Pages

Wednesday, October 3, 2018

Eucerin Elasticity Filler oil



Ulje, koje je zvezda današnjeg posta, su mi pre nekoliko meseci poslali na testiranje. Gotovo odmah sam počela sa korišćenjem, ali nikako da pronađem vremena da podelim utiske sa vama. Sutrašnja Eucerin promocija, na koju idem, me podsetila da bi zaista bio red da napišem recenziju jednog, po mom mišljenju, jako dobrog proizvoda. Na koji način i koliko često sam ga koristila i kako mi se dopadaju rezultati, pročitajte u nastavku...




Odmah da vam se izvinim što na slikama nema spoljne ambalaže, ali pretpostavljam da se vremenom zagubila tj. dete ju je dohvatilo, jer inače uvek čuvam kutije dok ne završim recenzije. No, šta je tu je. Ulje dolazi u staklenoj bočici u koju je smešteno 30 ml proizvoda, a dozira se pipetom, koja se puni pritiskom na "dugme" na poklopcu. Volim ovakva pakovanja, jer ne trošite uzalud proizvod, nema prosipanja i praktično je. Moj serum izgleda kao da je korišćen svega par puta, a ja ga redovno koristim par meseci. Naravno, da ga nanosim svakodnevno, bila bi drugačija situacija, ali meni je zaista dovoljno da lice dva do tri puta nedeljno počastim njim. Da sam u poznijim godinama, kada koža već postane opuštena, sigurno bih ga češće koristila, ali ovako sam našla svoju idealnu meru. Miriše jako lepo, na čisto i ne mogu reći da mi miris na bilo koji način smeta, iako mi nije najdraže kada ga ima puno u proizvodima za lice. Količina koja je potrebna po upotrebi je minimalna i mislim da će mi ovo ulje sigurno potrajati godinu dana, taman pre isteka roka. Ja stavim kap na sredinu čela i pustim da se sliva niz nos, po kap na svaki obraz i kap na bradu, što posluži i za predeo vrata. Više od toga vam sigurno ne treba. Nije gusto, pa se lako utrlja u kožu i ne treba mu večnost da se upije. Ja sam ga nanosila kao deo noćne nege, mada mislim da ne bi bio problem koristiti ga ni danju, zbog prethodno opisanih karakteristika. Ujutru mi koža bude jednom rečju- prelepa. Na primer, jutros smo se uspavale i žurila sam da odvedem dete u vrtić, pa nisam stigla da nanesem nikakvu kremu nakon umivanja. No, pošto sam sinoć nanosila ovo ulje, nikakav problem niti zatezanje nisam osetila zbog tog propusta od jutros.

Volite li vi ulja u svojoj nezi i koristite li ih na licu?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. hvala na utiscima, zanima me molim te cena ovoga, al verujem da ce potrajati preparat sve i da se reeedovno nanosi :)
    pozdavcic

    ReplyDelete