Pages

Thursday, April 7, 2016

Estar E mask



Neposredno pre nego što sam kupila GlamGlow hidrirajuću masku, odlučila sam da potražim neku kvalitetnu, domaću i pristupačnu. Naravno, prvo mi je na pamet pao Estar. Probala sam dosta njihovih proizvoda i svakim bila više nego zadovoljna. Posavetovala sam se sa Tamarom, koja stoji iza brenda, i ona mi je preporučila baš ovu E masku za lice. Dolazi u klasičnom, jednostavnom pakovanju od 50 ml, a cena joj je 480 dinara.




Sama maska je poput kreme i ima pravi starinski miris, poput krema koje su koristile mame i bake, pa vraća u detinjstvo. I gustina joj odgovara prosečnoj kremi. Ja sam je nanosila u proseku jednom nedeljno u toku prethodna dva meseca i još uvek je nisam potrošila. Iako sam najčešće nanosila deblji sloj, jer ne štedim kada je kozmetika u pitanju (hehe), nije joj trebala večnost da se upije. Najčešće mi je na licu stajala oko pola sata, a nakon nje definitivno ne treba krema za lice. Ostataka bude jako malo, jer je moja koža baš, baš upijala ovu E masku. To dovoljno govori o tome koliko mi je prijala. Umivanjem toplom vodom lako ćete isprati ostatke, ukoliko ih uopšte bude i bilo. 


Sastav možete videti na slici iznad.
Mom licu, ova maska veoma prija i zaista je očigledna promena na koži nakon što E maska deluje. Kao što rekoh, nema potrebe za kremom nakon nje, mada ukoliko imate jako suvu kožu, možete naneti i kremu. Meni sa normalnom kožom to nije neophodno. Zato uglavnom pokušavam da je koristim pre nego što stavljam jaču šminku na svoje lice, jer je dobro hidrirano, a ne bude masno i ne moram da čekam da se krema upije. Sve u svemu, Estar hidrirajuća E maska ima sve moje preporuke!

Koja je vaša omiljena maska za hidrataciju lica?
Pozdrav :) 

2 comments: