Pages

Thursday, November 17, 2016

Sebamed Baby Cream: extra soft



Iako sam najavila neke druge bebi recenzije, ova krema nam je obeležila prethodnih nekoliko dana, pa sam rešila da vam pišem prvo o njoj, dok su utisci sveži. U pitanju je Sebamed veoma nežna krema za bebe koju sam ja kupila u manjem pakovanju od 50 ml. Cena ovog manjeg pakovanja je oko 230 dinara za vreme promocije u Srbotrade apoteci, a veliko od 200 ml se još više isplati jer košta oko 550 dinara. No, kako ne volim da gomilam kozmetiku za bebu jer se sve sporo troši, odlučila sam se za malo pakovanje. Moje utiske pročitajte u nastavku posta...




Ja sam ovu kremu kupila sa namerom da je koristimo za prevoje odnosno tamo gde bih da sprečim ojed, a ne mogu da nanosim kremu za pelensku regiju, jer prosto nije namenjena tome. Ona se takođe može zimi koristiti za lice, pošto je jača pa dobro dođe po velikoj hladnoći. Nedavno sam primetila crvenilo na bebinom vratu koje je verovatno posledica slivanja vodice iz usta pošto zubi izgleda samo što nisu počeli da rastu, pa joj dosta curi iz usta. Kada leži (a još uvek ne sedi samostalno, pa veći deo dana ipak provede u horizontalnom položaju) njoj se vodica iz usta sliva iza portikle, u prevoj vrata. Odlučila sam da joj nanesem ovu kremu na očišćenu kožu, nekoliko puta na dan. Tačnije, kad god bih joj menjala pelene, ja bih micelarnom vodom očistila i taj deo, a potom nanela Sebamed kremu. Nakon jednog dana (5 mazanja) crvenilo se skoro pa potpuno povuklo. Već sutradan, taj "ojed" tj. početak ojeda je bio u potpunosti saniran. Ovu kremu takođe koristim da joj mažem i predeo iza ušiju jer nam je doktorka rekla da obratim pažnju na to, pošto kad krenu muke za zubima, bebe vole da vuku uši, a ako je koža iza njih suva, ona počne da puca i onda nastanu rane. Iza ušiju joj nanosim kremicu nakon svakog kupanja i nemamo nikakvih problema, iako sam primetila da ih dosta vuče. U ovom slučaju jednom dnevno je zaista dovoljno namazati kremu.


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Nisam probala da je koristim za lice jer, srećom, nemamo problema sa suvom kožom, pa je Mustela sasvim dovoljna zaštita kada izlazimo napolje (o njoj vam pišem neki naredni put). Mada, ukoliko to bude trebalo, probaćemo i tako da je koristimo. Naravno, slobodno je možete nanositi i na telo bebe (mi još uvek trošimo Weledu, pa je zato nisam na taj načim probala). U svakom slučaju, za 230 dinara sam dobila jednu fantastičnu univerzalnu bebi kremu koju bih svakome preporučila da ima u kući! Miriše klasično bebeći, kao i ostali Sebamed proizvodi, a uskoro planiramo da kupimo i penu za kupanje, jer kada počne da sedi to će joj sigurno biti zanimljivo dok se kupa.

Koristite li neki Sebamed proizvod za svoje dete?
Pozdrav :)

1 comment:

  1. Meni se krema isto pokazala odličnom u iste svrhe i na licu, tačnije na čelu takođe kad se mali nešto osuo bio :).

    ReplyDelete