Pages

Tuesday, April 5, 2016

Empties #24



Nedugo nakon prethodnog, tu je novi "Empties" post. Ovde ima nekoliko proizvoda koji se već duže vreme vuku po kupatilu i ne koristim ih pa sam odlučila da je vreme da se pozdravimo. O određenim proizvodima sam već pisala ali nije na odmet da dam konačnu ocenu nakon potrošenih celih pakovanja. Većinom sam bila zadovoljna, a tu su i neki proizvodi kojima sam godinama verna. No, ako vas zanimaju moji utisci, nastavite sa čitanjem...




Godinama sam kupovala samo Balea penu za brijanje od kokosa, što je jako čudno za mene koja volim da rotiram proizode. Onda sam prešla na ovu od borovnice, ali mi je miris kokosa i dalje draži. Sama pena je odlična i tek nakon potrošenih X bočica sam shvatila koliko je malo zapravo potrebno da se prekrije površina jedne noge. I zaista, kada se ne preteruje, ovo pakovanje jaaaaako dugo traje. Imam veoma osetljivu kožu tela i posebno ume da mi se upali koža nakon brijanja, ali sa ovim penama nikad nisam imala nijedno negativno iskustvo. Inače, nakon brijanja obavezno probajte aktivni kiseonik, ako imate osetljivu kožu!

O Macadamia ulju nema ko nije pisao, ali na mom blogu iz nepoznatog razloga nije dobilo posebnu recenziju iako ga godinama koristim. Svaka reč je suvišna, ukoliko možete da ga priuštite, obavezno probajte. Nedavno je poskupelo, tako da ću ja od sada kupovati Amika ulje koje mi radi isti posao, a povoljnije je. Takođe, znam da ima devojaka kojima je miris Macadamia ulja pretežak i muški, pa u tom slučaju obavezno probajte Amiku, jer je miris daleko dopadljiviji. Doduše, ja volim orašaste mirise, pa sam i ovaj volela.

O Insight proizvodima za kosu sam pisala pre godinu i po dana (klik). Od tada skoro pa redovno koristim njihov Anti-frizz šampon. Prekidala sam letos da mi se kosa ne bi previše navikla na njega, ali sam se nakon 250 ml drugog, vratila na ovaj. Imam ga još uvek jer presipam iz litarskog u manje pakovanje i jako sam se navikla na šampone bez sls-a, pa planiram da nakon porođaja kupim verziju koja sprečava opadanje kose, pošto znamo da se mnoge žene bore sa tim problemom nakon rođenja bebe.


Queen Helene maska i piling su bili predmet recenzije (klik). Mislim da je ovo maska za masniju kožu jer ima alkohola pa ume da isuši po malo, nakon dužeg korišćenja. Ja je zimus nisam koristila jer mi koža bude suvlja nego u ostatku godine, ali sam je pre par dana ponovo nanela na lice i shvatila da joj je kraj. Prilično je gušća od svih drugih koje sam probala, pa se malo teže nanosi i duže suši. U svakom slučaju, bila sam prililčno zadovoljna Queen Helene proizvodima, pa ću verovatno i u budućnosti naručivati nešto sa iHerb-a.

O Avon Planet Spa ulju sam takođe pisala ranije (klik) i tada sam bila jako zadovoljna njim. Međutim, kako je vreme prolazilo ovo ulje je prestalo da mi odgovara, tačnije moja koža lica je prestala da ga upija. Davala sam mu šanse oko nedelju dana, a onda odlučila da ga odstranim iz svoje rutine i pokušam opet kroz par meseci. U međuvremenu zaboravila sam na njega, a sada mu je istekao rok jer je otvoreno preko godinu dana, a ne bih se igrala sa proizvodima za lice i rokom trajanja.

Vichy krema je bila jedan od retkih jesenjih recenzija, pošto sam tada bila jako lenja da pišem. Mojih utisaka se možete podsetiti ovde. I dalje mislim da je ovo odlična lagana krema za sve sa normanom do mešovitom kožom. Meni nije bila dovoljno jaka tokom zime, pa je sačekala proleće da nastavim i potrošim je. Cena joj je nešto jača, oko 2000 dinara, a od sličnih brendova su mi draže La Roche- Posay Hydreane Legere i Eucerin Aquaporin Light, koje su jefintinije oko 500 dinara.

Početkom godine sam pisala i o Nivea serumu u kuglicama, koji je bio jedan od najpopularnijih proizvoda prošle godine. Koliko sam ja bila razočarana pročitajte u recenziji (klik). Kako mi nije pravio nikakav nered na licu, trošila sam ga, jer ne volim da bacam kozmetiku. Ali, nisam mogla da dočekam da ga se rešim. Nije 100% potrošen, ali sam odlučila da će leteti u smeće kada potrošim Vichy kremu bez obzira na to koliko ga ostane. 


Afrodita gelovi za tuširanje su predugo bili na listi želja, ali kako sam u jednom trenutku postala opsesivni sakupljač tuširalica (imala sam oko 10 neotvorenih), morala je da sačeka red za kupovinu zbog odluke da ne kupujem novu dok ne ostanem na jednom pakovanju. Uglavnom, ovaj uljani gel za tuširanje od jojobe je jedan od najboljih koje sam u životu probala. Čini mi se da se troši malo brze nego prosečna tuširalica, ali pošto mi je savršen, opraštam sve! Miris se dugo zadrži na koži, a ona me nije zatezala čak i kada nisam imala snage da mažem puter. 

Pre par dana sam pisala o Avon Planet Spa kremi i jasno vam je da mi se svidela ako ste pročitale recenziju. Ovo je proizvod koji toplo preporučujem, pa požurite da ga naručite jer nisam sigurna koliko je pogodan za toplo vreme, pošto je masnija, jača krema u pitanju. 

Babylove krema za trudnice je takođe proizvod kojim sam bila zadovoljna, posebno ako u obzir uzmemo i cenu. Recenziju pročitajte ovde. Trenutno koristim najbolju stvar na svetu za kožu stomaka, ali o tome uskoro.


Alverde dezodorans imam već preko godinu dana i jedini razlog njegovog sporog trošenja jeste to što ima alkohol u sastavu. Ja na to nisam obratila pažnju kada sam kupovala, već je presudio miris koji je divan, osvežavajući. Baš zbog alkohola nisam mogla da ga koristim nakon kupanja, svakodnevno, jer bi me koža jako pekla, pa sam ga koristila za osveženje u toku dana ili u kombinaciji sa nekim bez mirisa. Nakon tuširanja bih nanela dezodorans bez mirisa, pa par sati kasnije Alverde. Da nema alkohola, bio bi savršen.

Freshka Gora deo stik mi je u početku veoma odgovarao. U pitanju je potpuno prirodni, ručno pravljen dezodorans u stiku. Vremenom je počeo da mi stvara jako neprijatan miris, tako da je izbačen iz upotrebe. Par puta je i muž pokušao da ga iskoristi, ali njemu od starta nije radio ništa pozitivno. Potrošila sam više od pola, pa nije potpuna šteta. 

Eveline top coat, kao i svaki drugi, je bilo nemoguće potrošiti do kraja. Mada se nije potpuno zgusnuo poput Seche Vite nadlaka, počeo je da ostavlja gomilu mehurića, tako da ide u smeće. O njemu sam takođe pisala relativno skoro (klik). Trenutno testiram Golden Rose quick dry top coat, pa ću vam uskoro preneti svoje utiske.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

11 comments:

  1. Freshka Gora dezodorans je i meni odgovarao neko vreme (u hladnijem periodu godine), ali je u jednom trenutku osećaj hlađenja koji pruža počeo da mi smeta, pa sam prestala da ga koristim. U letnjem periodu nije dovoljno delotvoran.
    Koristila sam još i Insight šampon, ali onaj za suvu kosu, i bila sam jako zadovoljna. Verovatno ću opet kupiti neki od Insight šampona. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam prezadovoljna i Insight samponom a i maskom :)

      Delete
  2. Afroditin gel za tusiranje sa jojobom je odlican i prelepo mirise.
    Ovu kremicu iz Avona trosim polako, jos malo je ostalo, kad mackam potrebna mi je veca kolicina, mislim da ce brzo otici.
    Kad smo kod opadanja kose, opadace ti sigurno, nisam cula jos ni jednu kojoj kosa nije opadala bar malo, meni je strasno opadala, ali posto mi je kosa jako gusta nije se primetilo, sada posle 10 meseci, situacija se smirila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma hoces sigurno, pored bebca to su sve manje bitne stvari, koje dodju u normalu posle nekog vremena :*

      Delete
  3. Meni je takođe La Roche- Posay Hydreane Legere draža, tačnije jedna od dražih krema. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sve hocu ponovo da je kupim ali je znatizelja veca pa uvek uzmem neku drugu. Trenutno koristim Bioderma Sensibio Light u svidja mi se ;)

      Delete
  4. Probala sam ovaj Balein gel za brijanje i bio je ok, a sada vec duze vreme koristim Velnein gel ( ima ga u Liliju ) i mogu reci da je bas fin, nezan, lepo peni :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nesto mislim da cu da se vratim na kokos cim potrosim ovaj od grejpa sto sad koristim :D

      Delete
  5. Vichy krema za lice, po meni, neprevaziđena. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je jako dobra ali probala sam i bolje (bar za moju kozu) :)

      Delete