Pages

Thursday, April 28, 2016

Ebelin Konjac Sponge



Danas je na redu proizvod čije je pojavljivanje na našem tržištu bilo i te kako zapaženo. Koliko ja znam, konjac sunđer se mogao kupiti DM- u i Sephori. Iako je moj prvobitni plan bio da kupim Sephorinu verziju, ipak sam rešila da najpre dam šansu povoljnijoj varijanti. Ebelin sunđer je koštao oko 300 dinaa, dok je drugi tri puta skuplji. Bilo ga teško naći jer je gotovo uvek rasprodat, ali ipak je tu i koristim ga nešto preko dve nedelje, mada ne svakodnevno. Moje utiske pročitajte u nastavku posta...




U pitanju je sundjer za lice sa ekstraktom zelenog čaja koji pruža osećaj masaže. Glavni sastojak su vlakna korena konjac biljke koja je idealna za negu kože lica. Sunđer se koristi tako što se prvo potopi u toplu vodu na par minuta (3-5 min), zatim se iscedi i ostavi na peškiru oko 1 minut. Nakon toga, spreman je za korišćenje. Upravo ova duža priprema je razlog zbog kog ga nisam svakodnevno koristila. Kad god sam imala vremena i energije trudila sam se da ne preskačem ovaj korak. Upotrebljavala sam ga samo ujutru, tako što bih se umila vodom a onda istrljala lice njim. Pomalo je "ljigav", ali lepo priđe svim delovima lica, čak i u predelu nosa. Nakon blage masaže, moje lice bude primetno očišćeno i nema ni traga ostacima noćne kreme. Osećaj koji ostaje nakon konjac sunđera je blago škriputav, ali nikako ne isušujući. Moj konačan utisak je da sam jako zadovoljna i srećna što sam za samo 300 dinara isprobala nešto novo i zanimljivo.

Nakon upotrebe sunđera nastavljam sa svim ostalim koracima- umivanje penom, toniranje tonikom i nanošenje seruma i kreme. Iako smatram da definitivno nije neophodan proizvod bez kog ne možete "preživeti" ukoliko volite inovacije, obavezno ga probajte!

Da li ste probale Ebelin ili neki drugi konjac sunđer?
Pozdrav :)

P.S. Sutra u ponoć se završava Uskršnji GIVEAWAY pa se obavezno prijavite!

8 comments:

  1. Probala sam baš ovaj, primetila sam da su mi se pore smanjile. To mi je dovoljno :D

    ReplyDelete
  2. Iskreno, prvi put vidim ovako nesto i deluje jako zanimljivo :)

    ReplyDelete
  3. Nisam probala ovaj sundjer, ali mi je definitivno privukao pažnju. Definitivno će se naći na mojoj shopping listi :)

    ReplyDelete
  4. Iskreno, meni je ovo običan sunđer. Navodno je obogaćen zelenim čajem... A gde su ga stavili? Zar se ne ispere svakim ceđenjem sunđera? Meni npr. apsolutno nije ljigav, nikakav sloj ne osećam... Možda osećaš noćnu kremu, pa to stvara tu "ljigavost"? Nisam ni sigurno koliko se da dobro isprati, jer ma milion rupica, tu se lako nečistoće i mrtva koža zaglavi. Dobro izmasira lice i poboljša cirkulacija, ali je to to... Sumnjičava sam ali vreme će reći svoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Ljigav' mi je i u ruci, pre bego sto pocnem da radim sa njim bilo sta... Ne koristim ga svakodnevno jer me mrzi ali mi je skroz ok posebno za taj novac. Ja ga potopim u vodu pre ispiranja ali ne moze se potpuno dezinfikovati kao i svaki sundjer pa mu je zato kraci rok trajanja...

      Delete