Pages

Friday, October 5, 2018

Korean products I love



Proizvode o kojima vam danas pišem koristim od proleća, a jedan je i ponovljena kupovina. Nisam sigurna mogu li se baš sva tri kupiti kod nas u Sefori, ali ja vam u svakom slučaju preporučujem kupovinu preko interneta zbog višestruko povoljnijih cena. Ja sam ih porucila sa eBay-a, iz radnje Rose Rose Shop (rubyrubyshop). Oni imaju i svoj sajt, ali je ovako besplatna dostava, a paket mi nijednom do sada nije bio ocarinjen. 
Jako sam zavolela sva tri, a zbog čega, saznajte ispod...




Too cool for school: Pumpkin sleeping pack 
Ovo je proizvod koji se sigurno može kupiti kod nas, ali kao što rekoh, ovako je povoljnije. Ja sam ovo veliko pakovanje od 100 ml platila oko 12 $ (postoji i malo od 30 ml za 7-8 $, kao i mogućnost kupovine 10 testera za oko 5 $). Prvo sam poručivala testere da isprobam, pa sam , nakon što se zaljubih u masku, uzela veliko pakovanje. Ovo je moja srećna maska, jer sam je nanosila veče pred svaki ispit i svaki položila :) Ovo nije samo maska za hidrataciju, već i enzimski piling, koji zahvaljujući vitaminu A i beta karotenu daje kao rezultat nežnu kožu. Malo je reći- nežnu, moje lice ujutru bude preporođeno nakon nje. Ukoliko se šminkam odmah, samo se umijem i nanosim puder, bez ikakve potrebe za serumom, kremom ili prajmerom. Ovo je proizvod koji ću sigurno nastaviti da kupujem jer je najbolja maska koju sam ikada probala. Ako vas brine obriše li se na jastuk, opustite se, jer se ona nanosi u jako tankom sloju, poput kreme, i upijanje počinje odmah, tako da nakon 10ak minuta slobodno možete da na spavanje.

Skinfood: Black sugar mask wash off
Za ovaj piling mislim da je dostupan kod nas, ali i ako nije, sličnih ima sigurno, jer ga imaju razni korejski brendovi. Meni su se ranije dosta dopale Skinfood sheet maske, pa se zato opredelih za njega. U pakovanju dobijete 100 g, cena mu je oko 8 $ (dok ovde čini mi se premašuju 2000 dinara). Miris mi je blago čudan, očekivala sam da će zbog šećera biti slađi, ali to mi ne smeta, jer je piling jako dobar. Dosta je gust, pa se nanosi na pokvašeno lice, a onda pažljivo utrlja u kožu (pazite da ne završi na podu ili lavabou). Nakon toga se ostavi na licu 10-15 minuta, a potom istrlja i ispere. Definitivno bih ga svrstala u jače pilinge, iako nije grub, jer je šećer krupniji, pa nema neprijatnog osećaja, čak i kada jako trljate. Lice bude izuzetno meko i nežno poput svile i neverovatno brzo upije serum i kremu. Volim šećerne pilinge za lice, pa zato i ovaj preporučujem!

Skinfood: Avocado lip scrub
Kod nas se ne može pronaći veliki izbor pilinga za usne, pa sam ranije imala običaj da ih sama pravim (klik da vidite kako). Nakon što sam se razočarala Seforinim, shvatila sam da bih ranije neki koji podseća na ručno pravljeni, nego one u stiku. Odabrala sam ovaj, u pakovanju od 14 g po ceni od oko 7-8 $. Cena nije mala ako pogledamo količinu, ali verujte mi, on se toliko sporo troši da se apsolutno isplati. I on je na bazi šećera i prilično je sladak na usnama. Kao i prethodni piling za lice, i ovaj nanesem, ostavim nekoliko minuta, pa istrljam usne. Nakon njega ne morate nanositi balzam, jer u sebi sadrži negujuća ulja. No, ja ga iz navike najčešće nanesem i onda je nega potpuna.

Maska, piling za lice, piling za usne

Koji su vaši omiljeni proizvodi iz Koreje?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment