Pages

Friday, November 18, 2016

TePe toothbrushes



Danas je tu malo drugačiji post, jer se neću baviti kozmetikom, ali nega zuba je svakako podjednako bitna kao i nega kože, zar ne?! Ja sam pre skoro dva meseca promenila četkicu za zube koju sam godinama unazad koristila (Curaprox 5640), a i muž mi se pridružio u toj avanturi. Naime, dobila sam dve četkice od TePe uvoznika, pa smo odlučili da svako isproba po jednu (mada, trebalo je malo ubeđivanja jer sam prvobitno planirala da obe budu moje, hehe). Dobili smo dve različite vrste, kao i interdentalne četkice, o kojima ću pisati drugom prilikom. Sada ću sa vama podeliti utiske samo o Supreme i Gentle Care četkicama!




Roze četkica je vrste Supreme, a plava Gentle Care. Mi smo se opredelili sa svoje po principu boje (roze je ženska i testiram je ja, a plava je za muža). Za cene nisam sigurna, ali mislim da su u proseku oko 300- 400 dinara. Odmah da napomenem da oboje imamo jako osetljive desni, pa je to i razlog zašto već dugo koristimo specijalne četkice. Ja sam oduševljena obimom ponude TePe proizvoda. Jednostavno, bila sam navikla na Curaprox četkicu i nije mi padalo na pamet da pogledam šta još ima u ponudi. Nikada ne bih znala šta propuštam! Možete ih kupiti u apotekama i DM-u (za Lilly nisam sigurna), a svakako je najisplativiji Srbotrade. Često su promocije pa uz kupovinu možete dobiti i poklon proizvod.


"TePe Supreme ima vlakna u dva nivoa, koja omogućuju bolji pristup između zuba i duž linije desni. Kratka vlakna efikasno čiste površinu zuba, a duža, istanjena vlakna omogućavaju bolji pristup između zuba. Četkica ima suženu glavu i neklizajući deo za palac."
Ja sam oduševljena! Kada sam počela da je koristim nisam mogla da verujem da postoji nešto što toliko dobro zalazi između zuba, a pri tom je izuzetno nežno za moje jaaako osetljive desni. Od prvog korišćenja znala sam da je ovo četkica koju planiram da koristim do kraja života! Bez preterivanja. Nedavno smo putovali kod mojih u Valjevo, gde imam Curaprox 5640 i kada sam njom prala zube imala sam utisak kao da koristim one najobičnije četkice, a ne onu koja važi za jednu od boljih i kojoj sam do nedavno bila verna. Zaista ne znam šta bih vam više rekla nego da je OBAVEZNO probate ako imate osetljive desni (čak i ako niste u toj grupi, preporučujem je, jer će vam promeniti osećaj pranja zuba zauvek).


"TePe Gentle Care ima veoma meka vlakna (malo čvršća nego TePe Special Care). Preporučuje se svima nakon hirurških intervencija ili radioterapijskih tretmana, kao i onima sa nežnim i osetljivim desnima."
Od muža je bilo, naravno, teže izvući utiske, ali ipak tu je ponešto i o drugoj četkici. Pošto sam dobila samo dve rečenice, njih ću vam bukvalno i preneti. I njemu je definitivno TePe četkica mekša nego Curaprox 5640, pa je sam osećaj pranja zuba prijatniji. Ali, nije se još sasvim navikao na ovaj oblik četkice, jer su mu više prijala malo kraća vlakna, poređana na većoj širini. Pošto nije nežan dok pere zube kao ja, čini mu se da će mu sama četkica kraće trajati. Ali, nema krvi prilikom pranja niti bilo kakvih nelagoda sa kojima se ranije susretao.

Jasno vam je da će i TePe Supreme četkica naći mesto u favoritima 2016. godine i planiram da se družimo još duuugo, dugo... Za bebu takođe planiram da kupim njihovu četkicu, jer trenutno iščekujemo prvi zubić, a jako je bitno odmah početi sa oralnom negom kod dece (od prvog zuba!!!). Kada malo detaljnije testiram interdentalne četkice (koje su usled loše organizacije ostale po strani) pišem vam i o njima.

Koju četkicu za zube vi koristite?
Pozdrav :)


2 comments:

  1. I ja imam osetljive desni, vec neko vreme koristim Lacalut cetkice, ali cu probati i ove, zainteresovala si me :). Kristina

    ReplyDelete