Pages

Monday, October 1, 2018

MUR: Bronzer wardrobe



Iako sam veoma prehlađena već nedelju dana uz dete, koje je krenulo u vrtić, nađoh snage da vam danas pišem o ovoj paleti bronzera koju je izbacio Makeup Revolution, po uzoru na Too Faced, očigledno. Naravno, razlika u ceni je više nego evidentna, a kako nemam puno bronzera reših da probam ovu paletu, koja je više nego povoljna. Cena joj je 1600 dinara u Alexandar cosmetics radnjama, a unutra dobijete čak osam bronzera. 
Moje prve utiske pročitajte ispod...




Dakle, ovo je mešavina raznih vrsta bronzera, što mat, što sjajnih, što hladnih, što toplih nijansi, a pojedini mogu proći i kao rumenila tokom leta. Ja mislim da samo jedan neću moći da koristim uopšte, jer prosto ne odgovara mom tonu kože. To je mat bronzer između ova dva sa roze detaljima. Previše je naranžast za nekog bledog poput mene, pa ga definitivno neću stavljati na lice. Ostali su se svi pokazali kao dobri, a pigmentacija je naravno jača kod sjajnih nego kod mat, što je i očekivano. Ja sam ih leti najčešće kombinovala, mada sam se, priznajem, jaaako retko uopšte i šminkala. Za konture sam koristila bronzer pri vrhu pakovanja, preko puta ovog sa šarom leoparda, jer je jedini hladnog podtona. Nije ni previše svetao, ni previše taman, tako da sam njim više nego zadovoljna. Omiljena dva tokom prethodnih meseci su mi bili naravno sjajni bronzeri, i to ovaj sa četiri pruge i dvobojni. 


Svočevi nisu najsjaniji, ali dete me ometa, a sunce je čas tu, čas nije. No, nisam želela da post prođe bez njih. Prvi odozgo je brozer sa roze prugicom, a nastavljaju se u krug ka bronzeru sa šarom leoparda, dakle ulevo. Drugi među svočevima je taj za koji smatram da nije odgovarajući za mene. Meni se dopada što nisu previše pigmentovani jer ih je lako nadograditi i kombinovati međusobno. Sve u svemu, paletom sam poprilično zadovoljna i nimalo se ne kajem što sam je kupila. Pošto imam originalni Too Faced bronzer "snow bunny" (recenzija) reću ću da je defintivno kvalitetniji od ovog, manje se rasipa i duže će trajati, a pigmentacija mu je čak slabija, što smanjuje mogućnost za greškom, a može proći i kao hajlajter. Ovaj, pak, ne može proći kao hajlajter nikako, već isključivo kao brozer- rumenilo.

Da li ste probale neke Makeup Revolution proizvode i koji vam je omiljeni?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment