Pages

Tuesday, November 15, 2016

Purity Box: november



Sa konceptom kozmetičkih kutija ste do sad već sigurno upoznati. Ova se razlikuje po tome što znate šta će u njoj doći, pa nema (puno) iznenađenja, a ja volim kad znam za šta dajem novac. Prethodni put sam je kupovala za Dan zaljubljenih kada je rađena u saradnji sa Stašom (klik). Sada sam odlučila da je kupim sebi za rođendan, jer mi proizvodi koji su unutra baš trebaju, a želela sam i da isprobam novi brend. Šta se sve to našlo unutra pročitajte u nastavku...




Ovog meseca možete da birate između dve verzije kutije: plave i roze. Meni su više trebali proizvodi iz plave kutije pa sam se za nju i odlučila. Plus, to su proizvodi za kombinovanu kožu, tako da je definitivna odluka lako pala. Trebalo je da dobijem (po onome što piše na njihovom sajtu) tri full size Keims proizvoda i dva Nikel testera. Međutim, ja sam dobila četiri originalna proizvoda, što je još bolje, a ni sam tester nije zanemarljive veličine. Cena je, kao i u februaru, 1900 dinara.


U kutiji su, kao što rekoh, tri Keims proizvoda: šampon, tečni sapun i umivalica. Svi proizvodi su sa hamamelisom i ylang- ylangom i namenjeni su nezi normalne (do masne) kože/ kose. Šampon i sapun dolaze u pakovanjima od po 250 ml, a gel za umivanje u pakovanju od 125 ml. Detaljnije o svim proizvodima ću pisati kada ih isprobam, tako da sa sigurnošću možete očekivati recenzije ili jednu veću, grupnu. Za sada mogu samo da kažem da imaju blag ali jako prijatan miris.
Pune cene su: 1010 dinara za šampon, 950 dinara za tečni sapun i 2120 dinara za umivalicu.
Kutija je već i te kako isplaćena!


Umesto testera Nikel kreme za lice, dobila sam All Nut kremu za ruke, što mi je još bolja opcija, iskreno. Pakovanje sadrži 40 g proizvoda, ali za cenu u ovom slučaju nisam sigurna. U svakom slučaju, već ste videli da dosadašnji proizvodi premašuju cenu kutije... Nju nisam otvorila pošto je prirodna kozmetika u pitanju pa ne bih da joj krene rok dok ne potrošim sve načete kreme za ruke. U svakom slučaju, jedva čekam da dođe na red.
I za kraj tu je tester Nikel hidrirajuće maske za lice od pomoranže, koji sadrži 30 ml. Full size maska ima 50 ml i košta 1680 dinara. Ja sam prezadovoljna! U nekom narednom "Empties" postu ću vam sigurno pričati o njoj.
(ukoliko vam je ovo prva kutija, dobijate i dva Kiko proizvoda)

Kako vam se dopada ovomesečni Purity Box?
Pozdrav :)







2 comments:

  1. Super proizvodi. Ja sam se razočarala u njih. Poručila sam ovoga meseca PurityBox Kid i porudžbina nije stigla u kutiji već je sve bilo ubačeno u kesu. Proizvodi u kesi su ok ali sam se razočarama jer sam očekivala lepše pakovanje.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    ReplyDelete