Pages

Friday, February 8, 2019

Caudalie: Vinopure




Pre nekoliko meseci imala sam priliku da prisustvujem predivnoj Caudalie promociji u restoranu Homa. Tom prilikom predstavljena nam je njihova nova linija, Vinopure, za negu zrele, problematične kože. Nisam mogla odmah da isprobam dobijene proizvode, jer se salicilna kiselina ne preporučuje u trudnoći, ali ostavila sam ih sa strane i strpljivo sačekala da dođe trenutak da se družimo. A sada, mogu sa vama da podelim svoje utiske o toniku, serumu i kremi za lice, konačno!




Tonik sam koristila na uobičajen način, nanoseći ga na tupfer na prethodno opranu kožu, a potom bih njim prešla celu površinu lica, izuzev okoloočnog područja. Kao i druga dva proizvoda, miriše intenzivno, na biljke i meni se miris jako dopada. Ova linija je namenjena nezi kombinovane i masne kože. Moja koža je kombinovana, s tim što u zimskom periodu godine, pojedini delovi znaju da budu suvlji, poput obraza, dok je u ostatku godine mešovita ka normalnoj. Samo zato, mislim da bi mi ovaj tonik više odgovarao leti, kada mi se T zona masti. On zamatira, ali ja osetim blago zatezanje, pa odmah nastavljam sa ostalim proizvodima.

Serum je kao i svi drugi Caudalie serumi, koje sam probala- fantastičan. Kao što rekoh, zbog suvih delova lica zimi, potrebna mi je dodatna hidratacija, pa bih ja kao korak između seruma i kreme ubacila Hada Lado super hidrator, ali da je topliji period godine, ne bih imala potrebu za tim. Serum je srednje gustine i meni su dovoljne tri pumpice da pređem područje lica i vrata. Odlična, ali odlična, je podloga za šminku i puder će trajati kao da ste naneli najbolji matirajući prajmer, a u pitanju je nešto daleko kvalitetnije. Vidno sužava pore, zahvaljujući kompleksu polifenola iz semenki grožđa, esencijalnim uljima, salicilnoj kiselini i ružinoj vodici.

Krema tj. fluid je završni korak i nanosila sam je kada mi koža potpuno upije serum, što bude jako brzo, već nakon minut- dva. Izuzetno je lagana i zaista bih je preporučila svima koji imaju problem sa mašćenjem kože ili bilo kakvim nepravilnostima. I ona se jako brzo upije i nimalo se ne sija na licu. Tekstura joj je između kremaste i gelaste. Pre korišćenja ovog tria, dešavalo mi se da mi izbije pokoja bubuljica, pretpostavljam jer se hormoni nakon porođaja vraćaju u normalu, ali od kada ih redovno koristim, lice mi je nikad čistije. 

Iako sam tonik i kremicu potrošila jer su u mini pakovanjima, sa serumom rado nastavljam da se družim svakog jutra, jer mi izuzetno odgovara i u kombinaciji sa drugim proizvodima koje trenutno koristim. Bar sam sigurna da mi ništa neće iskočiti na licu i da će mi kožu održavati čistom i blistavom.
Vinopure linija je trenutno snižena u Liliju pa su cene za tonik 1450 dinara, za serum 2600 dinara i za fluid 2170 dinara, dok je u Benu apotekama aktuelan popust od 30%.

Koja je vaša omiljena linija za negu kombinovane i masne kože?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment