Pages

Tuesday, October 30, 2018

Autumn favorites



Dve godine unazad sam preskočila favorite leta, ali kada je jesen u pitanju, redovna sam. Letnji favoriti budu najčešće svi proizvodi koje nosim na more, a kako šminku i ne koristim, favorita se prisetim tek kad dođe jesen. Ponovo sam za vas odabrala pet preparativnih i pet dekorativnih proizvoda, koje bih dodatno da pohvalim, iako sam o nekima ranije već pisala recenzije. Zašto mi se koji od njih dopao u proteklom periodu, saznajte u nastavku...




Lactacyd intimna kupka je ponovljena kupovina, a detaljnije o njoj sam vam pisala pre više od dve godine (klik). Koristila sam je kao prvo sredstvo za intimnu negu nakon porođaja, jer je i namenjena periodu tokom ciklusa, trudnoće i posle porođaja. Ponovo sam je kupila sada, pred kraj trudnoće, jer sam bila jako zadovoljna. Trebalo bi da spreči pojavu bakterija, a jako je blaga i pogodna i za osetljivu kožu. Jasno je, da nisam bila zadovoljna, sigurno je ne bih opet kupila!

Caudalie ulje je recenzirano relativno skoro, sa ostatatkom The des Vignes kolekcije, ovde. Tu sam napisala da mi je ono možda i najdraže, jer je svakako zvezda cele linije. Miris je čaroban i dugotrajan, a nega fantastična, tako da sam već nakon par korišćenja znala da će se naći u ovom postu. Privodim ga kraju i žao mi je zbog toga, ali sada želim da probam i njihovo klasično suvo ulje, od kog očekujem isto!

Dr. Hauschka ulje protiv strija koristim manje od mesec dana, ali zaista redovno, pa sam već pri kraju bočice. Nemojte da vas to čudi, jer ja ulja koja mi se dopadnu izuzetno brzo trošim. Sa ovim definitivno nisam štetedela i obilno sam ga nanosila na stomak i bokove, ponekad i dva puta dnevno. Mirše jako prijatno, na biljke i ne treba mu večnost da se upije. Ovo je definitivno omiljeni proizvod koji sam u tu svrhu koristila u ovoj trudnoći.

Fenjal dezodorans sam kupila sasvim slučajno, jer je u tom trenutku bio jedini bez soli aluminijuma koji nisam ranije probala. Miriše veoma nežno, na čisto, što biste verovatno zaključili i samo iz pogleda na bočicu. U staklenoj je ambalaži što jako volim. Izuzetno je nežan prema osetljivoj koži, kakva je moja i zaista nemam nikakvu primedbu na njega od kada ga koristim. Apsolutno nije bilo ni traga pojavi neprijatnih mirisa! 

Rilastil okoloočnu kremu koristim od proleća i jako mi prija. Neverovatno sporo se troši, s obzirom da ima standardnih 15 ml što meni najčešće potraje 3-4 meseca, ako je koristim dva puta dnevno. Ova traje i traje... Ne primećujem da pomaže kod ublažavanja podočnjaka, ali ja em što ih imam prirodno, em sam hronično neispavana već 2,5 godine zbog deteta, tako da ne očekujem da će mi bilo kakva krema ikada pomoći. Ono što mogu da kažem je da odlično hidrira i neguje područje oko oka, da se jako brzo upije i odlična je podloga za šminku tj. korektor. 


Maybelline by Gigi olovku za usne sam poručila sa Lilijevog sajta jer je bila baš snižena, na oko 250 dinara, čini mi se. Ovo je nijansa ''erin'' koja je boje mesa, a to je nešto što ja najčešće nosim na usnama. Planirala sam da je kombinujem ispod jednog kremastog Kiko karmina, međutim, ona je apsolutno savršena za samostalno nošenje, jer je kremasta poput ruževa. Nisam sigurna ima li ih još u ponudi, ali ako probate, nećete se pokajati!

Maybelline Fit me! korektore smo svi željno iščekivali, a ja sam bila nestrpljiva pa sam ga nabavila pre skoro godinu dana (pre nego što je stigao u Srbiju) iako sam ga načela tek nedavno. Iskreno se nadam da je i kvalitet ovih ''naših'' identičan ovom iz Austrije, jer je za mene bio pozitivno iznenađenje. Mislila sam da mi se neće dopasti više od Age rewind korektora, ali ipak jeste. Odličan mi je i za svaki dan, a i za posebne prilike jer uspem da ga nadogradim, a da se ne uvuče u sitne linije. Naravno, jako je bitno dobro hidrirati predeo ispod oka pre nanošenja bilo kakve šminke.

Essence I love extreme maskara je jedna od njihovih najhvaljenijih a meni je trebalo 100 godina da je kupim, jer me uvek prvo privuku noviteti u drogerijama. Sada kada je konačno imam, defintivno mislim da sam puno propustila što je nisam ranije kupila. Nije najbolja koju sam probala, ali je detinitivno za klasu ili dve bolja od pojedinih višestruko skupljih! Mnogo mi se dopada kako razdvoji trepavice, a doda i volumen, tako da sam nju najčešće birala prethodnih meseci.

Artdeco rumenilo iz limitirane kolekcije je moje omiljeno jesenje rumenilo, jer je savršen balans između bordo i smeđe boje, a nije previše tamno, da bi delovalo neprirodno na meni koja sam prilično bleda. Odlično se uklapa uz ruž bilo koje boje, a posebno uz smeđe nijanse kakve najčešće nosim. Što se kvaliteta tiče, ne bih dodala ništa, sem da smatram da su Artdeco rumenila u rangu sa HE, bez sumnje.

Too Faced puder u prahu za setovanje je pored theBalm Sexy Mama pudera, najbolji koji sam ikada probala. Da, draži su mi kompaktni puderi, zbog lakoće korišćenja, ali kod ovog zaista nemam nijednu zamerku. Lice nimalo ne izgleda praškasto i sa količinom ne možete preterati, jer se prosto višak neće ''zakačiti''. Detaljnije o njemu sam pisala u recenziji (klik).

Šta ste vi najviše volele ove jeseni?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment