Pages

Monday, April 11, 2016

Alverde macadamia body butter



Ovo je proizvod koji gledam na policama u DM-u skoro dve godine, sigurno. Zašto sam ga tek nedavno kupila, ne znam, ali drago mi je da jesam. Nekako, uvek imam gomilu mazalica za telo koje čekaju svoj red, pa je u svom tom trošenju, ovaj puter zaboravljen. Nedavno je bio na sniženju pa sam odlučila da je to znak da ga konačno kupim. U pitanju je Alverde puter za telo sa makadamijom i ši puterom. Dolazi u standardnom pakovanju od 200 ml, a cena mu je bila oko 400 dinara.




Ispod poklopca je imao zaštitu, tako da nema neprijatnih iznenađenja kada dođete kući i shvatite da je neko probao. Potpuno je bele boje i ređe teksture nego klasični puteri. Ja pod puterom smatram proizvod koji moram da "zagrebem" i zahvatim malo teže nego klasične kreme. Ovaj puter je po mom mišljenju više krema po svojoj konzistenciji. Miriše gotovo neprimetno, pa prvih par puta nisam osećala apsolutno nikakav miris. Kasnije sam primetila da se osećaju ti orašasti plodovi negde u pozadini. U principu volim da se lepo zamirišem nakon kupanja, ali nije mi smetalo odsustvo mirisa u ovom slučaju. Veoma, ali veoma brzo se upija, i dok nanesem proizvod protiv strija na stomak i bokove, ostatak tela potpuno upije ovaj puter. To mi se jako dopada, posebno sada, kada nemam vremena, snage i živaca da čekam da se proizvod upije. Verujem da bi zbog toga bio pogodan i tokom letnjeg perioda osobama sa suvom kožom, dok zimi suva koža ipak zahteva jaču negu, po mom mišljenju.


Sastav možete videti na slici iznad.
Kako je ovo prva prirodna mazalica za telo koju sam probala, više sam nego zadovoljna. Očekivala sam da će biti dosta masniji proizvod, pošto je sa prirodnom kozmetikom najčešće tako, ali sam prijatno iznenađena. Takođe ga preporučujem svima koji ne vole jake, veštačke mirise u kozmetičkim preparatima.

Da li ste probale ovaj ili neki drugi Alverde puter za telo?
Pozdrav :)

1 comment:

  1. Upravo sam pročitala review na engleskom za isti ovaj proizvod, i totalno je drugačiji. Devojka kaže da se teže nanosi i da je prilično gust. :D Možda je nekom gušće a nekom ređe od onoga na šta su navikli, ali mi je bilo smešno što sam u roku od 2 minuta pročitala suprotne stvari o njemu. :D

    ReplyDelete