Ja sam ga kupila u Srbotrade apoteci po ceni od oko 750 dinara za 200 ml.




Šta kaže proizvođač?
"Božur je cvet poreklom iz Azije koji se tradicionalno koristi zbog svojih umirujućih svojstava. Istraživači Klorane laboratorija odabrali su Paonia lactflora Pall vrstu jer je bogata peoni- florinom, supstancom koja deluje protiv iritacija i radikala i ima umirujuća svojstva, koja su i naučno dokazana. Uzgaja se u Kini, a kvalitet svake ubrane biljke se kontroliše. Koren se ručno bere, guli i suši na suncu. Iz korena se proizvodi ekstrakt čija su umirujuća i antiiritacijska svojstva patentirana u Francuskoj. Ekstrakt ulazi u sastav šampona sa božurom.

Ovaj šampon je prijatan i donosi olakšanje najosetljivijim vlasištima zahvaćenim nadražajem ili svrabom. Svojom blagom bazom održava prirodnu ravnotežu kože glave."  

Ja imam problem sa osetljivom kožom glave kada god sam pod stresom. Naravno, kad se na to doda farbanje ili neki jači šampon, desi se da imam rane na glavi. Trenutno koristim, uporedo sa ovim, šampon protiv opadanja, za koji mi se čini da deluje, ali je prejak za moje osetljivo vlasište. Iz tog razloga ih koristim naizmenično. Kada sam počela sa korišćenjem Klorane šampona imala sam baš veliku iritaciju, i nakon dva pranja kose, to se potpuno povuklo. Sada ga koristim jednom nedeljno, kako bi mi smirio kožu od tog drugog, jačeg šampona (koji ipak moram da koristim jer mi je kosa baš, baš puno opadala). Miriše cvetno, na božur i taj miris je toliko jak da neutrališe sve druge preparate koje nanosim (masku, ulje, sprej). Nisam preterani ljubitelj cvetnih mirisa, ali mi ovde ne smeta previše, posebno što mi sam šampon dosta pomaže, pa mu opraštam sve. Kosu sam prala u ponedeljak uveče, a danas još uvek osećam miris u tragovima. 


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Definitivno sam oduševljena i preporučila bih ga svima sa osetljivom kožom glave jer je spas. Čak i ako nemate osetljivo vlasište, mislim da je dobro imati ga kod kuće i koristiti nakon nekih jačih tretmana (farbanja npr.). Veoma je gust, pa je potrebna mala količina i stoga će prilično potrajati, pa nemojte da vas cena odbije. Ja planiram da probam njihov šampon protiv opadanja čim potrošim Dr. Theiss Parusan, koji sada koristim u tu svrhu.

Da li ste probale Klorane šampone?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Obozavam Klorane sampon za masnu i normalnu kosu (mislim da je on od avokada i limunove trave,nisam najsigurnija),ali definitivno sam zadovoljna njime.

    ReplyDelete