Pages

Friday, October 12, 2018

Empties #45



Iako ste relativno skoro mogli čitati o potrošenim proizvodima, tu je još jedan post, kako bih konačno potpuno ispraznila kesu u kojoj čuvam bočice. Ovaj post neće biti preobiman kao prošli, ali svakako čekaju vas mini recenzije puno proizvoda koje sam potrošila u proteklom periodu. 
Pa da počnemo...



Nega tela


Kada su dezodoransi u pitanju, potrošila sam dva. Oba su bez soli aluminijuma, jer znate da samo takve koristim godinama unazad. Prvi koji sam koristila početkom leta je So' Bio koji se može naći u apotekama (ja sam svoj konkretno u Srbotrade-u kupila). Sadrži prah bambusa i esenciju mente, a miris mu je gotovo neprimetan. Jako je nežan prema koži i zaista je bio favorit! Farmasi dezodoranse sam i ranije koristila (samo ljubičasti). Ovaj je istih osobina, samo drugog mirisa, koji mi je takođe prijao. I ovo je dezodorans koji mi je u potpunosti odgovarao i koji bih mogla svima da preporučim. 

Što se tiče tuširalica, napomenula sam da tokom trudnoće koristim samo prirodne pa su tu ove tri sa slike. Farmasi gel od kokosa sam najskorije potrošila i zaista me je vratio u leto. Celo kupatilo je mirisalo na rafaelo, a sam gel je nešto ređi od većine, jako dobro peni i ne treba velika količina. Kožu mi nije isušivao iako najčešće samo stomak mažem. Weleda kremaste tuširalice su moj stari favorit i redovno ih kupujem. Ovu sam konkretno dobila od njih na testiranje i jako mi je drago jer ne znam da li bih se sama opredelila za miris pasjeg trna. Jako osvežava, neguje kožu i stvarno sam je obožavala. Trenutno ponovo koristim nar, a citrus je sledeći na listi za kupovinu. Alverde su, mogla bih reći, najpovoljnija varijanta prirodnih kupki, pa tako s vremena na vreme volim da probam koje imaju u ponudi. Ovaj gel je bio sa maslinom i aloe verom, prijatnog biljnog mirisa. Slabije peni od Farmasi gela na primer, a potrebna je i veća količina po tuširanju. Imam i verziju od kokosa, koja bi trebalo da je kremasta i radujem se testiranju.

Kada je nega kože tj. stomaka u trudnoći u pitanju, potrošila sam Palmer's Cocoa Butter kremu. U prvoj trudnoći sam vam pisala o puteru (klik) koji je odlična opcija za zimu, dok je krema malo manje masna, ipak. No, ako biste nešto potpuno nemasno, preporučujem losion, jer je i ova krema dosta jaka i treba joj vremena da se upije. Miriše na čokoladu, naravno i bilo je pravo uživanje trošiti je. Ovo su definitivno proizvodi na koje treba da obratite pažnju bilo da vam treba nešto za strije ili bogata nega kože tokom predstojećih hladnih dana. Sebamed kremicu sam probala samo kao tester, mada sam čula dosta loših komentara o njoj, pa se nisam usudila da kupim veliko pakovanje. Tester mi nije bio razočaravajuć, ali je to ipak mala količina i kratko vreme da bih imala formiran kompletan utisak.

Nega kose


Negu kose sam dosta zapostavila na blogu, ali samo iz razloga što testiram puno novih proizvoda pa čekam da se utisci slegnu. No, uskoro očekujte nove recenzije! Macadamia šampone i balzame i kesicama sam nosila na letovanje i to baš liniju za hidrataciju kose, kako bih je oporavila od sunca i soli. Jako mi se dopala ova linija. Šampon odlično opere kosu, čak i nakon samo jednog šamponiranja (mada na letovanju se kosa pere svaki dan, pa i ne stigne da se zaista zaprlja, tako da više ispiranja nije ni potrebno). Miriše predivno i lako se ispira. Balzam ima učinak kao pojedine maske i nije mi se nikada ranije desilo da sam sa tolikom lakoćom rasčešljala kosu, bez ikakve prskalice. Mislim da definitivno opravdavaju svoju jaču cenu!

Kerastase maska za hidrataciju je dobila detaljnu recenziju na blogu i ne bih imala ovom prilikom puno da dodam. Ovo jeste najbolja maska koju sam do sada probala i definitivno imam želju da isprobam i druge linije. Ima najlepši miris na svetu, koji se zadrži do narednog pranja, a kosa mi je bila nikad lepša nego dok sam nju koristila. Pošto je ovo jak, profesionalni proizvod, nisam je nanosila svako pranje, već svako drugo do treće i tako mi je zaista odgovaralo. Topla preporuka!

L'oreal balzam koji dobijam uz farbu (klik) je definitinvno jedan od najboljih ikada i baš mi je žao što se ne prodaje u velikom pakovanju, jer bih nabavila zalihe. Mada i ovako mi ostane taman koliko treba da ga koristim par puta između dva farbanja, uz sve druge proizvode koje imam.

Nega lica


O Clinique setu sam vam nedavno detaljno pisala (klik) pa ne bih dužila ovde. Ako ste čitali recenziju znate da mi se gel za umivanje dopao, a tonik i ne baš. Kada su mini proizvodi u pitanju tu je i Dr. Hauschka. Potrošila sam tonik i masku za lice. Tonik je fantastičan, imam još jedan i čuvam ga, a sigrno ću kupiti i veliko pakovanje kad potrošim sve što čeka na red. Osveži, očisti i tonira lice u jednom trenu i baš baš mi se dopao! Maska za lice je glinena, za revitalizaciju kože. Nanosila sam je u jako tankom sloju, ali to je bilo dovoljno da fino pročisti kožu, bez isušivanja. Lice deluje nekako blistavo i koža bude izuzetno nežna nakon upotrebe. Još jedno oduševljenje!

O Caudalie maski sam pisala detaljno ovde i ovo je najbolja maska za hidrataciju koju sam probala. Dakle, pobedila je Glamglow zbog toga što je dosta nežnija prema koži i boljeg sastava. Uvek se setim da je ovo jedina maska koja sme da se nanese i na okoloočno područje, što dovoljno govori. Planiram da isprobam i druge koje imaju u ponudi jer ne sumnjam da su podjednako dobre.

Burra okoloočnu kremicu sam davno privela kraju, a onda je odnela kod mojih roditelja, da imam kad sam tamo. Konačno je potrošena, a kako mi se dopala ste već mogle čitati ovde. I dalje mislim da je ovo zaista dobra krema, koju vredi isprobati! Meni je prijala, svakako.

Kada je u pitanju čišćenje lica, potrošila sam dva proizvoda koja se nisu najsjajnije pokazala. Nijedan nije, po mom kriterijumu, dovoljno efikasno skidao šminku. Za nijansu mi je bilo bolje Yves Rocher sredstvo za uklanjanje šminke sa očiju, dok je Dr. Jart micelarna voda bila jednostavno loša. Nije mi cilj da potrošim celo pakovanje tupfera pri svakom skidanju šminke koja je, pri tom, sve sem jaka. 

Bebi proizvodi, nega ruku i dekorativa


Farmasi gel za pranje tela i kose je Tara trošila kod bake i deke. Koristili smo ga i kao penu za kupanje, a i za samo pranje kože i kose. Ima blag biljni miris kamilice i nije joj isušivao kožu niti peckao oči. Ne peni previše, ali za brzinska kupanja van kuće i njene kadice, je sasvim dobro poslužio. Na letovanje smo nosili Bioderma Atoderm ulje o kom sam pisala na blogu (klik). Ovo je defintivno najbolji proizvod za negu suve i atopične kože ikada! Do kraja smo ga priveli po povratku u Beograd, a sada koristimo drugo ulje o kom vam pišem u narednom postu, ali koje mi se nije dopalo koliko Atoderm. 

Za pranje svojih ruku koristim prirodne sapune, jer mi se koža dosta suši, ali priznajem da neretko u brzini posegnem i za klasičnim tečnim sapunom. Iako najčešće kupujem onaj za osetljivu kožu, ovaj Balea od vanile se sasvim dobro pokazao. Miris mu je jako lep, zadrži se na koži, a ne isušuje je preterano. 

Kada je dekorativa u pitanju, potrošila sam tri proizvoda. Sephora silikonski prajmer je zaista odličan. Promenili su mu malo izgled pakovanja, ali je proizvod unutra, koliko sam čula- isti, tako da vam ga preporučujem. Cena mu je prosečna (oko 1200 dinara), a jako je dobar i dugo traje. Essence nadlak ide u smeće nepotrošen jer je užasan. Nekoliko puta sam mu davala šansu, ali ništa. Boja laka ostaje na četkici, čak ume i da pokupi lak sa nokta, a kada ga nanesem sušenje traje večnost. Sjaj koji daje je skoro pa nikakav tako da je ovo proizvod za izbegavanje. Na moju veliku žalost potrošen je jedini crveni lak koji volim, Essie fifth avenue. Ovi lakovi su očigledno povučeni sa našeg tržišta zbog čega mi je jako žao, jer su meni omiljeni. Od sada planiram da ih poručujem sa eBay-a ili kupujem u inostranstvu, jer mi nijedan drugi brend nema takve nijanse i kvalitet.

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :) 

4 comments:

  1. Sjajni proizvodi koristila sam sapun balea i farmasi proizvode mada bas imam želju da isprobam nešto od caudalije.i dr hauska.odlican post bravo

    ReplyDelete