Pages

Tuesday, April 19, 2016

Angel Therapy hair mask



Poptpuno sam svesna koliko se pisalo o ovom proizvodu, ali nisam mogla a da i ja ne napišem recenziju, jer je zaista to zaslužio! U pitanju je domaći brend, kao i proizvod sa 100% prirodnim uljima, tako da je po mom mišljenju svaka recenzija dobrodošla, kako bi što više vas probalo ovu masku. Ja sam svoju dobila u okviru februarskog Purity Boxa, a mislim da joj je cena oko 750 dinara. Za taj novac dobijete 350 ml proizvoda u plastičnoj kutiji, koja ima zaštitnu foliju ispod. Moje utiske pročitajte u nastavku...




Maska je bež boje i odmah možete osetiti njen predivan miris. Kako je obožavam tople, orašaste mirise, ovaj je pun pogodak! Od prvog korišćenja sam bila prezadovoljna, zaista! No, naravno da je glupo da pišem o nečemu dok ga dooobro ne testiram, pa je samo iz tog razloga ova recenzija tek sada na blogu. Troši mi se srednjom brzinom, pošto ne štedim jer je moja kosa obožava. Radi baš ono što proizvođač obećava- regeneriše i hrani našu kosu. Nakon što sam se ošišala 10ak cm, ona je zasijala u svom pravom sjaju. Kosa mi bude nežna kao svila nakon tretmana ovom maskom. Na kosi je držim u zavisnosti od vremena koje imam na raspolaganju, ali recimo da to nikada nije ispod 15 minuta, najčešće pola sata. Razlika se vidi i na suvoj kosi, koja izgleda mnooogo lepše čak i kada je samo prosušim fenom (što je u poslednje vreme najčešći slučaj, jer nemam snage da sređujem kosu pošto uglavnom sedim kući ili idem na kontrolu kod lekara). Inače, ja je nanosim samo na krajeve, jer sam tako navikla, kako bih izbegla mašćenje kose, iako proizvođač kaže da se maska može slobodno naneti od korena do vrhova kose.


Jako sam srećna što sam pronašla masku dobrog sastava, a da je jako kvalitetna i da po svim parametrima odgovara mojoj kosi. Volela bih da isprobam i drugu verziju koju imaju- sa konopljom, ali mislim da je velika verovatnoća da ću ponoviti kupovinu ove pre svega zbog mirisa koji je fantastičan! U svakom slučaju, imate sve moje preporuke za ovaj fantastičan proizvod za kosu!

Da li ste probale Angel Therapy maske i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

6 comments:

  1. Maske ne,ali uživam u njihovom šamponu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da cu i njega probati ali su je ipak ovaj novi serum od makadamije najzanimljiviji ;)

      Delete
  2. Obožavam je , moja omiljena maska a dobar je jako i šampon i mleko za kosu i sve ali bukvalno sve , mada mi je ova maska mezimče :) Ja držim samo koji min najviše 5 na krajevima i savršeno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja iz navike drzim po pola sata... mleko deluje super! :)

      Delete
  3. Nisam probala, a nestalo mi maske, tako da cu najverovatnije kupiti ovu, jer mi zaista treba neka dobra maska, a vidim da je ova apsolutno pokupila sve pohvale kod svih! :)

    ReplyDelete