Pages

Saturday, April 2, 2016

February & March Favorites



Prethodnog meseca nisam bila sigurna koje bih tačno proizvode izdvojila kao favorite jer sam dosta toga tek počela da koristim, a kako volim da ih uvek ima 10 komada, odlučila sam da sačekam, pa napišem post o dvomesečnim favoritima. Tako će uglavnom biti u toku ove godine, jer ne verujem da ću imati vremena da pišem o favoritima svakog meseca, kada se beba rodi. Ovog puta ima jako malo dekorative, jer sam veći deo vremena provodila kod kuće, a i kada sam izlazila šminka je bila na baš minimalnom nivou. Koje proizvode sam volela prethodnih 60 dana, pogledajte u nastavku...




Yves Rocher sirće od maline za kosu sam kupila jesenas. Međutim, nisam ga koristila pri svakom pranju jer nisam želela da opteretim kosu sa previše proizvoda. Njega sam koristila samo onda kada ne bih stavljala kokosovo ulje. Koristi se nakon ispiranja maske/ pakovanja, ostavi se da odstoji 1-2 minuta, pa se ispere. Jako je dobra opcija kada ste u žurbi jer tretman kratko traje. Dva puta sam ga koristil bez maske čak i utisci su odlični. Kosa bude jako meka, nežna, dlaka zaglađena. Bez problema raščešljam kosu, a ima i poseban sjaj nakon što se osuši. Ja sa ga platila oko 500 dinara kada je bilo sniženje od 50% na ceo asortiman.

Amika balzam za zaštitu od toplote i ispravljanje kose je bio predmet posebog posta sasvim zasluženo (klik). Ovom prilikom sam samo htela da vas podsetim na jedan fantastičan proizvod posebno ukoliko najviše volite da imate ispravljenu kosu, poput mene. Sve što o njemu mislim sam već rekla u recenziji. Ovo je definitivno proizvod koji ne planiram da menjam u svojoj rutini.

Bio Špajz kokosovo ulje sam kupila pred Novu godinu i od tada je ubedljivi favorit! Probala sam par od drugih proizvođača, ali mojoj kosi nijedno nije prijalo kao ovo. Miriše bukvalno na rafaelo! Ja ga najčešće nanesem bogato na kosu veče pre pranja i prespavam sa njim, ili ujutru kada ustanem, ako ne izlazim iz kuće, pa do uveče stoji na kosi. Sa dva ispiranja šamponom se ispere bez problema, a ne masti kosu dodatno, iako ga ja nanosim od korena do krajeva. Ono što ja primećujem jeste da mi je kosa dosta zdrava i da brze raste kada koristim kokosovo ulje u nezi.

O Akvabent dezodoransu sam nedavno pisala (klik) pa sam razlišljala da li da se ponavljam u ovom postu. Međutim, ne bi bilo fer da se nije našao u ovim favoritima jer je jedan od proizvoda koji svakodnevno koristim ova dva meseca. Svi drugi dezodoransi su pali u zaborav od kako imam Akvabent. Nadam se da će uskoro moći da se kupi u svim apotekama!

GlamGlow maska je takođe proizvod o kom sam nedavno pisala, ali momentalno je postala favorit, ne samo ove zime već mog života, hehe. Recenzije se možete podsetiti ovde. Zaista je ovo najbolja glinena maska koju sam ikada probala, a mnoge sam testirala do sada. Iako je cena viša, mislim da je apsolutno opravdana i da za ovaj proizvod vredi štedeti novac. Ja svakakako hoću, jer planiram da je kupim u velikom pakovanju!


Sephora ulje za zanoktice u sunđeru sam kupila na prazničnom sniženju i mogao se komotno naći i u januarskim favoritima. Ali pošto sam odlučila da mu dam još malo vremena, sada tek čitate o njemu. Ima veoma prijatan miris, nije se osušilo ni najmanje iako ga koristim preko 3 meseca i ono što je najbitnije- odlično neguje zanoktice. Jedino što treba da uradite jeste da svaki prst zavrtite unutra, a potom lagano razmažete ulje po noktima i zanokticama. Nije premasno, mada sam se ja trudila da pola sata nakon nanošenja ne diram ništa kako bi proizvod stigao da deluje. Meni, koja večito muku mučim sa zanokticama, ovo ulje je prilično pomoglo. 

Mixa kremu za ruke sam kupila pre oko dve nedelje, a jedan dan je bio dovoljan da odlučim da se nađe u ovim favoritima. U jednom trenutku koža na rukama, blizu korena prstiju, mi je bila nenormalno suva. Nisam sigurna koji je tačno bio razlog, ali mi je hitno trebalo nešto da taj problem sredi. Kako sam obožavala njihovu kremu Rough Areas o kojoj sam i pisala svojevremeno (klik) rešila sam da kupim i kremu za jako suvu kožu ruku. Nakon dva mazanja, meni je koža bila potpuno oporavljena, bez preterivanja. Sada je držim u noćnom ormariću i koristim svako veče pred spavanje. Iako je prilično masna, jako brzo se upije, što je dodatni plus! 

Avon piling za ruke i stopala ja koristim isključivo za ruke, jer za stopala imam druge. Miriše fantastično na ši puter i kolačiće, a dejstvo mu je još bolje. Kad god ga koristim ne mogu da poverujem koliko mi koža ruku bude nežna. Pošto definitivno spada u jače, jaka hidrantna krema (poput prethodne Mixe) je obavvezna! Nažalost ne setim se često da radim piling, ali pokušavam da to bude bar jednom nedeljno.

Bourjois CC krema je definitivno proizvod koji najčešće nanosim kao podlogu. Ni sama ne znam na koji način ona još uvek nije potrošena, s obzirom na to koliko dugo je imam. O njoj sam vam pisala još letos (klik). Ima najbolju pokrivnu moć od svih toniranih krema koje sam probala, odlična je za normalnu/ mešovitu kožu i ima zaštitni faktor. Šta više poželeti!?

I za kraj tu je Essence maskara za obrve koja je spas kada ste u žurbi. Pošto se često šminkam na brzinu, nemam dovoljno vremena da se posvetim obrvama. U tom slučaju uzimam ovaj proizvod koji ih bez ikakve muke i mog truda popuni taman toliko da izgledaju prirodno. Kada se jače šminkam, pa koristim senke ili olovke za obrve, ova maskara odlično dođe kao završni korak u fiksiranju. Moja verzija je svetlija i mislim da će odgovarati plavušama koje su prirodno tamno smeđe.

Da li ste probale neki od mojih favorita i da li ste i vi zadovoljne?
Pozdrav :)

7 comments:

  1. Nisam probala nijedan od ovih proizvoda. Koristim kokosovo ulje, ali ne od ovog proizvodjaca i koristim Planet spa maske, ali takodje nisam ovu probala. I pored toga sto ni jedan proizvod nisam probala od ovih, par njih su mi privukli paznju :).

    ReplyDelete
  2. Cao Maki :-) Amica preparate za kosu planiram da kupim u skorije vreme jer mi je 16-rodjendan pa taman da se pocastim :-D jedva cekam jer sam bas cula dosta dobrih komentara za njih :-) Kokosovo ulje obozavam i koristim ga za razne namene :-) a avonovu mackalicu imam kao kremu za ruke,laktove i stopala i odusevljena sam sa njom jace mirise,ali zato tako brzo upije a koza bude kao svila :-) Mixinu kremu isto imam i bas sam zadovoljna...a sto se tice Yves Rocher preparata imam 2 parfema ali planiram i nesto od mackalica da kupim! Odlucan izbor favorita! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Amike preporucujem ulje i ivaj balzam mada ne sumnjam da su i ostali proizvidi odlicni. Nadam se da cu i ja probati uskoro jos neki ;) Yves Rocher toaletnu vodu od kokosa dugo planiram da kupim ali je uvek rasprodata :/

      Delete
  3. Uživamo u istom Avonovom pilingu.

    ReplyDelete